SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies maar er zijn ook mensen met ijzertekorten dus het verkoopt om er met ijzer op te zettenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Terwijl het menselijk lichaam nul komma nada van die ouweautopoeder kan opnemen
Nee dat was Quaker toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
Kellogs cornflakes was toch ooit ontwikkeld door meneer Kellog om het libido te verlagen/ impotent te maken ofzo?
quote:The content of the document is product
description of Adult toys.
Zo'n blikje van 0,9 cent bleek toch uit dezelfde tomatenkapotmaakkookketel te komen als een pakje chique tomatenpuree van 2,99, alleen de verpakking is anders.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Die tomatenpuree was helemaal niks mis mee toch?
Die boeren waren gewoon geen slimme marketing lui.
Dat gebeurt wel met meer dingen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n blikje van 0,9 cent bleek toch uit dezelfde tomatenkapotmaakkookketel te komen als een pakje chique tomatenpuree van 2,99, alleen de verpakking is anders.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra je ergens opzet dat het biologisch is dan koop ik het ook gewoon om schuldgevoel tegenover koeien en kippen af te kopen.
Ik vraag me ineens af waarom we bio groenten goed vinden, maar ongevaccineerde mensen fout.quote:Biologische boeren zijn getroffen
door de aardappelziekte Phytophthora.De
oogst kan daardoor teruglopen tot een
kwart van de normale opbrengst.Bionext,
de brancheorganisatie van biologische
landbouwers,slaat alarm.
De schimmel gedijt goed bij vochtig en
warm weer.De planten moeten worden
verbrand om verspreiding te voorkomen.
Vooral oudere rassen zijn vatbaar voor
de aardappelziekte.
Overstappen op resistente rassen is
volgens Bionext lastig door onzekerheid
over de afzet."Als consumenten beseffen
dat bio-aardappelen beter zijn voor het
milieu,betalen ze misschien iets meer."
Nope, Kellogs https://www.mentalfloss.c(...)masturbation-crusadequote:
Ja zie mijn editquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, Kellogs https://www.mentalfloss.c(...)masturbation-crusade
Ja zag het te laat door mn speurtochtquote:
Kortom: je kunt mensen alles wijsmaken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies maar er zijn ook mensen met ijzertekorten dus het verkoopt om er met ijzer op te zetten
Ik ben shizzlock en jij captain obviousquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kortom: je kunt mensen alles wijsmaken.
Ik vind ongevaccineerde mensen niet fout. Maar ook dat moet je blijkbaar vinden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me ineens af waarom we bio groenten goed vinden, maar ongevaccineerde mensen fout.
Bio groenten zijn ook fout.
Eén van mijn vele functies, naast opperklager en ex-burgemeester.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben shizzlock en jij captain obvious
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, Kellogs https://www.mentalfloss.c(...)masturbation-crusade
W T F....quote:For boys, he suggested threading silver wire through the foreskin to prevent erections and cause irritation. For girls, he advocated, and sometimes employed, an application of carbolic acid to the clitoris to burn it and discourage touching it.
Yeps, je mag ook kersenyoghurt kersenyoghurt noemen als er 0,4 procent kers in zit, dat soort wazige shit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kortom: je kunt mensen alles wijsmaken.
Wtf indeed!!!quote:
Dr Mengele heeft geen covidvaccine gehad, is ie nu niet fout?quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ongevaccineerde mensen niet fout. Maar ook dat moet je blijkbaar vinden.
Captain Hindsight van Southpark was ook geniaalquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van mijn vele functies, naast opperklager en ex-burgemeester.
Alles met een fruitsmaakje bevat vrijwel altijd vooral appelsap. Goedkoop en een prima drager voor andere smaakjes.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, je mag ook kersenyoghurt kersenyoghurt noemen als er 0,4 procent kers in zit, dat soort wazige shit.
Ik welquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ongevaccineerde mensen niet fout. Maar ook dat moet je blijkbaar vinden.
Tijdens mijn studie heb ik voor een grote gewas-veredelaar een project gedaan. Dat was ook best wel bijzonder hoe bepaalde eigenschappen gekweekt worden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me ineens af waarom we bio groenten goed vinden, maar ongevaccineerde mensen fout.
Alle zuivel met een fruitsmaakje sla ik liever over.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles met een fruitsmaakje bevat vrijwel altijd vooral appelsap. Goedkoop en een prima drager voor andere smaakjes.
Ja, dat blijkt. Als zelfs maar de helft van wat in dat artikel stond maar waar is, is dat al erg genoeg.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meneertje Kellog was een erg rare man.
Keer zo'n testje gehad met verschillende soorten yoghurt of we die zouden kunnen herkennen, hadden ze de kleuren verwisseld, zat je rode bananenyoghurt te smekken, dat viel nog niet mee.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles met een fruitsmaakje bevat vrijwel altijd vooral appelsap. Goedkoop en een prima drager voor andere smaakjes.
Dat heeft niet zoveel met bio te maken natuurlijk, maar het ras dat gebruikt wordt. De bananen die we nu met zijn alle eten zijn ook gevoelig voor bepaalde schimmels, daar zijn dan ook weer alternatieven voor die nu niet populair zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Echt zo not done gewoonquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens mijn studie heb ik voor een grote gewas-veredelaar een project gedaan. Dat was ook best wel bijzonder hoe bepaalde eigenschappen gekweekt worden.
Da's een mindfuckquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer zo'n testje gehad met verschillende soorten yoghurt of we die zouden kunnen herkennen, hadden ze de kleuren verwisseld, zat je rode bananenyoghurt te smekken, dat viel nog niet mee.
Jaren geleden had je compleet doorzichtige 7up, met colasmaak. Was ook bizar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer zo'n testje gehad met verschillende soorten yoghurt of we die zouden kunnen herkennen, hadden ze de kleuren verwisseld, zat je rode bananenyoghurt te smekken, dat viel nog niet mee.
Hoe zit het met de lichamelijke integriteit van degene naast je in het vliegtuig dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik niet. Lichamelijke integriteit is een grondrecht, hoe hard Hugo ook roeptoetert.
Deze discussie sla ik over.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik niet. Lichamelijke integriteit is een grondrecht, hoe hard Hugo ook roeptoetert.
Is dat niet de Coca Cola van Georgy Zhukov?quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaren geleden had je compleet doorzichtige 7up, met colasmaak. Was ook bizar.
Dat is meer omdat we willen dat alles binnen een paar weken geoogst kan worden. Maar veredelen gebeurt op zich al zolang als wij plantjes verbouwen hoor. Daarom zijn wortelen oranje en niet meer paars.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt zo not done gewoonen dan vreemd opkijken dat we amper nog voedingstoffen/vitamines binnenkrijgen
allemaal dezelfde kleur en andere smaak.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals Skittles met afwijkende kleuren
Ik vreet meestal als eerste de rode en de paarse op en dat kon nu dus nietquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:18 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
allemaal dezelfde kleur en andere smaak.
Vond die paarse en groene zakjes vroeger wel lekker, weet niet of die nog bestaanquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet meestal als eerste de rode en de paarse op en dat kon nu dus niet
Of dat kon wel maar dan waren het minder lekkere smaken.
Daar mag die persoon zelf over beslissen, maar besmet kunnen worden heeft niks te maken met lichamelijke integriteit. En ik zeg ook niet dat ik het eens ben met mensen die zich niet laten vaccineren, maar grondrechten zijn er niet voor niks. Die kun je niet afschaffen als het even niet uitkomt. En ja, dat kan dan consequenties hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zit het met de lichamelijke integriteit van degene naast je in het vliegtuig dan?
Ehm…quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet de Coca Cola van Georgy Zhukov?
Of het explosief toenemende aantal allergieën en intoleranties.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt zo not done gewoonen dan vreemd opkijken dat we amper nog voedingstoffen/vitamines binnenkrijgen
Ik ben het met je eens hoor wat betreft lichamelijke integriteit maar dit zou beter opgaan voor een ziekte die niet door de lucht overdraagbaar is op een ander, nu is het een soort vage kansberekening.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar mag die persoon zelf over beslissen, maar besmet kunnen worden heeft niks te maken met lichamelijke integriteit. En ik zeg ook niet dat ik het eens ben met mensen die zich niet laten vaccineren, maar grondrechten zijn er niet voor niks. Die kun je niet afschaffen als het even niet uitkomt. En ja, dat kan dan consequenties hebben.
Had ik ook. Met kaas er overheenquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:17 schreef dud0r het volgende:
@:bitterbal ik heb gebakken ei en gebakken spek
Yep, helemaal gelijk in ! En ook het toenemend aantal maag en darmklachten/kanker-gevallen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het explosief toenemende aantal allergieën en intoleranties.
Dat is ook zo. Maar het is ook een illusie om te denken dat het leven volkomen maakbaar is en alle risico’s uitgebannen kunnen worden. Dat is gewoon niet zo. Dus dan moet je maar hopen dat jouw vaccinatie en je eigen afweersysteem je genoeg bescherming bieden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor wat betreft lichamelijke integriteit maar dit zou beter opgaan voor een ziekte die niet door de lucht overdraagbaar is op een ander, nu is het een soort vage kansberekening.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
White Coke for the savior of Mother Russia.
https://en.wikipedia.org/wiki/White_Coke
Ja klopt het blikje was duurder dan de tomaten maar de inhoud was gewoon goed spul.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n blikje van 0,9 cent bleek toch uit dezelfde tomatenkapotmaakkookketel te komen als een pakje chique tomatenpuree van 2,99, alleen de verpakking is anders.
Ja vet hè, lossen we wel even stiekem op voor je Maarschalk, compleet met rood Sovjet sterretje op het flesjequote:Op woensdag 14 juli 2021 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Geweldig. Had ik nooit van gehoord. Wat typisch dat het dan uitgerekend de grote concurrent was die als eerste de markt op mocht in het voormalige oostblok
Ik had kaas er onder op de boterham.quote:
Dan ken je het Fanta verhaal ook niet of wel?quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Geweldig. Had ik nooit van gehoord. Wat typisch dat het dan uitgerekend de grote concurrent was die als eerste de markt op mocht in het voormalige oostblok
Je ziet nu dat, als the shit hit the fan, er geen echte lichamelijke integriteit in de grondwet bestaat maar in crisis en oorlog er een totalitair regime de beslissingen maakt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar mag die persoon zelf over beslissen, maar besmet kunnen worden heeft niks te maken met lichamelijke integriteit. En ik zeg ook niet dat ik het eens ben met mensen die zich niet laten vaccineren, maar grondrechten zijn er niet voor niks. Die kun je niet afschaffen als het even niet uitkomt. En ja, dat kan dan consequenties hebben.
Denk omdat daar geen vlierbessensap in zit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
Fanta orange is in het buitenland lekkerder dan hier iig
Serieus ? Waarom in godsnaam hebben wij het er dan wel in ?quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk omdat daar geen vlierbessensap in zit.
Omdat het hier goedkoop verkrijgbaar was/is?quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Serieus ? Waarom in godsnaam hebben wij het er dan wel in ?
Hmmmm..okquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat het hier goedkoop verkrijgbaar was/is?
In een oorlog maak je de mannen dood en de vrouwen zwanger, dat is qua lichamelijke integriteit nog wel wat anders dan een spuitje.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet nu dat, als the shit hit the fan, er geen echte lichamelijke integriteit in de grondwet bestaat maar in crisis en oorlog er een totalitair regime de beslissingen maakt.
Misschien maar beter ook.
quote:Er zijn wereldwijd ongeveer 90 Fanta smaken, maar Fanta Orange is bijna overal wel in het assortiment. Je zal vast wel eens gezien en geproefd hebben dat Fanta Orange bijvoorbeeld in Spanje een diepere oranje kleur heeft en wat anders smaakt dan Fanta uit Nederland. Dit komt doordat Coca‑Cola rekening houdt met de voorkeur van consumenten in verschillende landen. Dit testen we lokaal voor- en nadat we onze producten op de markt brengen. Het verschil tussen de Spaanse en Nederlandse Fanta Orange wordt bepaald doordat Spanjaarden liever voor een intensere kleur en een zoetere smaak kiezen. En dat is simpel te verklaren; de sinaasappels in Spanje zijn van nature intenser van smaak en dieper van kleur dan de geïmporteerde sinaasappels die je op de Nederlandse markt vindt. De verse jus d’orange die je in Spanje perst is dus veelal donkerder en zoeter dan de Nederlandse variant, en daar zijn onze smaakvoorkeuren en –verwachtingen (vaak onbewust) op gebaseerd.
Ja op zich, wat wij hier sinaasappels noemen moeten ze daar hard om lachenquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm hullie hebben simpelweg meer zon dus.
Ja, over Fanta gaat wel vaag een lichtje brandenquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ken je het Fanta verhaal ook niet of wel?
Ik vind deze crisis een slap excuus om over te schakelen op een totalitair regime. En ik verbaas me dat mensen daar zo hard om roepen. Echt. Doe. Normaal.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet nu dat, als the shit hit the fan, er geen echte lichamelijke integriteit in de grondwet bestaat maar in crisis en oorlog er een totalitair regime de beslissingen maakt.
Misschien maar beter ook.
Ja waar. Maar we zijn nog niet klaar hè.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een oorlog maak je de mannen dood en de vrouwen zwanger, dat is qua lichamelijke integriteit nog wel wat anders dan een spuitje.
Populistische nonsens, natuurlijk moeten we waakzaam blijven maar die vergelijking is echt zwakzinnig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja waar. Maar we zijn nog niet klaar hè.
in Japan begrijp ik dat wel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch een apart iets, "ministerie van eenzaamheid" 🤔https://www.businesstoday(...)es-289247-2021-02-24
Naar Brits voorbeeld blijkbaarquote:
Je kunt daar ook een mannetje huren die je de hele dag volgt, die zegt niets maar loopt de hele dag met je mee, tegen de eenzaamheidquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch een apart iets, "ministerie van eenzaamheid" 🤔https://www.businesstoday(...)es-289247-2021-02-24
Oh...vind ik dat wat..of niet...i don't know, hahahaquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt daar ook een mannetje huren die je de hele dag volgt, die zegt niets maar loopt de hele dag met je mee, tegen de eenzaamheid
en je nou speciaal terug gegaan voor foto's?quote:
Die smiley helemaal rechts!!quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja nou zoals het nu is is dit zeker waar. Maar men moet wel waakzaam blijven idd, maar goed dat is altijd zo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Populistische nonsens, natuurlijk moeten we waakzaam blijven maar die vergelijking is echt zwakzinnig.
rent-a-stalker.jp?quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt daar ook een mannetje huren die je de hele dag volgt, die zegt niets maar loopt de hele dag met je mee, tegen de eenzaamheid
Dacht vroeger altijd dat het bedrijf Rentokil een geniale front zou zijn voor professionele huurmoordenaarsquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt ze gewoon voor niks? Q. die nog steeds in de bosjes ligt?
Leuk voor incels: vriendin én schoonmoeder huren.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele familie kan ook.
https://aleteia.org/2019/(...)japanese-loneliness/
Oehhh..dat zijn bijna deepcover praktijkenquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
Da fuck.
CEO Yuichi says some roles are never supposed to end; for example he has played the roll of the father of a 12-year-old girl for several years.
The girl’s father died before she was old enough to remember him, so her mother hired Yuichi to play the part, never telling her daughter the truth. Yuichi said in a 2017 interview.
Zo'n valse schoonmoeder huren en dan continue daarover klagen op je werkquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk voor incels: vriendin én schoonmoeder huren.
Nee moest nog terug. Was met mijn tante even lunchen en daarna nog terug gegaan :pquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
B
[..]
en je nou speciaal terug gegaan voor foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |