Kijk het wel thuis dit jaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:50 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Scheivlak staan tegenwoordig hoge hekken, geen succes.
Beter bovenaan Mastersbocht staan, vrij zicht op groot gedeelte circuit
Voorspellende gave?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:52 schreef potjecreme het volgende:
Aan mij de eer om een nieuw deel te openen.
En hier weer verder over de DutchGP, die (helaas) niet doorging...
Aah ja Verstappen ook nog de F3 Masters zien winnen op Zandvoort in 2014.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:07 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga alleen op vrijdag even kijken. Altijd jammer dat je bij een Grand Prix zo weinig ruimte hebt om te fotograferen. Dat was zo fijn bij de Masters of DTM, kon je overal komen (mits paddockkaart). Nog Lewis, Vettel en Max kunnen vastleggen voordat ze in de F1 kwamen.
dat doen ze toch alleen in Den Bosch?quote:Op maandag 19 juli 2021 16:01 schreef dz5b604 het volgende:
Gezellig met zijn allen Lewis het hele weekend uitfluiten.
quote:Op maandag 19 juli 2021 16:01 schreef dz5b604 het volgende:
We zijn geen Engelsen of Italianen. In Oostenrijk was er niets aan de hand.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:29 schreef Karstman het volgende:
En apengeluiden maken want dat hoort er ook weer bij tegenwoordig.
Zolang Verstappen wint...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
We zijn geen Engelsen of Italianen. In Oostenrijk was er niets aan de hand.
In Zandvoort komt natuurlijk wel veel meer volk opaf.ik hou wel een beetje m'n hart vast.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Aannames. Spa en Oostenrijk laten zien dat het al jaren goed gaat.
Ik wil niet uitsluiten dat ik een blokfluit meeneem.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:01 schreef dz5b604 het volgende:
Daarom gewoon tribune plek nemen met vaste stoel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb vechtpartijen meegemaakt bij Rotterdam City Racing. Figuren die middernacht een tuinstoel langs de baan hadden gezet en vervolgens gingen meppen toen bleek dat er iemand op die plek achter het hek was komen te staan.
Zie rare dingen voorbij komen over het gooien van tomaten naar Lewis op Zandvoort.
Dan moet je verdomd hard en precies kunnen gooien lijkt mij. Hoe dan ook, nogal idioot.
Er is geen rivaliteit tussen fans, maar wel strijd als het gaat om goed uitzicht. Lompe klapjostis die anderen opzij duwen, doodleuk voor je gaan staan. Asocialen.
Iets anders zal er (vanwege Covid) niet mogelijk zijn, verwacht ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:15 schreef Sjemmert het volgende:
Daarom gewoon tribune plek nemen met vaste stoel.
En sinds Oostenrijk is er niets veranderd waardoor we plotseling Hamilton zouden moeten uitfluiten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
We zijn geen Engelsen of Italianen. In Oostenrijk was er niets aan de hand.
Als ik nog naar een F1 race ga dan wordt het wel Abu Dhabi of zo, daar weten ze wel raad met dat soort gedrag. Kan je nog leuk shoppen ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb vechtpartijen meegemaakt bij Rotterdam City Racing. Figuren die middernacht een tuinstoel langs de baan hadden gezet en vervolgens gingen meppen toen bleek dat er iemand op die plek achter het hek was komen te staan.
Zie rare dingen voorbij komen over het gooien van tomaten naar Lewis op Zandvoort.
Dan moet je verdomd hard en precies kunnen gooien lijkt mij. Hoe dan ook, nogal idioot.
Er is geen rivaliteit tussen fans, maar wel strijd als het gaat om goed uitzicht. Lompe klapjostis die anderen opzij duwen, doodleuk voor je gaan staan. Asocialen.
Ik verheug mij op Miamiquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik nog naar een F1 race ga dan wordt het wel Abu Dhabi of zo, daar weten ze wel raad met dat soort gedrag. Kan je nog leuk shoppen ook.
Waan van de dag.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:30 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
En sinds Oostenrijk is er niets veranderd waardoor we plotseling Hamilton zouden moeten uitfluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |