Gefeliciteerd met een goede termijnecho! Wat fijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:12 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat schrikken Lily! Hopelijk doet de bedrust wat het moet doen en zit de baby nog heel lang binnen![]()
Ik wil wel in de OP Vaiana. Vanmorgen een goede termijnecho gehaden mijn UD is 29-1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud&nieuw 2021/2022: elamanilo (meisje) ♥quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:09 schreef Vaiana het volgende:
Zijn er nog OP-wijzigingen gewenst? Dan gooi ik die er ff in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:02 schreef BellaaElisa het volgende:
Lilyik hoop dat het beter gaat!
Waarom zet je dat in een spoiler? Is het geheim voor niet-ingelogde mensen? Of is het een lang verhaal in jouw ogen? Het maakt het geheimzinniger dan nodig in mijn ogen en niet perse leesbaarder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Dat zijn gewoon dingen die je kan aangeven in het intakegesprek met de organisatiequote:Op woensdag 14 juli 2021 11:41 schreef Vaiana het volgende:
Ik weet dat degene die ik vond samenwerkt met mijn verloskundige, maar zeker een goed idee om het daar even na te vragen.
Het enige wat ik weet is dat ik geen roker wil, want dat stinkt en mijn baby mag niet stinken naar rook.Verder geen idee wat ik belangrijk vind of wat er belangrijk te vinden is. Behalve idd zo min mogelijk wisseling in gezichten, maar dat voelt als een standaard wens?
Hier heersde bij de peuter dezelfde associatie dat baby's uit borsten komenquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:56 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Lily hier gaat het verder goed, ik mag eigenlijk niet klagen (doe ik uiteraard wel). In het begin iets misselijk geweest en nu vooral nog moe (maar ook nog 2 peuters rondlopen). Hoe is het nu met jou?
We hebben het vandaag aan de kinderen verteld en dit is een greep uit de reacties.
Mama heeft een baby in de buik!
“maar mama, is de nieuwe bank er nog niet dan?” (zoon)![]()
“Als het een jongen is, kunnen we de baby dan ook nog omruilen?”(stiefdochter)
“Zoon wijst naar mijn borst en vraagt of de baby daar ook in zit, ik reageer met dat de baby daar na de geboorte melk uit kan drinken. Zoon denkt zichtbaar en zegt “is dat dan straks de keuken?”
Hahaha oh wat een heerlijke reactiesquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:56 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Lily hier gaat het verder goed, ik mag eigenlijk niet klagen (doe ik uiteraard wel). In het begin iets misselijk geweest en nu vooral nog moe (maar ook nog 2 peuters rondlopen). Hoe is het nu met jou?
We hebben het vandaag aan de kinderen verteld en dit is een greep uit de reacties.
Mama heeft een baby in de buik!
“maar mama, is de nieuwe bank er nog niet dan?” (zoon)![]()
“Als het een jongen is, kunnen we de baby dan ook nog omruilen?”(stiefdochter)
“Zoon wijst naar mijn borst en vraagt of de baby daar ook in zit, ik reageer met dat de baby daar na de geboorte melk uit kan drinken. Zoon denkt zichtbaar en zegt “is dat dan straks de keuken?”
Oei inderdaad! Heeft meneer zich rustig gehouden?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:06 schreef Flav het volgende:
Fijn dat het beter gaat Lily.
Werk is nu even niet belangrijk, dat zijn jij en de baby.
Ik hoop maar dat meneer vannacht niet besluit te komen met Limburg onder water![]()
Vooralsnog is het ziekenhuis gewoon bereikbaar maar wie weet wat er vannacht nog gaat vallen.
Jaa echo-dagquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:20 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oei inderdaad! Heeft meneer zich rustig gehouden?
Lily, wat fijn dat de rust werkt en je ook weer iets meer kan! Misschien dat er wel hulptroepen zijn die bijvoorbeeld kunnen helpen met schoonmaken zodat je vriend zijn handen iets meer vrij heeft? Om je werk zou ik me inderdaad niet druk maken, dat komt vanzelf wel weer een keer. Maar ik weet ook hoeveel makkelijker dat gezegd dan gedaan is.
Vandaag echo hier!maar ook
want spannennnnd. Gelukkig al om 12:10, dus hoef niet heel lang meer te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |