Of hij in een combinatie van de twee goed is hebben we nog nooit gehoord, hij heeft het altijd enkel over de capaciteiten van zijn sekspartners.quote:
Even naar de huisarts voor wat anti-homo pillenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:15 schreef KREEFTx het volgende:
Godver mijn penis bewoog bij deze OP nu twijfel ik aan mijn seksualiteit
Ik weiger te geloven dat iemand met zo'n pens nog kan batsenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of hij in een combinatie van de twee goed is hebben we nog nooit gehoord, hij heeft het altijd enkel over de capaciteiten van zijn sekspartners.
Het gaat ook altijd over in het verleden behaalde resultaten. De afgelopen jaren is er bijzonder weinig gebeurd naast buikgroei.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat iemand met zo'n pens nog kan batsen
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:59 schreef Treinhoer het volgende:
Ik begreep via via dat FOK! nu ook wordt bedreigd door het Looij Kartel.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
"We hebben wat leuks voor Fok! in de planning. Alles zo lek als een mandje.."
Spannend
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnenkop een paardenkop bij Danny in bed.![]()
Oh nee wacht. Looijkartelkneusjes
quote:
meeleeskartelmongool mag wel eens iets doen aan zijn betrouwbaarheid, niemand geloofd die kutkneus nogquote:
GothicCynthiaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het gaat ook altijd over in het verleden behaalde resultaten. De afgelopen jaren is er bijzonder weinig gebeurd naast buikgroei.
Ik heb gehoord dat hij staatloos is en geen paspoort heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=2735]
zou wat zijn als @:solotovski er achter zit en wij dit onthullen
paspoort gegevens liggen bij danny
Solotovski is een Russische spion. Die heeft geen paspoort.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=2735]
Ik zou hem dienen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Solotovski is een Russische spion. Die heeft geen paspoort.
Dat is @Solotovski heb ik gehoordquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Angela Schijf naar:
[ afbeelding ]
Moest denken aan:quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of hij in een combinatie van de twee goed is hebben we nog nooit gehoord, hij heeft het altijd enkel over de capaciteiten van zijn sekspartners.
Ff met vpn 20 keer op mezelf stemmenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=2735]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |