SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Had 'm gepost, daarom kwam ama met dat stukje tekst..🤔quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moetik hem wel vinden natuurlijk.
Dan maar iets rustigers met Deep Purple, ook gewoon lekker
Knap hoe ze die ontbrekende stukken hebben gereconstrueerdquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende: [..] Als je doorklikt krijg je mooie kleine verhaaltjes
![]()
Ging over And Justice for all van Metallicaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had 'm gepost, daarom kwam ama met dat stukje tekst..🤔
Vooral die brug met die reling maakt de dynamiek in het schilderij eigenlijk totaal anders.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knap hoe ze die ontbrekende stukken hebben gereconstrueerd
Ah ok, dacht dat je Slipknot ging luisterenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging over And Justice for all van Metallica![]()
![]()
![]()
![]()
Al gedaan. Alleen die akoestische van Taylor dan. Wel okee hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah ok, dacht dat je Slipknot ging luisteren
Ik had precies dezelfde gedachte. Ook omdat ik me nooit gerealiseerd heb dat de locatie ergens buiten wasquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral die brug met die reling maakt de dynamiek in het schilderij eigenlijk totaal anders.
De echte fans van het eerste uur, vonden dat zelfs al minderquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Metallica had een goede periode met blank album maar wat een shit muziek hadden ze later zeg.
Toch vind ik Dave's versie beter... Die heb ik al eens gepost dacht ik..quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Mustaine? Yepquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch vind ik Dave's versie beter... Die heb ik al eens gepost dacht ik..
Ja, of dat de schaduw van de hand van Frans Banninck Cocq naar het stadswapen van Amsterdam wijst, grappige weetjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde gedachte. Ook omdat ik me nooit gerealiseerd heb dat de locatie ergens buiten was
Interessant manquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, of dat de schaduw van de hand van Frans Banninck Cocq naar het stadswapen van Amsterdam wijst, grappige weetjes.
Wat vond ik dat kut na hun wilde periode zeg, trek het inmiddels wel hoor maar de rauwe randjes zijn er wel duidelijk af, van jonge wolven naar een stel tamme labradors.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Metallica had een goede periode met blank album maar wat een shit muziek hadden ze later zeg.
Heel tofquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, of dat de schaduw van de hand van Frans Banninck Cocq naar het stadswapen van Amsterdam wijst, grappige weetjes.
Zelfs ik heb ze live gezien. Op Pinkpop. Toen ik nog jong was.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Met dat Black Album was ineens Arend-Jan, de boekhouder uit Lelystad ook Metallica-fan
Welk jaar was dat dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs ik heb ze live gezien. Op Pinkpop. Toen ik nog jong was.
Nee?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeuwige Schoonheid van Gombrich wel eens gelezen trouwens?
Toen het zo erg stormde?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs ik heb ze live gezien. Op Pinkpop. Toen ik nog jong was.
Tja, we veranderen allemaal uiteindelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit zegt ook wel veel
[ afbeelding ]
Dat was met de FOo FIghters, met een FUCKING RAINBOWquote:
Maar dit is best wel een extreme verandering als je het mij vraagt..quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, we veranderen allemaal uiteindelijk
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was met de FOo FIghters, met een FUCKING RAINBOW
Aanrader wel, is volgens mij al 50 jaar eigenlijk het standaardwerk van al het moois wat de mens in de kunst gemaakt heeft (vanaf de eerste houtskooltekening in grotten tot Banksy zeg maar), staat beknopt maar erg treffend beschreven wat het voor een plek in de geschiedenis had en heeft en van daaruit kun je de verdieping in gaan, wel mijn lievelingsboek nog steeds denk ik.quote:
Maar dat was niet eens James toen ie jong was toch? 🤔quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar dit is best wel een extreme verandering als je het mij vraagt..
Hmm, lijkt me een interessant boek. Ik zet ‘m even op mijn lijstje!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeuwige Schoonheid van Gombrich wel eens gelezen trouwens?
Nee, gewoon een random fan, maar zo gingen ze wel gekleed in de begin jaren.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar dat was niet eens James toen ie jong was toch? 🤔
Ja ...ok..quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, gewoon een random fan, maar zo gingen ze wel gekleed in de begin jaren.
Ze hebben best prima nummers, maar het is niet iets dat ik zelf snel zal aanzetten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Met dat Black Album was ineens Arend-Jan, de boekhouder uit Lelystad ook Metallica-fan
Die wil ik wel hebben denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader wel, is volgens mij al 50 jaar eigenlijk het standaardwerk van al het moois wat de mens in de kunst gemaakt heeft (vanaf de eerste houtskooltekening in grotten tot Banksy zeg maar), staat beknopt maar erg treffend beschreven wat het voor een plek in de geschiedenis had en heeft en van daaruit kun je de verdieping in gaan, wel mijn lievelingsboek nog steeds denk ik.
Ja doen, ik heb vrij vaak het nadeel dat ik een schilderij, gebouw of beeld "lastig zie", pas als ik er meer vanaf weet dan zie ik pas hoe mooi, interessant en boeiend het isquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me een interessant boek. Ik zet ‘m even op mijn lijstje!
Het jaar dat Pukkelpop afgelast werd was het op Lowlands ook geen pretje 's middags.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Wel op lowlands in zo'n bui gezeten in de tent. En m'n moeder is bang voor onweer dus die hing hysterisch aan de telefoon dat ik weg moest daar. Mooie tijden.
Is dat niet met heel veel dingen, dat pas als je de backstory weet je het meer gaat waarderen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doen, ik heb vrij vaak het nadeel dat ik een schilderij, gebouw of beeld "lastig zie", pas als ik er meer vanaf weet dan zie ik pas hoe mooi, interessant en boeiend het is![]()
Knowing the history is loving.
Dat is zo waarquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doen, ik heb vrij vaak het nadeel dat ik een schilderij, gebouw of beeld "lastig zie", pas als ik er meer vanaf weet dan zie ik pas hoe mooi, interessant en boeiend het is![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is dat niet met heel veel dingen, dat pas als je de backstory weet je het meer gaat waarderen.
Yups zo werkt het, zo is er ergens een tempel in Egypte met in de achtermuur een relief van een kruis (Edfu?), stelt visueel niet zoveel voor en je loopt er zo voorbij maar het is de oudst bekende afbeelding van een kruis en dan kijk je er anders naar, dat bedoel ik een beetje.quote:
Ik heb een paar kunstenaars waar ik helemaal door gegrepen ben, hoe meer je er van weet hoe meer detail je ook gaat zien.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja die ja, die was ik alweer vergeten, was daar ook geen schijtdure versie van?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
Dit boek staat ook op mijn lijstje
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_9.10.ProductImage
Snapte wel wat je bedoelde jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Yups zo werkt het, zo is er ergens een tempel in Egypte met in de achtermuur een relief van een kruis (Edfu?), stelt visueel niet zoveel voor en je loopt er zo voorbij maar het is de oudst bekende afbeelding van een kruis en dan kijk je er anders naar, dat bedoel ik een beetje.
Jup, 9.500 euroquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja die ja, die was ik alweer vergeten, was daar ook geen schijtdure versie van?
Ja verdieping en kennis maakt de wereld 1.000.000 keer zo mooi.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een paar kunstenaars waar ik helemaal door gegrepen ben, hoe meer je er van weet hoe meer detail je ook gaat zien.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Yups zo werkt het, zo is er ergens een tempel in Egypte met in de achtermuur een relief van een kruis (Edfu?), stelt visueel niet zoveel voor en je loopt er zo voorbij maar het is de oudst bekende afbeelding van een kruis en dan kijk je er anders naar, dat bedoel ik een beetje.
Racistquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Die heb ikquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
Dit boek staat ook op mijn lijstje
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_9.10.ProductImage
Dit is ook een hele mooie jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
Heel wat anders, maar las laatst dat het dragen van een boeket bloemen bij een trouwerij voortkomt uit de middeleeuwen, omdat er toen weinig aan persoonlijke hygiëne werd gedaan, en ze zo een beetje de stank wilden verhullen
Aha !!! Nice !quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is ook een hele mooie ja![]()
Of waar rijke stinkerd vandaan komt, van de rottende lijken van de welgestelden die onder de kerkvloer begraven werden.
Ben nog even door die grote kerk in Den Bosch gelopen afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of waar rijke stinkerd vandaan komt, van de rottende lijken van de welgestelden die onder de kerkvloer begraven werden.
Ben benieuwd of die mensen elkaar de tent tuin niet uitvechtenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ben nu een vrijwilliger van een stadstuintje.Is niet zo groot en ik geloof dat ik aanhaak bij 4 andere vrijwilligers. Heb nog geen grassprietje aangeraakt hoor, alleen een korte rondleiding gehad en met 1 van die mensen gepraat. Maar vind het best spannend ook ofzo, weet nog niet wanneer ik voor het eerst daar wat ga lopen prutsen omdat die mensen allemaal een visie hebben op dat tuintje natuurlijk. Zo zijn er wat compromissen over brandnetels en paardenbloemen, de ene wil ze zo veel mogelijk laten staan, de andere wil graag wat minder. En dan kom ik aan met mijn snoeischaar.
![]()
En de term een "square meal " ?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, briljant. Het moet vroeger vreselijk gestonken hebben in kerkenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Sint-Jan?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nog even door die grote kerk in Den Bosch gelopen afgelopen zaterdag
Nevermind, hahaha, zie net dat de uitleg erbij verzonnen isquote:
Had wel verwacht dat je mee zou rijden met die rally.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Sint-Jan?
Trouwens alle old-timers gezien dan op het plein ervoor, dat moet wel?
Nou ik ook dus. Ik vroeg een beetje naar de overlegstructuur. Zo van ja hoe laat je aan anderen weten dat je in de tuin bent zodat anderen eventueel ook kunnen komen. Nou dat ging dus allemaal via de man die ik sprak. Dus ik stelde gelijk een appgroep voor en die is er nu dus, maar wel zonder de brandnetelfan want die heeft geen mobiele telefoon. Of facebook. Vraag me af hoe hun dan overleggen, misschien per post ofzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die mensen elkaar de tent tuin niet uitvechten
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Goede Bands. Ze zijn op een hand te tellen, misschien 2.
Weet je wie altijd snoeistrak speelden live?
Golden Earing.
Hoorde dus ooit van mn moeder dat het kwam door vierkante houten borden aanboord van de royal navy in oude tijden, maar dacht ik ga toch ff tjekken en blijkt dus verzonnen te zijnquote:
Heb wel zo'n licht vermoeden dat mijn halve familie daartussen stondquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat je mee zou rijden met die rally.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ook dus. Ik vroeg een beetje naar de overlegstructuur. Zo van ja hoe laat je aan anderen weten dat je in de tuin bent zodat anderen eventueel ook kunnen komen. Nou dat ging dus allemaal via de man die ik sprak. Dus ik stelde gelijk een appgroep voor en die is er nu dus, maar wel zonder de brandnetelfan want die heeft geen mobiele telefoon. Of facebook. Vraag me af hoe hun dan overleggen, misschien per post ofzo.
Ik vond de expositie over Dalí in het Noord-Brabants museum best wel tegenvallen. Wel nog even wat rondgelopen door de stad daarna.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel zo'n licht vermoeden dat mijn halve familie daartussen stond
Dat terras met de Gouden Draack voor het museum nog gezien?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond de expositie over Dalí in het Noord-Brabants museum best wel tegenvallen. Wel nog even wat rondgelopen door de stad daarna.
Eindeloos fascinerende clip. Vooral door die Mario Brother op zijn keyboard en de linkse zangeres in het zwarte jurkje.quote:
Noord-Brabants museum is eigenlijk voor een heleboel exposities te klein en het gebouw is aan de binnenkant te weinig spectaculair op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond de expositie over Dalí in het Noord-Brabants museum best wel tegenvallen. Wel nog even wat rondgelopen door de stad daarna.
Alles is van iedereen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En krijg je dan je eigen vierkante meter of is alles van iedereen?
Anders plant je meer compromissen dan narcissen, lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het maar dan nog een stukje erbij. Ik weet al wel dat het hoofddoel is een plek creëren waar insecten kunnen leven en waar kinderen kunnen leren over insecten. En dat ze graag inheemse planten willen. Naja ga het wel zien, vind het in ieder geval wel leuk.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alles is van iedereen.O, dat is best grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het maar dan nog een stukje erbij. Ik weet al wel dat het hoofddoel is een plek creëren waar insecten kunnen leven en waar kinderen kunnen leren over insecten. En dat ze graag inheemse planten willen. Naja ga het wel zien, vind het in ieder geval wel leuk.![]()
Ik kan daar voornamelijk om exact die twee redenen urenlang naar staren naar die clip.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eindeloos fascinerende clip. Vooral door die Mario Brother op zijn keyboard en de linkse zangeres in het zwarte jurkje.
Voorbij gelopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat terras met de Gouden Draack voor het museum nog gezien?
De bovenverdieping vond ik echt om te huilen qua beleving. Echt oud en stoffig deed het aan. Ook niet mijn kunst die aan de muur ging daar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noord-Brabants museum is eigenlijk voor een heleboel exposities te klein en het gebouw is aan de binnenkant te weinig spectaculair op de een of andere manier.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alles is van iedereen.SupertofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het maar dan nog een stukje erbij. Ik weet al wel dat het hoofddoel is een plek creëren waar insecten kunnen leven en waar kinderen kunnen leren over insecten. En dat ze graag inheemse planten willen. Naja ga het wel zien, vind het in ieder geval wel leuk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |