Ik vind het eerlijk gezegd de hele editie al niet te harden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het was een teringbende. @:maxi-mus was ziedend
Mods min min?quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd de hele editie al niet te harden.
Ik kan me jaren herinneren dat het erger was voor m'n gevoel, maar wat ik van gisteren teruglas was er wel over ja. Los daarvan, als iemand zegt dat 'ie liever niet een bepaald team op kop ziet rijden vanwege het terughalen van de kopgroep, wat vind je daar zo erg aan? Het is ook niet zo dat er enorm inhoudelijke posts ondersneeuwen ofzo in die fase van de race toch? Maar zal er extra op letten vanaf nu.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd de hele editie al niet te harden.
Dat vind ik niet erg maar op een gegeven moment worden 90% van de posts gemaakt met het pooltje in het achterhoofd, op een schijtlollig toontje.'die mag er van mij wel bijkomen'. 'Oei spijtig, die moet lossen'. etc etc. Dat vind ik persoonlijk storend. In het begin van de etappe is het echt mensonterend. En het gaat niet alleen om mij maar het nodigt ook niet echt uit voor nieuwkomers om hier gezellig mee te posten. Je creëert in mijn ogen echt een incrowd sfeertje zo. En er is gewoon een pooltjes topic.. Maar je hoeft er van mij niet op te letten hoor, ik had het al eens aangegeven bij je collega maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die zich er aan stoort dus dan hoeft het niet om mij aangepast te worden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan me jaren herinneren dat het erger was voor m'n gevoel, maar wat ik van gisteren teruglas was er wel over ja. Los daarvan, als iemand zegt dat 'ie liever niet een bepaald team op kop ziet rijden vanwege het terughalen van de kopgroep, wat vind je daar zo erg aan? Het is ook niet zo dat er enorm inhoudelijke posts ondersneeuwen ofzo in die fase van de race toch? Maar zal er extra op letten vanaf nu.
Daarom kom ik er in grote rondes zeldenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg maar op een gegeven moment worden 90% van de posts gemaakt met het pooltje in het achterhoofd, op een schijtlollig toontje.'die mag er van mij wel bijkomen'. 'Oei spijtig, die moet lossen'. etc etc. Dat vind ik persoonlijk storend. In het begin van de etappe is het echt mensonterend. En het gaat niet alleen om mij maar het nodigt ook niet echt uit voor nieuwkomers om hier gezellig mee te posten. Je creëert in mijn ogen echt een incrowd sfeertje zo. En er is gewoon een pooltjes topic.. Maar je hoeft er van mij niet op te letten hoor, ik had het al eens aangegeven bij je collega maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die zich er aan stoort dus dan hoeft het niet om mij aangepast te worden.
Frank had nooit moeten stoppen met schaatsen. Daar was hij prima, zeker gezien de alternatieven.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik waardeer hem best als persoon, veel beter dan arrogante betweter Grueter. Alleen al een tijdje over de houdbaarheidsdatum
Ja mee eens, zijn meest legendarische commentaren waren ook tijdens schaatswedstrijden(Timmertje, Timmertje, De man van Mars, Tarzan over van Velde, commentaar tijdens de verkeerde wissel van Kramer, commentaar bij de Elfstedentocht).quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Frank had nooit moeten stoppen met schaatsen. Daar was hij prima, zeker gezien de alternatieven.
Dit soort bedragen zijn zo hilarisch vergeleken bij de stoere praat binnen de landsgrenzen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Fransen die 15 miljoen betalen voor Stengs en 15 miljoen voor Boadu. (lol)
Slapzak Stengs in Liek un, dat gaat een groot succes worden.
[ afbeelding ]
De gouden generatie zwaait af zonder enig succes.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit soort bedragen zijn zo hilarisch vergeleken bij de stoere praat binnen de landsgrenzen.
De Alkmaarse sekte blijft onnavolgbaar.
Ach, voor Guus Til kregen ze meer geld.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Vinsaint Janssen vertrok voor 22 miljoen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, voor Guus Til kregen ze meer geld.
Ze weten hun overschatte bagger wel altijd goed te vermarkten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vinsaint Janssen vertrok voor 22 miljoen.
19 ja.. Je zou toch zeggen dat mensen er inmiddels wat beter over na ga denken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze weten hun overschatte bagger wel altijd goed te vermarkten.
Jankabas was ook zoiets toch?
Dat vond ik wel terecht!quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze weten hun overschatte bagger wel altijd goed te vermarkten.
Jankabas was ook zoiets toch?
Die tijden komen nooit, Slob. Club Brugge denkt Malacia even op te komen halen voor zes miljoen, dat is waar je staat als club.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vond ik wel terecht!
Nu nog wachten tot die tijden bij Feyenoord aanbreken.
Uh nee?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
Verwijdert @:Slobeend weer zijn eigen hersenscheten?
Ik dacht dat ik wat heen en weer zag flikkeren.quote:
Minder Hertog Jan drinken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wat heen en weer zag flikkeren.
Bruno Martins Indi en Pavlidis kopen. En Martin van Geel zag dat het goed was.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat gaat AZ met al dat geld doen? Koopmeiners en Wijndal erbij en je gaat richting de 60 miljoen.
En Sam Beukenmaar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bruno Martins Indi en Pavlidis kopen. En Martin van Geel zag dat het goed was.
Wel pijnlijk als je talentvolle basisspelers naar Club Brugge gaan die eerst je reservespelers (Amrabat,Vormer) haalden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die tijden komen nooit, Slob. Club Brugge denkt Malacia even op te komen halen voor zes miljoen, dat is waar je staat als club.
Ik heb geen druppel regen gezien anders deze weekquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook nog dat kutweer.
Je moet echt een intrinsieke levensvreugde hebben nu
Vandaag precies twee minuten thuis voordat de stortbui begon, dat is toch een geluksmomentje.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook nog dat kutweer.
Je moet echt een intrinsieke levensvreugde hebben nu
Promenade?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:28 schreef VoMy het volgende:
@:Slobeend @:El-Stinho Nog 1 maand en dan is het weer zo ver.
Jazeker.quote:
Iedereen op die redactie is ook extreem geobsedeerd door Sywert.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jazeker.
Maar ik vrees er een beetje voor. Eva heeft een kind dus die gaat vast minder lellebellen op het podium en de schrijvers komen als Betrouwbare Mannetjes in de volkskrant niet veel verder dan elke zaterdag een door herhaling ongeinspireerde opsomming over iets.
Diederik heeft het nu wel regelmatig aan de stok met Wierd op twitter, dus dat kan nog wel leuk worden.
Met TALENT, FRIS, ENERGIEKquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus willem vissers heeft aanvallend voetbal gezien
Oefenwedstrijdje, het is allemaal wat.quote:
Dat van de Randstad is wat kinderachtig, maar nu al bizarre beelden en dan blijft het nog uren storten. Kan best wat extra hulp naar toe.quote:
Het is Limburg, afdrijven dat eiland.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat van de Randstad is wat kinderachtig, maar nu al bizarre beelden en dan blijft het nog uren storten. Kan best wat extra hulp naar toe.
Stiekem maakt het je allemaal niks uit.quote:
Daar is de Slob fan van.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tevreden met Jahanbakhsh @:Slobeend ?
Ik bedoel dat de aandacht pas traag op gang komt omdat het in de Rest Van Nederland gebeurt.quote:
100%.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tevreden met Jahanbakhsh @:Slobeend ?
Of omdat niemand de Limburgers kon verstaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de aandacht pas traag op gang komt omdat het in de Rest Van Nederland gebeurt.
Mooi. Ook een beetje vertrouwen in de andere aanwinsten, voor zover je daar wat over kan zeggen?quote:
Kan ik nog weinig over zeggen. Ik hoop vooral op de namen die ik voorbij zie komen. Björkan, Vuskovic, Kitolano. Wie kent ze niet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mooi. Ook een beetje vertrouwen in de andere aanwinsten, voor zover je daar wat over kan zeggen?
Ik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan ik nog weinig over zeggen. Ik hoop vooral op de namen die ik voorbij zie komen. Björkan, Vuskovic, Kitolano. Wie kent ze niet.
Is die niet al een jaar of 200 dood?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik werd vanmiddag geattendeerd op het aanstaande feit dat Benedict Arnold een comeback gaat maken.
Springlevend. @El-Stinhoquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die niet al een jaar of 200 dood?
Is Welmoed ook gevallen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die niet al een jaar of 200 dood?
Dit is de slechtste op1 ooit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goedemorgen Nederland is een opleidingsplek voor Op1 geworden.
Of Welmoed is vrij. Het is normaal MAX deze avond hé.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vakansie wellicht? Vorige week zat ze op Vlieland zie ik op haar insta. Maaike kan niet hé?
Ah, we zijn pas woensdag natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of Welmoed is vrij. Het is normaal MAX deze avond hé.
Werd wel aangekondigd door poephoofd als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vakansie wellicht? Vorige week zat ze op Vlieland zie ik op haar insta. Maaike kan niet hé?
De leider heeft zich blijkbaar nooit verraden gevoeld en maakt zich niet zorgen om de hoon.quote:
Pray4welmoed.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Werd wel aangekondigd door poephoofd als ik me niet vergis.
Bert Huisjes is de vrouwenleverancier van de NPO.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goedemorgen Nederland is een opleidingsplek voor Op1 geworden.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bert Huisjes is de vrouwenleverancier van de NPO.
Zolang ze maar een fris rechts geluid laten horen zit Bert te kwispelen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bert Huisjes is de vrouwenleverancier van de NPO.
Moet ik nu iets zeggen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer een geweldige gymsessie achter de rug.
En leuke dierennieuwtjes!quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zolang ze maar een fris rechts geluid laten horen zit Bert te kwispelen.
Ik vind die Maaike echt heel erg eng. Er klopt iets niet aan die vrouw.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een goed stel hoor.
Ik deel dat gevoel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind die Maaike echt heel erg eng. Er klopt iets niet aan die vrouw.
Nou, we zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan. Het zou eigenlijk nog beter zijn als...quote:
Mensen die Marten heten wantrouw ik ook.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik deel dat gevoel.
Haar man heeft ook een mooie haarlijn voor iemand van 34.
(mijn imgur doet het niet maar Marten Blankesteijn)
Tweede van links is leuker dan Welmoed.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een goed stel hoor.
Dit is de tweede man achter Blendle, naast Klopping toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die Marten heten wantrouw ik ook.
Niet meer, die is hoogzwanger.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tweede van links is leuker dan Welmoed.
Yes.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is de tweede man achter Blendle, naast Klopping toch?
Ik zie hier iemand die in de kramp schiet als het over de inhoud dreigt te gaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:59 schreef Steven184 het volgende:
Rutte heeft weer wat moeite met feiten op papier:
[ twitter ]
Boadu lijkt me wel een echte Liek Un spits.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stengs gaat inderdaad zeker floppen
quote:Op donderdag 15 juli 2021 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Boadu lijkt me wel een echte Liek Un spits.Hoe zit dat eigenlijk voor Boadu? Met Ben Yedder (ik mis m nog iedere dag), Volland, Pellegri best wat concurrentie toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stengs gaat inderdaad zeker floppen♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Bij een club als Monaco blijven goeie spelers nooit lang, dus Ben Yedder of Volland zal binnenkort wel vertrekken. Pellegri is nog niet zo'n succes voor zover ik weet.quote:Op donderdag 15 juli 2021 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk voor Boadu? Met Ben Yedder (ik mis m nog iedere dag), Volland, Pellegri best wat concurrentie toch?
VROLIJK RECHTSquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zolang ze maar een fris rechts geluid laten horen zit Bert te kwispelen.
Gezien de topduelstatus van Boadu zou er toch 'iets' uit moeten komen, zou je denken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij een club als Monaco blijven goeie spelers nooit lang, dus Ben Yedder of Volland zal binnenkort wel vertrekken. Pellegri is nog niet zo'n succes voor zover ik weet.
Maar misschien is Monaco wat te hoog gegrepen, dat kan
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Jozee is uit.
Dat kun je ze niet aandoen, eerst alles naar de tyfus door het water en dan óók nog eens Davina Michellequote:Op donderdag 15 juli 2021 09:30 schreef VoMy het volgende:
Tijd voor Giro 555 Limburg, en een benefietconcert. Davina Michelle kan wel Sweet Water zingen, dat was bij het ESF ook een succes.
Misschien is het wel een oproep aan het kabinet om ook vervuilende bedrijven zwaarder te belasten!quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:23 schreef VoMy het volgende:
Ik hoop dat de rekening voor de EU-klimaatplannen bij de Telegraaflezers en -redactie terecht komt.
*Martijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Als Wouter Bink terplekke is in Zuid-Limburg weet je dat het menens is.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:23 schreef VoMy het volgende:
Ik hoop dat de rekening voor de EU-klimaatplannen bij de Telegraaflezers en -redactie terecht komt.
De altijd walgelijke B.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De T. is uiteraard niet de enige
Schuim op de bek en op de golven in de huiskamerquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De altijd walgelijke B.
De ironie zullen ze zelf niet (willen) zien, en het volk loopt gedwee met het schuim op de bek mee.
Schuld van Ursula von der Leyen en Frans Timmermans.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Schuim op de bek en op de golven in de huiskamer
Link?quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:41 schreef VoMy het volgende:
Dat item bij een overstroomd Limburgs zwembad is wel peak verslaggeving ter plaatse.
Het stoppen van Robben is anders tragisch.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:53 schreef Remco het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we alleen een NOS push bericht kregen bij wereldrampen.
Wat verrassend zeg van de Suit Supply-clubquote:
Maar daarna zijn we er wel vanaf. Anders was het weer een heel jaar #RobbenWatch geworden als ie weer eens ging trainen of misschien bij de wedstrijdselectie zou zittenquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wordt weer een reeks mongoloïde grapjes over Robben..
Was hij al begonnen dan?quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat Buizz ook blij dat is dat hij af is van die eeuwige vragen over iemand die er niet bij is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar daarna zijn we er wel vanaf. Anders was het weer een heel jaar #RobbenWatch geworden als ie weer eens ging trainen of misschien bij de wedstrijdselectie zou zitten
'Robben' is inmiddels toegevoegd aan de negeerlijst?quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
Wie zijn dit soort mensen?quote:ME gaat grenzen Valkenburg bewaken tegen ramptoerisme
De Mobiele Eenheid gaat de grenzen van Valkenburg bewaken tegen ramptoerisme. "Wij krijgen meldingen van hotels dat ze gebeld worden door mensen die een kamer willen om te komen kijken. Je gelooft het niet!", zei Prevoo in een toelichting tegen rampenzender L1.
De Veiligheidsregio Zuid-Limburg doet een dringende oproep aan mensen om thuis te blijven.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uropees-hof-a4051067quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Genot. Al krijgen we binnenkort natuurlijk het nieuws dat die twee pauperlanden het Europees Hof niet meer erkennen oid
Ah, het nieuws is me zelfs voor. Je verwacht het nietquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uropees-hof-a4051067
Ik wilde al vragen ja, 'kan dit?'quote:
Nwuh, 9 op de 10 termen is Corona of F1.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
'Robben' is inmiddels toegevoegd aan de negeerlijst?
Ook echt een hotel willen boekenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen ja, 'kan dit?'
Dan heb je echt een bord voor je kop.
Het immer walgelijke Polen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uropees-hof-a4051067
De dode Kaczynski was een stuk normaler dan de nog levendequote:Op donderdag 15 juli 2021 14:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ok, ok...het immer walgelijke PiS en hun debiele aanhang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:06 schreef VoMy het volgende:
Klaas Wilting weet naar eigen zeggen de details niet, masr zegt toch dat de dood van Peter R voorkomen had kunnen worden. En het is de schuld van een onderbezette politie. En het gebrek aan wijkagenten. Rot op, lijkenpikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:06 schreef VoMy het volgende:
Klaas Wilting weet naar eigen zeggen de details niet, masr zegt toch dat de dood van Peter R voorkomen had kunnen worden. En het is de schuld van een onderbezette politie. En het gebrek aan wijkagenten. Rot op, lijkenpikker.Zonder criminaliteit had de dood zeker voorkomen kunnen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
De carnavalsoptocht is een beetje vroegquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit doet mij denken aan mijn vakantie in Valkenburg, maar dan in zo'n stoeltjeslift.
Dit is wel een fantastische fotoquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit doet mij denken aan mijn vakantie in Valkenburg, maar dan in zo'n stoeltjeslift.
Ik wil dit het liefst keihard negerenquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:57 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Wat een vreemde plek is dit toch.
Wow ...quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:44 schreef El-Stinho het volgende:
Wordt een zwaar gemoed voor @:mani89 als hij de laptop opent. Ook nog Andy Fordham dood.
Dit was echt een legendarische pot. Die Barney nooit had kunnen verliezen.quote:
11quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:59 schreef hhh38 het volgende:
Op hoeveel NOS pushberichten zitten we al vandaag? 10?
https://i.gyazo.com/2725091504208d94b5d2e3d616b04fc0.pngquote:Op donderdag 15 juli 2021 18:40 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
The Vikinig.
#werkenbijdenos
Als Willem een bommetje doet zijn we meteen heel Limburg kwijt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:01 schreef Felagund het volgende:
Het zal je maar gebeuren, eerst verdrink je bijna en loopt je huis vol, en dan krijg je ook nog koning pils op bezoek.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Willem een bommetje doet zijn we meteen heel Limburg kwijt.
Ja ze mogen wel een beetje dimmen hoor met dat aftreksel van de watersnoodrampquote:
Juist. Teletekst app op de telefoon. Dat levert meer dan genoeg ellende.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Heb er ook geen. Teletekst is genoeg voor mij.
Heb eigenlijk alleen NRC op m'n mobiel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Heb er ook geen. Teletekst is genoeg voor mij.
Mensen die Derk heten mogen sowieso wel weg.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Het hoofd van Derk Boswijk roept agressie bij mij op.
Derk-Elsko Bruinsquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die Derk heten mogen sowieso wel weg.
Ik noem een Derk Boerrigter, een Derk Bolt.
Derk Bolt doet alleen zaken voor Spoorloos naar Zuid-Amerika kan!!!quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laatst is er eentje vermoord, of doel je daar niet op met wegquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:
Ik weet niet waarom, maar ik verwacht altijd dat er ook WLR zinnetjes níet van VI komen. Weer een die ik kan afstrepenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet bij jou altijd aan dit filmpje denken.
"Je noemt een naam en hij noemt een oorlogsmisdadiger."
Zo geniaal zijn wij niet, onze enige kunst is dat we alles parafraseren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik verwacht altijd dat er ook WLR zinnetjes níet van VI komen. Weer een die ik kan afstrepen
Dan vraag ik me wel af waar misvormde capibara vandaan komtquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik verwacht altijd dat er ook WLR zinnetjes níet van VI komen. Weer een die ik kan afstrepen
Die heb ik zelf verzonnen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel af waar mislukte capibara vandaan komt![]()
Als ik zeg Ladyshave, wat zeg jij dan?quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heb ik zelf verzonnen.
Misvormd, overigens.
Mooie vondstquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heb ik zelf verzonnen.
Misvormd, overigens.
Jan Roosquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ik zeg Ladyshave, wat zeg jij dan?
Stukje Genee boh boh bohquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ik zeg Ladyshave, wat zeg jij dan?
Waarvoor ben je ook moderator geworden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stukje Genee boh boh boh
Zou dat verhaal waar zijn?quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stukje Genee boh boh boh
Goede vraag, uitstekende vraag.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarvoor ben je ook moderator geworden.
Andere zaten we nog steeds in SPT, met alleen Heywoodu en Sjoerd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede vraag, uitstekende vraag.
Daar twijfel ik geen moment aan.quote:
Dat ik het deed, was pure zelfoverschatting.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede vraag, uitstekende vraag.
Het WLR-volk is beschaafd, het gaat pas mis op het moment dat de VBL-kermisklanten zich ermee gaan bemoeien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat ik het deed, was pure zelfoverschatting.
Het is alweer vijf jaar geleden, maar duiding geven aan Zkh. Tong80 had ik nooit moeten doen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het WLR-volk is beschaafd, het gaat pas mis op het moment dat de VBL-kermisklanten zich ermee gaan bemoeien.
Als je klaagt over acts heb je in hem wel de ultieme act gevonden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is alweer vijf jaar geleden, maar duiding geven aan Zkh. Tong80 had ik nooit moeten doen.
Dat mag allemaal maar vrij over dit forum banjerenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je klaagt over acts heb je in hem wel de ultieme act gevonden.
bronquote:Alle Maasgemeenten in Limburg gaan over tot evacuatie
Alle Maasgemeenten in Limburg gaan over tot preventieve evacuaties in overstromingsgevoelige gebieden. Dat bevestigt Limburgs gouverneur Jos Lantmeeters. Het gaat om de gemeenten Maasmechelen, Lanaken, Maaseik, Dilsen- Stokkem en Kinrooi. Alle gemeenten gelegen langs de Maas en het Albertkanaal houden rekening met het "slechtste scenario", waarbij de Maas over de dijken gaat.
Tong80 van de Tong80-show.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je klaagt over acts heb je in hem wel de ultieme act gevonden.
Ik woon 200 meter van de Maas, hoop dat t hier mee gaat vallenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:48 schreef Momo het volgende:
[..]
bron
Kelderman en nog een paar profs wonen in Lanaken, weer pech voor Wilco.
Ik woon 200 meter van de Maas, hoop dat t hier mee gaat vallenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van de Maas, hoop dat t hier mee gaat vallenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij valt het met de Rijn reuze mee, dus vanaf het rivierengebied kunnen ze vast wel het een en ander reguleren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van de Maas, hoop dat t hier mee gaat vallenVanmiddag stond t water nog absoluut niet hoog
quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van de Maas, hoop dat t hier mee gaat vallenVanmiddag stond t water nog absoluut niet hoog
Anders moet je met een noodgang vertrekken, zeker?
Nog net, maar tegen Nijmegen aan zo noordelijkquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zit je in Limburg of elders?
[..]
Het is denk ik ook vooral een test voor de waterwerken en afstroomgebieden in Nederland hoe dit gaat zijn verder op , op de Maas. Het zal tenminste niet zo erg worden als we in Valkenburg hebben gezien...quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nog net, maar tegen Nijmegen aan zo noordelijk
Inderdaad, goeie test. En genoeg afstroomgebieden en uiterwaarden om t wellicht wat af te zwakken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is denk ik ook vooral een test voor de waterwerken en afstroomgebieden in Nederland hoe dit gaat zijn verder op , op de Maas. Het zal tenminste niet zo erg worden als we in Valkenburg hebben gezien...
Op z'n bek gegaan in zo'n gravelrace in Amerika.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft Squinnhead nog iets gedaan na z'n goede voorjaar eigenlijk?
Welke?quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is die clip van Wimderon van VI over Peter R de Vries eigenlijk offline gehaald?
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 06:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar dan die versie over Peter R. Die had jij toch?
quote:
Die kan ik niet openen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:20 schreef Slobeend het volgende:
Gefeliciteerd @:Pino112 !![]()
Wat vinden jullie van deze versie van Creep? @:mani89 @:mexicanobakker
Dit kan eigenlijk niet.quote:
Tom is in troll modus? Dat gezegd hebbende heb ik Creep altijd al een vervelend overschat kutliedje gevonden dus hij mag hem van mij verder zoveel verkrachten als hij wil.quote:
Heel benieuwd naar het evenwichtige verslag over het 💥 🔥sterrenelftal💥 🔥 van PSG komend seizoen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wat is voetbal toch een walgelijke sport
Mijn God, alsof hij een moord heeft gepleegd, wat zijn dit voor mensen?quote:
5quote:
Inderdaad erg vreemd dat Quinn op twitter gaat klagen dat mensen niet meer naar hem zwaaienquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn God, alsof hij een moord heeft gepleegd, wat zijn dit voor mensen?
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad erg vreemd dat Quinn op twitter gaat klagen dat mensen niet meer naar hem zwaaien
De Trumpstemmer is eng! Want het is heel eng om hele groepen mensen weg te zetten op een bepaald kenmerk.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn God, alsof hij een moord heeft gepleegd, wat zijn dit voor mensen?
Je zal als land langzaam kapot gaan als je niet eens meer vrienden kan zijn (laat staan naar iemand zwaaien) als je het politiek oneens bent. En dan gaat nog sneller als je een tweepartijen systeem hebt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Trumpstemmer is eng! Want het is heel eng om hele groepen mensen weg te zetten op een bepaald kenmerk.
Ik deug, geef me jullie lijks.
Is dat niet die gast die ook die Buitenbeeld reportages maakte? Die zo'n beetje elke internetgekkie heeft geïnterviewd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |