Ik vind het eerlijk gezegd de hele editie al niet te harden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het was een teringbende. @:maxi-mus was ziedend
Mods min min?quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd de hele editie al niet te harden.
Ik kan me jaren herinneren dat het erger was voor m'n gevoel, maar wat ik van gisteren teruglas was er wel over ja. Los daarvan, als iemand zegt dat 'ie liever niet een bepaald team op kop ziet rijden vanwege het terughalen van de kopgroep, wat vind je daar zo erg aan? Het is ook niet zo dat er enorm inhoudelijke posts ondersneeuwen ofzo in die fase van de race toch? Maar zal er extra op letten vanaf nu.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd de hele editie al niet te harden.
Dat vind ik niet erg maar op een gegeven moment worden 90% van de posts gemaakt met het pooltje in het achterhoofd, op een schijtlollig toontje.'die mag er van mij wel bijkomen'. 'Oei spijtig, die moet lossen'. etc etc. Dat vind ik persoonlijk storend. In het begin van de etappe is het echt mensonterend. En het gaat niet alleen om mij maar het nodigt ook niet echt uit voor nieuwkomers om hier gezellig mee te posten. Je creëert in mijn ogen echt een incrowd sfeertje zo. En er is gewoon een pooltjes topic.. Maar je hoeft er van mij niet op te letten hoor, ik had het al eens aangegeven bij je collega maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die zich er aan stoort dus dan hoeft het niet om mij aangepast te worden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan me jaren herinneren dat het erger was voor m'n gevoel, maar wat ik van gisteren teruglas was er wel over ja. Los daarvan, als iemand zegt dat 'ie liever niet een bepaald team op kop ziet rijden vanwege het terughalen van de kopgroep, wat vind je daar zo erg aan? Het is ook niet zo dat er enorm inhoudelijke posts ondersneeuwen ofzo in die fase van de race toch? Maar zal er extra op letten vanaf nu.
Daarom kom ik er in grote rondes zeldenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg maar op een gegeven moment worden 90% van de posts gemaakt met het pooltje in het achterhoofd, op een schijtlollig toontje.'die mag er van mij wel bijkomen'. 'Oei spijtig, die moet lossen'. etc etc. Dat vind ik persoonlijk storend. In het begin van de etappe is het echt mensonterend. En het gaat niet alleen om mij maar het nodigt ook niet echt uit voor nieuwkomers om hier gezellig mee te posten. Je creëert in mijn ogen echt een incrowd sfeertje zo. En er is gewoon een pooltjes topic.. Maar je hoeft er van mij niet op te letten hoor, ik had het al eens aangegeven bij je collega maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die zich er aan stoort dus dan hoeft het niet om mij aangepast te worden.
Frank had nooit moeten stoppen met schaatsen. Daar was hij prima, zeker gezien de alternatieven.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik waardeer hem best als persoon, veel beter dan arrogante betweter Grueter. Alleen al een tijdje over de houdbaarheidsdatum
Ja mee eens, zijn meest legendarische commentaren waren ook tijdens schaatswedstrijden(Timmertje, Timmertje, De man van Mars, Tarzan over van Velde, commentaar tijdens de verkeerde wissel van Kramer, commentaar bij de Elfstedentocht).quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Frank had nooit moeten stoppen met schaatsen. Daar was hij prima, zeker gezien de alternatieven.
Dit soort bedragen zijn zo hilarisch vergeleken bij de stoere praat binnen de landsgrenzen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Fransen die 15 miljoen betalen voor Stengs en 15 miljoen voor Boadu. (lol)
Slapzak Stengs in Liek un, dat gaat een groot succes worden.
[ afbeelding ]
De gouden generatie zwaait af zonder enig succes.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit soort bedragen zijn zo hilarisch vergeleken bij de stoere praat binnen de landsgrenzen.
De Alkmaarse sekte blijft onnavolgbaar.
Ach, voor Guus Til kregen ze meer geld.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Fransen die 15 miljoen betalen voor Stengs en 15 miljoen voor Boadu. (lol)
Slapzak Stengs in Liek un, dat gaat een groot succes worden.
[ afbeelding ]
Vinsaint Janssen vertrok voor 22 miljoen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, voor Guus Til kregen ze meer geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |