Slechtst verkopende shirt in tijden toch? Hoe komt dit door de selectiequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet Johan.
Vreselijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 23:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet Johan.
Beetje Nike 90 van vroegerquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:55 schreef hhh38 het volgende:
Het WK komt eraan!
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Oh bij Zwitserland is het nog ergerquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nou beter is of juist minder. Die van Ghana is gewoon een agenda icoontje
[ afbeelding ]
zelfs de Duitse is lelijk en dat komt zelden voorquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Nog meer Adidas hier:
[ twitter ]
[ twitter ]
Toch weer een extra reden om een hekel aan ze te hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die laatste is op z'n zachtst gezegd inspired by ja
De uitshirts lijken zo gek mogelijk te moeten ofzo bij Adidas. 90s zijn weer helemaal terugquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:33 schreef Slobeend het volgende:
Alleen nog maar lelijke shirts gezien (behalve Japan), we vestigen onze hoop op Nike.
Wat dachten al die kledingfabrikanten? Dit wordt toch een kut WK in een kutland, laten we dan ook maar een stel kutshirts ontwerpen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:55 schreef hhh38 het volgende:
Het WK komt eraan!
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
Puma en Nike zijn echt stront dit jaar. Schijnt dat het Nederlands elftal een shirt krijgt dat meer geel dan oranje is.
Je kan niet echt iets fout doen met die kleur blauw, vond dat uitshirt in 2014 ook fantastisch.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat blauwe uitshirt vind ik wel vet. Dat thuisshirt is afschuwelijk.
Totdat je dat zwarte vlak bij de kraag ziet van het uitshirt, dan zie je dat ze er toch prima iets raars van kunnen maken. Onderschat de designers van Nike niet!quote:Op donderdag 15 september 2022 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan niet echt iets fout doen met die kleur blauw, vond dat uitshirt in 2014 ook fantastisch.
Thuisshirt vind ik ook niks
Ziet er meer uit als een warming-up shirtje.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:19 schreef thealterego1 het volgende:
[..]
Totdat je dat zwarte vlak bij de kraag ziet van het uitshirt, dan zie je dat ze er toch prima iets raars van kunnen maken. Onderschat de designers van Nike niet!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2022 10:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het thuisshirt wel wat hebben eigenlijk.
Al wil ik weten hoe het staat als spelers het aan hebben, deze manier van presenteren is kut.
glimt welquote:Op donderdag 15 september 2022 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die is er ook! Lijkt inderdaad geel
Ja op die foto van Aké ziet het er wat minder uit, iets te geel die tint. En dan ook nog zo'n armoedig uitshirt.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het een beetje AliExpress materiaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |