SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het nog opvallend aantrekkelijk, nooit geweten wat flamingo's met me zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je hier mee over vertellen?
Denk dat duiven lingerie het zelfde effect zou hebben hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het nog opvallend aantrekkelijk, nooit geweten wat flamingo's met me zouden kunnen doen.
Nooit kleding bestellen van ali en zulk soort Chinese sitesquote:Op woensdag 14 juli 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een vrouwtje was dan had ik er een paar besteld
quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat duiven lingerie het zelfde effect zou hebben hoor
Ja of zo'n kalkoen met zo'n roze wobbelkopquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat duiven lingerie het zelfde effect zou hebben hoor
Ondergoed kan toch wel?quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit kleding bestellen van ali en zulk soort Chinese sites
Vaak tig maten te klein en 100% synthetisch jeukspulquote:
Die ziet er boeiender uit dan een duif of meeuwquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon dit op je slipje laten printen![]()
https://whyevolutionistru(...)worlds-ugliest-bird/
Hoezo is dat nou weer de lelijkste vogel ?quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon dit op je slipje laten printen![]()
https://whyevolutionistru(...)worlds-ugliest-bird/
Ja vind die juist cute.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer de lelijkste vogel ?
Nelson is wel erg lelijk ook.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
Wat dacht je van een gier. Die zijn pas lelijk
Oh wow. K stem voor deze danquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nelson is wel erg lelijk ook.
https://www.today.com/pet(...)-world-flna1c8508102
quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
een komkommertje mag je altijd pakken
quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
een komkommertje mag je altijd pakken
Vond ik ook al.quote:
Die zegt gewoon, dat kan mijn vriendin ook.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij dat al vindt, wat vindt @:EttovanBelgie daar dan wel niet van..
Dat is een pokemon tochquote:
glitter je dan nu ook helemaalquote:
Ben ik mee bezig. Rustig aan hoor.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die glitters zitten allemaal vastgekoekt aan de bodem van het flesje
Als je van te voren de BTW betaalt hoef je geen inklaringskosten te betalen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben weer wat nieuws hoor. Inklaringskosten. Voor alles wat je van buiten de EU koopt moet je per 1 juli "inklaringskosten" betalen. Hoop gedoe en gezeik, extra lang wachten, extra geld betalen,Game over voor eBay dus. Dit gezeik heb ik echt de balen van. Nu al.
Ali doet dat toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je van te voren de BTW betaalt hoef je geen inklaringskosten te betalen.
Nou dat gaan we dus zien. Geen idee hoe eBay tegen PostNL gaat vertellen dat er al BTW betaald is over mijn zending aangezien eBay niet eens weet of PostNL de carrier zal worden. Want met FedEx betaal ik geen BTW.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je van te voren de BTW betaalt hoef je geen inklaringskosten te betalen.
Dat is toch niet iets nieuws? Vanaf een x bedrag moest je al BTW betalen; alleen is die x nu 0 geworden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben weer wat nieuws hoor. Inklaringskosten. Voor alles wat je van buiten de EU koopt moet je per 1 juli "inklaringskosten" betalen. Hoop gedoe en gezeik, extra lang wachten, extra geld betalen,Game over voor eBay dus. Dit gezeik heb ik echt de balen van. Nu al.
Geen idee hoe eBay dat doet. Amazon en meerdere andere winkels rekenen wel de NL btw .quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat gaan we dus zien. Geen idee hoe eBay tegen PostNL gaat vertellen dat er al BTW betaald is over mijn zending aangezien eBay niet eens weet of PostNL de carrier zal worden. Want met FedEx betaal ik geen BTW.
Volgens mij wel jaquote:
Voor een hobby maakt geld toch geen fluit uit eigenlijk?quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat gaan we dus zien. Geen idee hoe eBay tegen PostNL gaat vertellen dat er al BTW betaald is over mijn zending aangezien eBay niet eens weet of PostNL de carrier zal worden. Want met FedEx betaal ik geen BTW.
vanaf 22 euro was het inderdaad. nu is het nulquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets nieuws? Vanaf een x bedrag moest je al BTW betalen; alleen is die x nu 0 geworden.
Het kutte is dat je het volgens mij pas helemaal aan het eind ziet en ik geen zin heb om zo 14 euro aan kosten te moeten betalen voor een telefoonhoesje van 2 euro.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee hoe eBay dat doet. Amazon en meerdere andere winkels rekenen wel de NL btw .
[..]
Volgens mij wel ja
ik heb daar nog nooit bericht over gehad. Nu krijg ik ineens berichtjes van PostNL dat ik dingen moet gaan invullen. Nadat de zending al 9 dagen in Nederland is aangekomen. En daarna hebben ze aangifte gedaan voor mij en komen ze weer terug dat ik moet gaan betalen en dat doe ik dan en DAN PAS krijg ik mijn spullen. ergerlijk gewoon. Pure geldklopperij en bureaucratisch moeilijkdoen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets nieuws? Vanaf een x bedrag moest je al BTW betalen; alleen is die x nu 0 geworden.
Het is ook sinds 1 juli.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb daar nog nooit bericht over gehad. Nu krijg ik ineens berichtjes van PostNL dat ik dingen moet gaan invullen. Nadat de zending al 9 dagen in Nederland is aangekomen. En daarna hebben ze aangifte gedaan voor mij en komen ze weer terug dat ik moet gaan betalen en dat doe ik dan en DAN PAS krijg ik mijn spullen. ergerlijk gewoon. Pure geldklopperij en bureaucratisch moeilijkdoen.
nou ja het is iets eerder opquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een hobby maakt geld toch geen fluit uit eigenlijk?
Dan heb je altijd mazzel gehad. Is al jaren zo dat je goederen buiten de EU boven de 22 euro btw moet betalen en boven de 150 ook invoerrechten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb daar nog nooit bericht over gehad. Nu krijg ik ineens berichtjes van PostNL dat ik dingen moet gaan invullen. Nadat de zending al 9 dagen in Nederland is aangekomen. En daarna hebben ze aangifte gedaan voor mij en komen ze weer terug dat ik moet gaan betalen en dat doe ik dan en DAN PAS krijg ik mijn spullen. ergerlijk gewoon. Pure geldklopperij en bureaucratisch moeilijkdoen.
Heb je daar echt nog nooit mee te maken gehad? Ik heb meer dan eens dingen uit de VS besteld waarbij dit het geval was. Gelukkig steeds meer opties om die BTW en dergelijke al vooraf te betalen. Dat scheelt weer.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles moet eigenlijk dus een naheffing krijgen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je altijd mazzel gehad. Is al jaren zo dat je goederen buiten de EU boven de 22 euro btw moet betalen en boven de 150 ook invoerrechten.
En vanaf 1 juli is die 22 euro grens verdwenen.
Is ook veelvuldig al maanden in het nieuws geweest
Doodenkele keer misschien. Mijn spul wordt normaal gewoon als brief verstuurdquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je daar echt nog nooit mee te maken gehad? Ik heb meer dan eens dingen uit de VS besteld waarbij dit het geval was. Gelukkig steeds meer opties om die BTW en dergelijke al vooraf te betalen. Dat scheelt weer.
Ja, en Noorwegen. Nou dan kan ik er wel mee stoppenquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:20 schreef CherryLips het volgende:
En nu dus ook voor aankopen uit het VK
Ik kan beter zelf naar Engeland vliegen om het terug te smokkelenquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:20 schreef CherryLips het volgende:
En nu dus ook voor aankopen uit het VK
inderdaad, ik zal wel even een rekening opstellenquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fles moet eigenlijk dus een naheffing krijgen.
Je moeder moet een naheffing krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fles moet eigenlijk dus een naheffing krijgen.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moeder moet een naheffing krijgen
Je bent zelf een naheffingquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moeder moet een naheffing krijgen
je kan op het laatste moment toch nog annuleren dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Kijk, dit staat er nu bij Ali bij:
[..]
Das wel ergquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Badkamer klaar![]()
Vergeten foto's te maken nou ja is niet erg
wilde je kijken of er dezelfde kraan in zit als die jij hebtquote:
Ga terug en maak foto's.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Badkamer klaar![]()
Vergeten foto's te maken nou ja is niet erg
Nee zulk soort genialiteit verwacht ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
wilde je kijken of er dezelfde kraan in zit als die jij hebt
Ja vind ik ook maar goed moet gewoon geduldig wachten. Hopelijk kan ik morgen weer werken.quote:
lekker afwachten. vriend van me waar ik gisteren mee heb staan ouwehoeren moet vanmiddag getest worden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar goed moet gewoon geduldig wachten. Hopelijk kan ik morgen weer werken.
Met pijpen zit je toch nog een meter van elkaars hoofd af.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker afwachten. vriend van me waar ik gisteren mee heb staan ouwehoeren moet vanmiddag getest worden.
Maar eens kijken wat dat oplevert.
Wel afstand gehouden maar toch
Verzamelaars zijn vrij sowieso vreemd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook geen hobby, het is dwangmatig handelen in producten.
Ik ben 100% overtuigd dat de huidige manier van testen niet meer deugt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Hier nu 5 mensen met Covid-19, wel allemaal jeugd die los is gegaan, wat opvalt is dat anderhalve meter niet meer werkt en dat in plaats van vijftien minuten exposure aan een besmet iemand nu een minuutje al genoeg lijkt, new lockdown incoming.
Lekker slim ook om het domme kwekkwek gedeelte ongevaccineerd van de samenleving te vroeg los te laten maar goed.
Verrassend.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben 100% overtuigd dat de huidige manier van testen niet meer deugt.
Lezen, ik heb er 5 die besmet zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben 100% overtuigd dat de huidige manier van testen niet meer deugt.
Ik las hond. :Squote:Op woensdag 14 juli 2021 11:05 schreef kwiwi het volgende:
Honger, maar m'n brood ligt nog in de oven..
hoe haal je hond uit broodquote:
Gezellig op stap geweest?quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lezen, ik heb er 5 die besmet zijn.
Besmet of positief aangeslagen op de PCR?quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lezen, ik heb er 5 die besmet zijn.
Yeps lekker even eruit geweest en inderdaad die toegangstesten slaan nergens op en creëren een schijnveiligheid.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gezellig op stap geweest?
Dat hele testen voor toegang is natuurlijk een lachwekkend geheel nu dat uitgebreid is. Mensen die half-half een stokje in je neus duwen en dan ben je "negatief" getest en mocht je lekker op stap.
Besmet en ziek en toch wel met flinke klachten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Besmet of positief aangeslagen op de PCR?
Ah das wel duidelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Besmet en ziek en toch wel met flinke klachten.
Als je mensen de gelegenheid geeft om uit te gaan dan doen ze het, dat is niet vreemd natuurlijk. Alleen is het niet zoals die fieldlabs events die settings was veel meer gecontroleerd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps lekker even eruit geweest en inderdaad die toegangstesten slaan nergens op en creëren een schijnveiligheid.
Of met je maatjes QR-code of je bent gewoon nog niet ziek dus je hebt nog geen antistoffen maar je bent wel besmettelijk, wel extra pech dat de besmettelijkere variant tegelijkertijd rondwaart.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je mensen de gelegenheid geeft om uit te gaan dan doen ze het, dat is niet vreemd natuurlijk. Alleen is het niet zoals die fieldlabs events die settings was veel meer gecontroleerd.
Nu doe je op vrijdagmorgen een test, gaat vrijdagmiddag lekker naar de borrel op het werk, vrijdagavond lekker met vrienden iets doen. En dan ga je zaterdagavond een keer naar een feestje met je QR-code.
Ja logisch ook wel, de boodschap was een beetje erg politiek dom (en niet gesteund door de wetenschap) maar doordat de jeugd massaal biertjes en coke ging klappen kan straks werkend Nederland niet op vakantie en dat is een beetje zuur.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind het een beetje zwak om jongeren hiervan te beschuldigen, die willen gewoon een keer weer leven en de boodschap was “dansen met Jansen”
En soit zolang er niemand in het ziekenhuis beland.
jongeren mogen best zelf nadenken voordat ze weer gaan feesten als beestenquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind het een beetje zwak om jongeren hiervan te beschuldigen, die willen gewoon een keer weer leven en de boodschap was “dansen met Jansen”
En soit zolang er niemand in het ziekenhuis beland.
Dank je. Dan kan ik mijn honger gaan stillen zoquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:34 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
met een komkommer?quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank je. Dan kan ik mijn honger gaan stillen zo
gaat weg je komkommerquote:
die persoon struikelt er blijkbaar ook overquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
zit nu een lezing bij te wonen waar iemand consequent dingen zegt als "si...ehh.. tuatie" "sy...ehh...steem" "ei....ehh...genschappen". Ik struikel daar over![]()
Nou ja ook degenen die slechts een potje hebben zitten klaverjassen met elkaar die zijn het bokje.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
jongeren mogen best zelf nadenken voordat ze weer gaan feesten als beesten
en ja bericht vanuit overheid was ook dom maar dan nog
je kunt het jongeren toch niet kwalijk nemen dat ze Hugo volgen en lekker gaan dansen na 1 prik Jansen? Die zijn al anderhalf jaar op goed nieuws aan het wachten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
jongeren mogen best zelf nadenken voordat ze weer gaan feesten als beesten
en ja bericht vanuit overheid was ook dom maar dan nog
Vijf dagen per week, alleen maandag- en dinsdagavond bijslapen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:40 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je kunt het jongeren toch niet kwalijk nemen dat ze Hugo volgen en lekker gaan dansen na 1 prik Jansen? Die zijn al anderhalf jaar op goed nieuws aan het wachten.
Ik kan me echt niet voorstellen hoe het zou zijn. Vroeger ging ik echt ieder weekend op stap.
ik word al moe als ik er aan denk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:40 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je kunt het jongeren toch niet kwalijk nemen dat ze Hugo volgen en lekker gaan dansen na 1 prik Jansen? Die zijn al anderhalf jaar op goed nieuws aan het wachten.
Ik kan me echt niet voorstellen hoe het zou zijn. Vroeger ging ik echt ieder weekend op stap.
Buda het beest dat vroeger elke week helemaal losging in de Bomaxquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind ook niet dat je jongeren dat kwalijk kunt nemen. Het is een doelgroep die zelf nauwelijks ziek wordt, maar al wel anderhalf jaar met allerlei maatregelen te kampen heeft. Dan zou ik ook losgaan als dat weer mocht.
In theorie dan, want ik ben niet zo van het losgaan.
Gewoon de boel dit jaar dubbel en dwars inhalen met Slutty Summer, gewoon zoveel zompige hunkerende vagina's volpompen dat je tegen november denkt nou nou nou zeg het wordt weer eens tijd voor een goed boek.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind ook niet dat je jongeren dat kwalijk kunt nemen. Het is een doelgroep die zelf nauwelijks ziek wordt, maar al wel anderhalf jaar met allerlei maatregelen te kampen heeft. Dan zou ik ook losgaan als dat weer mocht.
Daar ben ik echt nooit geweestquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda het beest dat vroeger elke week helemaal losging in de Bomax
quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de boel dit jaar dubbel en dwars inhalen met Slutty Summer, gewoon zoveel zompige hunkerende vagina's volpompen dat je tegen november denkt nou nou nou zeg het wordt weer eens tijd voor een goed boek.
Moet je niet ergens inloggen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:57 schreef Ama het volgende:
Pff beter mailt of belt GGD mij even een keer.
Jij bent ook niet echt een jongere meer natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja kan ook, al paar keer gedaan, maar voor het daar staat krijg je mailtje of belletje.quote:
Ja ik ook. Moet nog een blok kaas opmaken waar ik ruzie mee hebquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, ik denk dat ik maar eens ga lunchen
Ik heb er zelfs een keertje gedraaidquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broer kwam wel vaak bij de Bomax trouwens.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Moet nog een blok kaas opmaken waar ik ruzie mee heb![]()
Had het ingevroren voor de vakantie maar sindsdien is het vrij onhandelbaar![]()
De Bomax.. dat klinkt om de één of andere reden als supermarkt voor bejaardenquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broer kwam wel vaak bij de Bomax trouwens.
Dat klopt. Maar ook toen ik jong was, was ik geen uitgaansbeest.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt een jongere meer natuurlijk
Ingevroren kaas?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had het ingevroren voor de vakantie maar sindsdien is het vrij onhandelbaar![]()
Nee ik ook niet hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ook toen ik jong was, was ik geen uitgaansbeest.
Ingevroren kaas?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar kan het niet zo goed tegen dus. Iets met kristalletjes water denk ik.quote:
Hoe kwam je toen aan je chickies dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ook toen ik jong was, was ik geen uitgaansbeest.
Had je dat nuchter bedacht om te doen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar kan het niet zo goed tegen dus. Iets met kristalletjes water denk ik.
Nou ja weggooien lost niet echt iets op of ik moet het al op het station in een prullenbak gaan stoppen of zo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:04 schreef Ama het volgende:
Als ik op vakantie zou gaan en en ik krijg de kaas niet meer op dan A) vraag ik of buren het nog kunnen gebruiken B) zo niet dan gooi ik het weg.
Is een soort natte gele placenta nu denk ik zo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar kan het niet zo goed tegen dus. Iets met kristalletjes water denk ik.
Wat?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja weggooien lost niet echt iets op of ik moet het al op het station in een prullenbak gaan stoppen of zo.
Ja hoor. Heb nog niet een beter idee gehoord om het te bewaren. Ik heb geen vacuumtrekmachine of zo.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De Bomax.. dat klinkt om de één of andere reden als supermarkt voor bejaarden
Nietquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kwam je toen aan je chickies dan?
Nee, is gewoon kaas. Alleen de struktuur is wat brokkeliger waardoor het een stuk moeilijker te snijden is. Verder is er gewoon niets mee aan de hand.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een soort natte gele placenta nu denk ik zo.
Dat wordt kaasfondue maken danquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, is gewoon kaas. Alleen de struktuur is wat brokkeliger waardoor het een stuk moeilijker te snijden is. Verder is er gewoon niets mee aan de hand.
Eerste ingeving bij problemen.quote:
WATquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:12 schreef Ama het volgende:
Naja je kan tosti's ook kant en klaar invriezen dus wat dat betreft kun je kaas wel invriezen maar een compleet blok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja maar dat smelt je dan weer naderhand neem ik aan dus dan valt die rare structuur niet opquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:12 schreef Ama het volgende:
Naja je kan tosti's ook kant en klaar invriezen dus wat dat betreft kun je kaas wel invriezen maar een compleet blok?
Zwitsianen. Zwitsiërs.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Zwitsers? Zwitsenaren? Zwitserlingen?
Kaas kun je toch niet invriezen. Daarom koop ik het nooit. Gekut met geraspte kaas die je een keer gebruikt en dan kun je een week later alles weggooien.quote:
Zwitsals.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Zwatsers, Zwatserland, Zwatserse Zwatsfondue.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Tosti kun je prima van te voren maken en in de vriezer gooien hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaas kun je toch niet invriezen. Daarom koop ik het nooit. Gekut met geraspte kaas die je een keer gebruikt en dan kun je een week later alles weggooien.
Jezus ik gooi kilos kaas weg als ik niet meer om de blauwe schimmel heen kan snijden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Tosti kun je prima van te voren maken en in de vriezer gooien hoor.
Daar zit geen kaas tussen maar dunne plakjes plastic.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:17 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
van die kant- en klaar tosti's hebben dat.
Britten en een pot thee ja !quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerste ingeving bij problemen.
Nederlanders: kop koffie zetten.
Britten: pot thee maken.
Zwitsers: kaasfondue op het vuur zetten.
Polyester met kaasaroma.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zit geen kaas tussen maar dunne plakjes plastic.
Kan hier ook met kaasfondue. Feestje? Lekker volvreten met kirsch er achteraan. Verdrietig? Lekker volvreten met kirsch er achteraan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Britten en een pot thee ja !hahaha, maar eigenlijk kan thee bij elke gemoedstoestand daar, krijg je goed nieuws, put on the kettle, slecht nieuws, put on the kettle, etc..mijn moeder ook, liters thee gaan erdoorheen
hahaha
quote:
Die kirsch zie ik wel zittenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan hier ook met kaasfondue. Feestje? Lekker volvreten met kirsch er achteraan. Verdrietig? Lekker volvreten met kirsch er achteraan.
daar moet je het tegenwoordig mee doenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zit geen kaas tussen maar dunne plakjes plastic.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Britten en een pot thee ja !hahaha, maar eigenlijk kan thee bij elke gemoedstoestand daar, krijg je goed nieuws, put on the kettle, slecht nieuws, put on the kettle, etc..mijn moeder ook, liters thee gaan erdoorheen
hahaha
Alderney or Sark butter?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:20 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
daar moet je het tegenwoordig mee doen
probeer nog maar eens gewone boter te vinden
Ja ik ben ook opgegroeid met thee met melk en suiker, dus wist jarenlang niet beter dan het zo te drinken, hahaha, ik was altijd een beetje de vreemde dusquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Britten hebben een bijzondere relatie met thee. Ben wel blij dat je er inmiddels ook fatsoenlijk koffie kunt drinken
Nee meer als producerquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, was je zo actief als dj? Net als @:franticdj ?
Dat is nog niet zo'n gek ideequote:
Was je eerst een Viva-dude?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meer als producerMaar was toen op een feestje dat we hadden georganiseerd via een forum (beetje als dat we hier een ksc-meet zouden doen
)
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo'n gek idee![]()
Eindelijk iemand die normaal reageert ook
dus toen was je the djproducerquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meer als producerMaar was toen op een feestje dat we hadden georganiseerd via een forum (beetje als dat we hier een ksc-meet zouden doen
)
Nee Partyflockquote:
Nee mijn teringherrie had een wat lager bpmquote:
Hahaha partyflock!! Dat was best leuk vroegerquote:
saaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee mijn teringherrie had een wat lager bpm
Maar vries je ze dan gewoon ongetostied (quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga van het weekend een shitload aan tosti's maken en invriezen.
Roomboterquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:27 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
roomboter moet je hebben tegenwoordig
de rest is allemaal gemalen gras ofzo
Ongetostied lijkt mequote:Op woensdag 14 juli 2021 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar vries je ze dan gewoon ongetostied () in, en dan uit de vriezer en in het tosti ijzer? Of getostied in de vriezer en daarna in de magnetron?
ik ben wellicht te verantwoordelijk opgevoed, maar ik zou dus nevrr nooit op stap zijn gegaan in deze situatiequote:Op woensdag 14 juli 2021 11:40 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ik had het ook niet gedaan, maar ik kan het anderen ook niet kwalijk nemen dat als de overheid zegt 'je kunt!' dat ze het dan ook doen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben wellicht te verantwoordelijk opgevoed, maar ik zou dus nevrr nooit op stap zijn gegaan in deze situatie
Gebruik olijfolie of zonnebloemoliequote:Op woensdag 14 juli 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik boter alleen bij het bakken.
Dit. En bij hagelslagquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik boter alleen bij het bakken.
Klopt en dan de meest walgelijke uitvinding ooit, margarinequote:Op woensdag 14 juli 2021 12:32 schreef Fogel het volgende:
Alles wat geen roomboter is, is gewoon geen boter, hooguit botervervanger, heel simpel eigenlijk.
beste om zo puur mogelijk te eten, al die vleesvervangers zijn ook allerlei spul dat 10x verwerkt is dat trek ik niet zo goedquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roomboter![]()
Just like James Martin
In taartquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gebruik olijfolie of zonnebloemolie
Dacht vlees bakken ofzoquote:
welke situatie? al het nieuws dat je hoorde in Nederland was geweldigquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben wellicht te verantwoordelijk opgevoed, maar ik zou dus nevrr nooit op stap zijn gegaan in deze situatie
daar is boter wel handig ja.quote:
of een croissantjequote:Op woensdag 14 juli 2021 12:34 schreef dud0r het volgende:
roomboter op een stuk krentenstol of op een krentenbol
Is toch alweer twee jaar geleden dat de richtlijnen zijn uitgegeven dat alles wat te bewerkt is en zeker vlees of vleesvervangers gewoon kankerverwekkend is.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:35 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
beste om zo puur mogelijk te eten, al die vleesvervangers zijn ook allerlei spul dat 10x verwerkt is dat trek ik niet zo goed
True, alles wat gegist isquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze mag geen brood, dus dan ook geen taart denk ik
Peuken zijn ook kankerverwekkendquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch alweer twee jaar geleden dat de richtlijnen zijn uitgegeven dat alles wat te bewerkt is en zeker vlees of vleesvervangers gewoon kankerverwekkend is.
Gewoon altijd roombotor. Veel beter dan de kunstmatige fabriekszooi van Unilever. Ik neem gewoon de goedkoopste roomboter bij AH. Niks mis meequote:Op woensdag 14 juli 2021 12:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wel een voordeel bij geen brood meer kunnen eten, hoef ik me heen zorgen te maken over welke boter goed of slecht is .
NOOOOOO SHIT.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Peuken zijn ook kankerverwekkend
op een croissantje vind ik het vaak wat minder. die zijn al vettig genoeg van zichzelfquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of een croissantjeHeb er ook nog twee liggen voor vanmiddag. Beetje kaas (
) ertussen en smullen maar
het kan ook wel. heb ook wel eens chocotaart gemaakt zonder boter.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al heb ik ook weleens muffins gemaakt met zonnebloemolie.
geen bier voor jou!quote:
ben je Patrick Jumpen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd zelfs in de hipste Belgische discotheek gedraaidhttps://vocaroo.com/1hEhtT6Vu7lc
Jawel, bakkersgist is anders dan brouwersgist, en daar kan ik wel tegenquote:
Ga jij eens even heel erg gauw je mond spoelenquote:
Dit is zooooooo lekker.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon altijd roombotor. Veel beter dan de kunstmatige fabriekszooi van Unilever. Ik neem gewoon de goedkoopste roomboter bij AH. Niks mis mee
ohquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jawel, bakkersgist is anders dan brouwersgist, en daar kan ik wel tegen
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel erg gauw je mond spoelen
Je snapt wel wat ik bedoel denk ik..quote:
Tuurlijk, ik zeg het dan ook voor anderen, ik let zelf echt nergens op.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel denk ik..
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd zelfs in de hipste Belgische discotheek gedraaidhttps://vocaroo.com/1hEhtT6Vu7lc
quote:
niet mijn ding maar snap wel dat het gedraaid werd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Alpenmelkroomboter ook lekkerder is. Althans, Alpenmelk is echt goddelijkquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is zooooooo lekker.
https://www.guernsey-butter.com/en/guernsey-butter/our-butter/
Dat is op zich wel zo ja. Is dan ook meer een guilty pleasure. Eet het maar zelden. Gaat gauw vervelen denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:38 schreef dud0r het volgende:
op een croissantje vind ik het vaak wat minder. die zijn al vettig genoeg van zichzelf
Oh gelukkig, hahaha, vind het altijd zo grappig/opvallend met mensen die aan de ene zich druk maken over hoe puur of onbewerkt hun voedsel is, maar aan de andere kant roken en drinken en elk weekend wat lijntjes of pillen naar binnen werkenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zeg het dan ook voor anderen, ik let zelf echt nergens op.
Dit was geloof ik ook nog redelijk uit het begin dat ik produceerde, daarna ging ik veel meer de Spaanse newstyle/US hardhouse kant opquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet mijn ding maar snap wel dat het gedraaid werd.
Tegenwoordig is margarine wat minder schadelijk maar voorheen vielen er per jaar toch zo'n 2000 doden per jaar door margarinequote:
wel tiefesduur spulquote:
Ook onvoorstelbaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig is margarine wat minder schadelijk maar voorheen vielen er per jaar toch zo'n 2000 doden per jaar door margarine
Of veganisten die geen stukje vlees willen eten want slecht, maar wel het vak van de vegetarische slager plunderen met voer dat zonder een scheikundelaboratorium niet zou bestaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, hahaha, vind het altijd zo grappig/opvallend met mensen die aan de ene zich druk maken over hoe puur of onbewerkt hun voedsel is, maar aan de andere kant roken en drinken en elk weekend wat lijntjes of pillen naar binnen werkenzie je nou ook met die vaccinaties
Ja dat is echt super bizar!quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of veganisten die geen stukje vlees willen eten want slecht, maar wel het vak van de vegetarische slager plunderen met voer dat zonder een scheikundelaboratorium niet zou bestaan.
ik eet het ook zelden. van die zeezoutboter eet ik nog wel als snack op stokbrood of zelfgemaakt brood.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is op zich wel zo ja. Is dan ook meer een guilty pleasure. Eet het maar zelden. Gaat gauw vervelen denk ik
4,50 voor een pakje, maar daar doe ik twee maanden meequote:Op woensdag 14 juli 2021 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel tiefesduur spul![]()
Ooit vergoedde mijn zorgverzekeraar (een deel van) die drankjes daarvan. Kon je streepjescodes insturen, kreeg je twee tientjes terug per jaar of zo.
Transvetten. En toch gilt Unilever al decennia dat het goed voor je is, nagekwaakt door het Voedingscentrum.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig is margarine wat minder schadelijk maar voorheen vielen er per jaar toch zo'n 2000 doden per jaar door margarine
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of veganisten die geen stukje vlees willen eten want slecht, maar wel het vak van de vegetarische slager plunderen met voer dat zonder een scheikundelaboratorium niet zou bestaan.
Ja Nederland is daar wel goed in, de wereld troep verkopen, net als "melk is goed voor elk", nog steeds dat half China zich leegschijt vanwege een lactose-intolerantie omdat melk uit een koeientiet in de maag van een koeienkalfje hoort.quote:
Yeps.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Transvetten. En toch gilt Unilever al decennia dat het goed voor je is, nagekwaakt door het Voedingscentrum.
gewoon elke dag de frituur aan klappen en wisselen tussen kaassoufle, kroketten, vlammetjes en kaastengels.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik citeer mijn oma maar even: gewoon gematigd en afwisselend eten.
Dat hele Voedingscentrum is zo corrupt als de pest .quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Transvetten. En toch gilt Unilever al decennia dat het goed voor je is, nagekwaakt door het Voedingscentrum.
,morgen mijn tweedequote:Op woensdag 14 juli 2021 12:47 schreef Fogel het volgende:
Nou, ein-de-lijk.... eerste spuit gaat er volgende week in.
Ik zeg niet dat het per se ongezond is hoor, maar het is wel enorm kunstmatig. Ik bedoel, als je het hebt over processed foods, dan is dit wel ongeveer het summumquote:
We create, we sell, we make big moneys.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat hele Voedingscentrum is zo corrupt als de pest .
Exactly! En kijk maar naar de geschiedenis van granen voor ontbijt/kellogs cornflakes.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Nederland is daar wel goed in, de wereld troep verkopen, net als "melk is goed voor elk", nog steeds dat half China zich leegschijt vanwege een lactose-intolerantie omdat melk uit een koeientiet in de maag van een koeienkalfje hoort.
Patat is ook groente.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon elke dag de frituur aan klappen en wisselen tussen kaassoufle, kroketten, vlammetjes en kaastengels.
Exactly, they don't give a single fuckquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We create, we sell, we make big moneys.
Ketchup ook he?quote:
heb het idee dat mijn lichaam daar soms echt 0 voedingsstoffen van op wil nemenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het per se ongezond is hoor, maar het is wel enorm kunstmatig. Ik bedoel, als je het hebt over processed foods, dan is dit wel ongeveer het summum
Oh ja groenten moet er ook bij. af en toe een groentekroketje erbij.quote:
nee dat is een fruit. tomaten zijn fruitquote:
Mooi is dat ja ook ja, net als met toegevoegd ijzer, waar je lichaam vervolgens niets mee kan, ja kanker kun je ervan krijgen doordat ze er gemalen oude fietsen bij flikkerenquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Exactly! En kijk maar naar de geschiedenis van granen voor ontbijt/kellogs cornflakes.
Ik denk dat ik dan liever een Aziatische maaltijd heb waar wat tofublokjes in zitten. Die imitatiedingen ben ik niet zo stuk van.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:51 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
heb het idee dat mijn lichaam daar soms echt 0 voedingsstoffen van op wil nemen
Jij ziet dan ook overal een kankerverwekkend product in.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat ja ook ja, net als met toegevoegd ijzer, waar je lichaam vervolgens niets mee kan, ja kanker kun je ervan krijgen doordat ze er gemalen oude fietsen bij flikkeren
@Haags eet ook macaroniquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja groenten moet er ook bij. af en toe een groentekroketje erbij.
rosti rondjes en zoete aardappelpatat als afwisseling.
prima dieet.
kijk maar naar @:haags
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat is een fruit. tomaten zijn fruit
en pizza tonijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:haags eet ook macaroniIs ie dol op.
Nee hoor, ik kijk slechts af en toe een aflevering van de Keuringsdienst van Waardequote:Op woensdag 14 juli 2021 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij ziet dan ook overal een kankerverwekkend product in.
Alles is ook kankerverwekkend. En giftig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij ziet dan ook overal een kankerverwekkend product in.
Jij snapt het 😉quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat ja ook ja, net als met toegevoegd ijzer, waar je lichaam vervolgens niets mee kan, ja kanker kun je ervan krijgen doordat ze er gemalen oude fietsen bij flikkeren
in genoeg hoeveelheden wel ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles is ook kankerverwekkend. En giftig.
Hahahaquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even search and replace by Biden doen.
Wel een leuk programma.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk slechts af en toe een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde
Waarom zit het er überhaupt in?quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Kellogg's 'furieus'
Kellogg’s plaatste na de uitzending als reactie een advertentie in de Volkskrant, waarin het bedrijf meldde dat in het programma een ‘onjuist beeld’ werd neergezet.
Het bedrijf is furieus over de gewekte indruk. 'Wij zouden ijzerschroot in ons product stoppen', zegt voedingskundige Toine Hulshof van Kellogg's. 'Maar dit is gewoon ijzerpoeder. Dat is magnetisch, waardoor de cornflake op een magneet reageert.
O god, briljant was dat jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Kellogg's 'furieus'
Kellogg’s plaatste na de uitzending als reactie een advertentie in de Volkskrant, waarin het bedrijf meldde dat in het programma een ‘onjuist beeld’ werd neergezet.
Het bedrijf is furieus over de gewekte indruk. 'Wij zouden ijzerschroot in ons product stoppen', zegt voedingskundige Toine Hulshof van Kellogg's. 'Maar dit is gewoon ijzerpoeder. Dat is magnetisch, waardoor de cornflake op een magneet reageert.
Die tomatenpuree was ook wel freaky maar ja mensen trappen er graag in.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel een leuk programma.
Toen met die blikjes tomatenpuree, die zijn zo goedkoop, geen echte verklaring voor gewoon kostprijswerk.
En leverworst in NL bijna gratis per kilo. Denk je wat een meuk zit daar dan in.
Gewoon prima ingrediënten. Gewoon te goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |