SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies maar er zijn ook mensen met ijzertekorten dus het verkoopt om er met ijzer op te zettenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Terwijl het menselijk lichaam nul komma nada van die ouweautopoeder kan opnemen
Nee dat was Quaker toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
Kellogs cornflakes was toch ooit ontwikkeld door meneer Kellog om het libido te verlagen/ impotent te maken ofzo?
quote:The content of the document is product
description of Adult toys.
Zo'n blikje van 0,9 cent bleek toch uit dezelfde tomatenkapotmaakkookketel te komen als een pakje chique tomatenpuree van 2,99, alleen de verpakking is anders.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Die tomatenpuree was helemaal niks mis mee toch?
Die boeren waren gewoon geen slimme marketing lui.
Dat gebeurt wel met meer dingen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n blikje van 0,9 cent bleek toch uit dezelfde tomatenkapotmaakkookketel te komen als een pakje chique tomatenpuree van 2,99, alleen de verpakking is anders.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra je ergens opzet dat het biologisch is dan koop ik het ook gewoon om schuldgevoel tegenover koeien en kippen af te kopen.
Ik vraag me ineens af waarom we bio groenten goed vinden, maar ongevaccineerde mensen fout.quote:Biologische boeren zijn getroffen
door de aardappelziekte Phytophthora.De
oogst kan daardoor teruglopen tot een
kwart van de normale opbrengst.Bionext,
de brancheorganisatie van biologische
landbouwers,slaat alarm.
De schimmel gedijt goed bij vochtig en
warm weer.De planten moeten worden
verbrand om verspreiding te voorkomen.
Vooral oudere rassen zijn vatbaar voor
de aardappelziekte.
Overstappen op resistente rassen is
volgens Bionext lastig door onzekerheid
over de afzet."Als consumenten beseffen
dat bio-aardappelen beter zijn voor het
milieu,betalen ze misschien iets meer."
Nope, Kellogs https://www.mentalfloss.c(...)masturbation-crusadequote:
Ja zie mijn editquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, Kellogs https://www.mentalfloss.c(...)masturbation-crusade
Ja zag het te laat door mn speurtochtquote:
Kortom: je kunt mensen alles wijsmaken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies maar er zijn ook mensen met ijzertekorten dus het verkoopt om er met ijzer op te zetten
Ik ben shizzlock en jij captain obviousquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kortom: je kunt mensen alles wijsmaken.
Ik vind ongevaccineerde mensen niet fout. Maar ook dat moet je blijkbaar vinden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me ineens af waarom we bio groenten goed vinden, maar ongevaccineerde mensen fout.
Bio groenten zijn ook fout.
Eén van mijn vele functies, naast opperklager en ex-burgemeester.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben shizzlock en jij captain obvious
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, Kellogs https://www.mentalfloss.c(...)masturbation-crusade
W T F....quote:For boys, he suggested threading silver wire through the foreskin to prevent erections and cause irritation. For girls, he advocated, and sometimes employed, an application of carbolic acid to the clitoris to burn it and discourage touching it.
Yeps, je mag ook kersenyoghurt kersenyoghurt noemen als er 0,4 procent kers in zit, dat soort wazige shit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kortom: je kunt mensen alles wijsmaken.
Wtf indeed!!!quote:
Dr Mengele heeft geen covidvaccine gehad, is ie nu niet fout?quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ongevaccineerde mensen niet fout. Maar ook dat moet je blijkbaar vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |