jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Kiwi eet je toch zonder schil of ben ik nou gek
Was hem dan evenquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:21 schreef KingRoland het volgende:
Allemaal bacteriën op de schil, alleen God weet waar zo een kiwi is geweest jezus
God beschermt je toch wel?quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:21 schreef KingRoland het volgende:
Allemaal bacteriën op de schil, alleen God weet waar zo een kiwi is geweest jezus
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bedankt voor je like @:KingRoland
Wist je dat ik dat gifje zelfs als KingRoland hier heb gebookmarked?
Zo nee, dan weet je het nu.
Tjonge ook dat nogquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bedankt voor je like @:KingRoland
Wist je dat ik dat gifje zelfs als KingRoland hier heb gebookmarked?
Zo nee, dan weet je het nu.
Walgelijk voor de stadionbezoeker.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.knvb.nl/nieuw(...)eken-eredivisie-door
@:caland @:Lenny_leonard
orderquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:36 schreef GGMM het volgende:
Om de order in het Ajax-topic te herstellen heeft moderator @:lenny_leonard zojuist een modbreak ingezet.
Klap in het gezicht?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk voor de stadionbezoeker.
Wie waren de boefjes?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:36 schreef GGMM het volgende:
Om de order in het Ajax-topic te herstellen heeft moderator @:lenny_leonard zojuist een modbreak ingezet.
Dat was ook een trolletjequote:Op woensdag 14 juli 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
Het gezag van @:ggmm zelf wordt een stuk minder serieus genomen in het Feyenoord topic.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook een trolletje
Als ik serieus ben nemen mensen me wel serieus (geloof dit alsjeblieft)
Nee, en je waagt het niet!quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja even kijken of er al 11 posts zijn in het Feyenoord-topic
Hahahahahahhaquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ook een trolletje
Als ik serieus ben nemen mensen me wel serieus (geloof dit alsjeblieft)
Erg ongezond voor je hart al die caffeïnequote:Op woensdag 14 juli 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
Ik doe nog een bak koffie
Ben weer op het kantoor vandaag, dus dan drink ik minimaal 5 keer koffie.
Gewoon even ter info
caffeïnequote:Op woensdag 14 juli 2021 17:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Erg ongezond voor je hart al die caffeïne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |