SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het nog opvallend aantrekkelijk, nooit geweten wat flamingo's met me zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je hier mee over vertellen?
Denk dat duiven lingerie het zelfde effect zou hebben hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het nog opvallend aantrekkelijk, nooit geweten wat flamingo's met me zouden kunnen doen.
Nooit kleding bestellen van ali en zulk soort Chinese sitesquote:Op woensdag 14 juli 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een vrouwtje was dan had ik er een paar besteld
quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat duiven lingerie het zelfde effect zou hebben hoor
Ja of zo'n kalkoen met zo'n roze wobbelkopquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat duiven lingerie het zelfde effect zou hebben hoor
Ondergoed kan toch wel?quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit kleding bestellen van ali en zulk soort Chinese sites
Vaak tig maten te klein en 100% synthetisch jeukspulquote:
Die ziet er boeiender uit dan een duif of meeuwquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon dit op je slipje laten printen![]()
https://whyevolutionistru(...)worlds-ugliest-bird/
Hoezo is dat nou weer de lelijkste vogel ?quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon dit op je slipje laten printen![]()
https://whyevolutionistru(...)worlds-ugliest-bird/
Ja vind die juist cute.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer de lelijkste vogel ?
Nelson is wel erg lelijk ook.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
Wat dacht je van een gier. Die zijn pas lelijk
Oh wow. K stem voor deze danquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nelson is wel erg lelijk ook.
https://www.today.com/pet(...)-world-flna1c8508102
quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
een komkommertje mag je altijd pakken
quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
een komkommertje mag je altijd pakken
Vond ik ook al.quote:
Die zegt gewoon, dat kan mijn vriendin ook.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij dat al vindt, wat vindt @:EttovanBelgie daar dan wel niet van..
Dat is een pokemon tochquote:
glitter je dan nu ook helemaalquote:
Ben ik mee bezig. Rustig aan hoor.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die glitters zitten allemaal vastgekoekt aan de bodem van het flesje
Als je van te voren de BTW betaalt hoef je geen inklaringskosten te betalen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben weer wat nieuws hoor. Inklaringskosten. Voor alles wat je van buiten de EU koopt moet je per 1 juli "inklaringskosten" betalen. Hoop gedoe en gezeik, extra lang wachten, extra geld betalen,Game over voor eBay dus. Dit gezeik heb ik echt de balen van. Nu al.
Ali doet dat toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je van te voren de BTW betaalt hoef je geen inklaringskosten te betalen.
Nou dat gaan we dus zien. Geen idee hoe eBay tegen PostNL gaat vertellen dat er al BTW betaald is over mijn zending aangezien eBay niet eens weet of PostNL de carrier zal worden. Want met FedEx betaal ik geen BTW.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je van te voren de BTW betaalt hoef je geen inklaringskosten te betalen.
Dat is toch niet iets nieuws? Vanaf een x bedrag moest je al BTW betalen; alleen is die x nu 0 geworden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben weer wat nieuws hoor. Inklaringskosten. Voor alles wat je van buiten de EU koopt moet je per 1 juli "inklaringskosten" betalen. Hoop gedoe en gezeik, extra lang wachten, extra geld betalen,Game over voor eBay dus. Dit gezeik heb ik echt de balen van. Nu al.
Geen idee hoe eBay dat doet. Amazon en meerdere andere winkels rekenen wel de NL btw .quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat gaan we dus zien. Geen idee hoe eBay tegen PostNL gaat vertellen dat er al BTW betaald is over mijn zending aangezien eBay niet eens weet of PostNL de carrier zal worden. Want met FedEx betaal ik geen BTW.
Volgens mij wel jaquote:
Voor een hobby maakt geld toch geen fluit uit eigenlijk?quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat gaan we dus zien. Geen idee hoe eBay tegen PostNL gaat vertellen dat er al BTW betaald is over mijn zending aangezien eBay niet eens weet of PostNL de carrier zal worden. Want met FedEx betaal ik geen BTW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |