Altijd goed als di mama voor je komt zorgen als je ziek bentquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:30 schreef Solotovski het volgende:
Boodschappenbezorgdienst mama komt straks even langs
Komt ze ook een bakje salade brengen net zoals bij braad?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:30 schreef Solotovski het volgende:
Ahw beterschap. Lief van haar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:30 schreef Solotovski het volgende:
Verkouden, spierpijn, beetje moe, hoestenquote:
Koorts?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Verkouden, spierpijn, beetje moe, hoesten
Sterktequote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Verkouden, spierpijn, beetje moe, hoesten
Laat je moeder een thermometer meebrengen. Even tussen de bipsquote:
Goed ideequote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat je moeder een thermometer meebrengen. Even tussen de bips
Goed in de gaten gaan houden en bij verhoging direct de huisarts bellen.quote:
Heeft toch geen zin om nu te bellen. Zijn normale klachten bij cojonaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed in de gaten gaan houden en bij verhoging direct de huisarts bellen.
En een belletje nu, vooraf kan imo ook geen kwaad. Je kan hier maar beter aan de voorkant bij zijn.
Ja en danquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed in de gaten gaan houden en bij verhoging direct de huisarts bellen.
En een belletje nu, vooraf kan imo ook geen kwaad. Je kan hier maar beter aan de voorkant bij zijn.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin om nu te bellen. Zijn normale klachten bij cojona
Ja dat is ook wel weer zo. Maar wellicht kan de HA adviezen of medicijnen geven. Ging bij een collega van me wel zo.quote:
Wiet is de remedie voor allesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Maar wellicht kan de HA adviezen of medicijnen geven. Ging bij een collega van me wel zo.
quote:
Medicijnen? Gewoon paracetemolletjes tochquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Maar wellicht kan de HA adviezen of medicijnen geven. Ging bij een collega van me wel zo.
Collega kreeg betere ontstekingremmers. Wat precies weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Medicijnen? Gewoon paracetemolletjes toch
Oh dat heb ik ook nog nooit gehoord inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Collega kreeg betere ontstekingremmers. Wat precies weet ik niet meer.
Diclofenac?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
dexamethasonquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als t je lengte niet is, dan maar je salarisschaal tochquote:
jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als t je lengte niet is, dan maar je salarisschaal toch
Plateauzolen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
ik was vrijdag voor het eerst sinds tijden weer naar buiten naar de cinemas maar man het was wel echt horror
iedereen letterlijk minimaal een kop groter dan ik
deed wel pijn
stelten?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
ik was vrijdag voor het eerst sinds tijden weer naar buiten naar de cinemas maar man het was wel echt horror
iedereen letterlijk minimaal een kop groter dan ik
deed wel pijn
De GGD verzocht je een half jaar terug om je huisarts in te lichten over je besmetting.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin om nu te bellen. Zijn normale klachten bij cojona
Ja maar ik ben zo ontmaskerd en door de mand gevallen door Stepperoller dat ik het maar met opgeheven hoofd accepteer.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dacht dat jij hier maar 1 keer per maand inlogde
quote:
Tyfus ouwequote:
Ik kan er ook weinig aan doenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Tyfus ouwe
Nooit verwacht dat jij zo’n slapjanus was die voor Corona kiest
Want jij wilde 3 maanden naar Thailand om jezelf te ontdekken he? Smerige linkse deughippie!!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:07 schreef Rozevla het volgende:
Fox wild wordt ik van die Corona patiënten, verneuken alles voor ons.
Hadden ze maar netjes met potten en pannen moeten klappen voor de zorg.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:08 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die nu bijna 1.5 jaar verder nog nooit klachten hebben gehad
Nee ik wilde gewoon 3 weken naar Thailand alles neuken wat los loopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want jij wilde 3 maanden naar Thailand om jezelf te ontdekken he? Smerige linkse deughippie!!
Ook ladyboys dan hequote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee ik wilde gewoon 3 weken naar Thailand alles neuken wat los loopt.
presentquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:08 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:36 schreef Rozevla het volgende:
Die kan niet meer op z’n paasbest naar de kerk.
Hahaaaaatjes
Techniek 1 natuur 0
Had je ff op de binnenplaats van Auschwitz moeten kijken 77 jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:38 schreef Makrelis het volgende:
Thailand en dan met name Pattaya. Ik heb werkelijk nooit elders zo veel vrouwen op 1 hoop gezien.
Vriend van me heeft er jaren gewoond, die verhalenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:38 schreef Makrelis het volgende:
Thailand en dan met name Pattaya. Ik heb werkelijk nooit elders zo veel vrouwen op 1 hoop gezien.
Moest helaas lachen. Ik ben zeer ontevreden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Had je ff op de binnenplaats van Auschwitz moeten kijken 77 jaar geleden.
Slecht voor je karma puntjesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:43 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Moest helaas lachen. Ik ben zeer ontevreden.
Manilla en Angeles City is ook wel overkill, maar niet zoals Pattaya. Die stad is eigenlijk 1 groot bordeel. In Manilla vechten die vrouwen om je lol. Hij is van mijijijquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vriend van me heeft er jaren gewoond, die verhalen
hey jijquote:
In de Antoniusstraße vechten ze ook voor mijquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Manilla en Angeles City is ook wel overkill, maar niet zoals Pattaya. Die stad is eigenlijk 1 groot bordeel. In Manilla vechten die vrouwen om je lol. Hij is van mijijij
Man man man.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Manilla en Angeles City is ook wel overkill, maar niet zoals Pattaya. Die stad is eigenlijk 1 groot bordeel. In Manilla vechten die vrouwen om je lol. Hij is van mijijij
Man man man.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het plekje in de hel is al voor je gereserveerdquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:43 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Moest helaas lachen. Ik ben zeer ontevreden.
gister nog samen met @Handleiding het zusje van @Rozevla ontdektquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want jij wilde 3 maanden naar Thailand om jezelf te ontdekken he? Smerige linkse deughippie!!
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het plekje in de hel is al voor je gereserveerd
Wel klachten, maar nooit laten testen. Janssen er in gezet en klaar met die onzin nu.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:08 schreef Fok-it het volgende:
je krijgt die oproep voor een 2de prik pfizer binnenkortquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:06 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wel klachten, maar nooit laten testen. Janssen er in gezet en klaar met die onzin nu.
Is te verwachten. In het najaar voor andere vaccins ook een boosterprikquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:09 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
je krijgt die oproep voor een 2de prik pfizer binnenkort
Wat is daar mis mee? Zolang er varianten blijven opduiken zal er gekeken moeten worden hoe je daar tegen beschermt kan wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Is te verwachten. In het najaar voor andere vaccins ook een boosterprik![]()
Gvd houdt dit dan nooit op
LooijKartelquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:12 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand nog een link naar de Bradge telegram kanaal?
De nieuwe varianten zijn besmettelijker, maar minder gevaarlijk. Dat is het natuurlijk verloop van virussen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zolang er varianten blijven opduiken zal er gekeken moeten worden hoe je daar tegen beschermt kan worden
POLLquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
LooijKartel
Het #LooijKartel op je scherm: publieke blog met een sterk ontwikkelde mening over vlogger The Bradge. Disclaimer: 16+ content, gefundeerd op meningen en/of conclusies welke getrokken worden uit opnames. (Satirische doeleinden, realiteitsprojectie) WB2021
https://t.me/BradgeKartel
Ja, maar kunnen alsnog voor een behoorlijk lange tijd klachten geven. Mensen die al maanden niks kunnen ruiken, proeven of totaal niet meer vooruit te branden zijn. Geef me daar dan ook maar een vaccin tegenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
De nieuwe varianten zijn besmettelijker, maar minder gevaarlijk. Dat is het natuurlijk verloop van virussen.
Oei betraptquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[poll=2735]
Nu solotovski zich een paar dagen flink gaat vervelen kan braad zijn lol op
Dank. Ondanks de triestheid van kartelgast moet ik toch wel lachenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
LooijKartel
Het #LooijKartel op je scherm: publieke blog met een sterk ontwikkelde mening over vlogger The Bradge. Disclaimer: 16+ content, gefundeerd op meningen en/of conclusies welke getrokken worden uit opnames. (Satirische doeleinden, realiteitsprojectie) WB2021
Denk toch eerder pferd ivm het taalgebruikquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[poll=2735]
Nu solotovski zich een paar dagen flink gaat vervelen kan braad zijn lol op
Maar hoeveel % is dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar kunnen alsnog voor een behoorlijk lange tijd klachten geven. Mensen die al maanden niks kunnen ruiken, proeven of totaal niet meer vooruit te branden zijn. Geef me daar dan ook maar een vaccin tegen
Pferdmongool of nikonlover 1 van de 2quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:19 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Denk toch eerder pferd ivm het taalgebruik
Dat weet ik ook niet, maar maakt dat uit? Zolang dat allemaal onduidelijk is ben ik er liever beschermd tegen. Ik heb het idee dat alle jongeren die nu denken van: ja schijt, dan krijg ik maar corona, merk er toch niks van daar spijt van gaan krijgen als ze merken dat ze nog steeds last blijven houden na enkele maandenquote:
Ik zit dat telegram kanaal eens te bekijken, maar hij haalt wel continu hetzelfde aan, dodelijk vermoeiendquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
LooijKartel
Eens ja. Weinig vernieuwendquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:47 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik zit dat telegram kanaal eens te bekijken, maar hij haalt wel continu hetzelfde aan, dodelijk vermoeiend
Beetje raar dat ze daar nu pas mee komen hé?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zolang er varianten blijven opduiken zal er gekeken moeten worden hoe je daar tegen beschermt kan worden
Ja maar dat laatste mag je niet zeggen, want dan flippen er een paar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar maakt dat uit? Zolang dat allemaal onduidelijk is ben ik er liever beschermd tegen. Ik heb het idee dat alle jongeren die nu denken van: ja schijt, dan krijg ik maar corona, merk er toch niks van daar spijt van gaan krijgen als ze merken dat ze nog steeds last blijven houden na enkele maanden
Dat is al vanaf dag één bekend, maar goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze daar nu pas mee komen hé?
Blijkt maar weer dat dit gewoon een experiment is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het kartel is familie van braadquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:47 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik zit dat telegram kanaal eens te bekijken, maar hij haalt wel continu hetzelfde aan, dodelijk vermoeiend
Niet echtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat dit gewoon een experiment is.
Natuurlijk maakt dat uit. De maatregelen die de samenleving half op slot zetten en kinderen van school houden zijn daar toch immers op gebaseerd?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar maakt dat uit? Zolang dat allemaal onduidelijk is ben ik er liever beschermd tegen. Ik heb het idee dat alle jongeren die nu denken van: ja schijt, dan krijg ik maar corona, merk er toch niks van daar spijt van gaan krijgen als ze merken dat ze nog steeds last blijven houden na enkele maanden
Die zijn gebaseerd op figuren zoals jij die trots verkondigen dat ze zich niet laten testen als ze klachten hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:02 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat uit. De maatregelen die de samenleving half op slot zetten en kinderen van school houden zijn daar toch immers op gebaseerd?
Vermoeiend ook hequote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben die nutteloze discussies over corona en vaccineren en complotten en shit eigenlijk ook gewoon echt helemaal zatAls er 1 onderwerp is wat al compleet uitgekauwd is.
Dan kon ik elke dag wel een test gaan doen, met mijn hooikoortsquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn gebaseerd op figuren zoals jij die trots verkondigen dat ze zich niet laten testen als ze klachten hebben.
Ja oke, hooikoorts is anders, dan had ik ook coronaklachten. Maar dan weet je van jezelf dat de kans groter is op hooikoorts dan corona.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dan kon ik elke dag wel een test gaan doen, met mijn hooikoorts
Nogal ja. Denk dat ik op dit moment nog liever kijk naar een stream waar Braddie naakt chocoladesaus over zijn buik spuitquote:
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogal ja. Denk dat ik op dit moment nog liever kijk naar een stream waar Braddie naakt chocoladesaus over zijn buik spuit
Nee. het is koud en ik wil zonquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:21 schreef Makrelis het volgende:
Pff. Hebben jullie het ook zo benauwd? Ik zweet me een ongeluk zeg.
Corona!!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:21 schreef Makrelis het volgende:
Als iedereen nou zijn eigen keuze mocht makenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben die nutteloze discussies over corona en vaccineren en complotten en shit eigenlijk ook gewoon echt helemaal zatAls er 1 onderwerp is wat al compleet uitgekauwd is.
Beetje, gelukkig is het niet nog eens stervenswarmquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:21 schreef Makrelis het volgende:
Waarom mini en geen xxl? Ben je een hommo?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:22 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik heb al dagenlang zin in mini frikandellen
Ik hoop dat de bradge er binnenkort een review over maakt
Is dit een referentie naar Bradge zijn minifrikandelletje?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:22 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik heb al dagenlang zin in mini frikandellen
Ik hoop dat de bradge er binnenkort een review over maakt
XXL past niet in de airfryerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom mini en geen xxl? Ben je een hommo?
Absoluut nietquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een referentie naar Bradge zijn minifrikandelletje?
En dan 2 kwakjes mayo vanuit de tube in je mondje spuitenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
XXL past niet in de airfryer
Maar gewoon zo een schaal met mini frikandellen op eten mmmmmmmm
En kijken hoeveel je er in je mond krijgt gestopt in 1x mmmm
gayquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan 2 kwakjes mayo vanuit de tube in je mondje spuiten![]()
![]()
je moeke is gayquote:
Ik ga het zeggen tegen d'r. Je kunt een telefoontje verwachten naar je eigen moeder. Dit gedrag kan gewoon niet.quote:
Ah nee alweer huisarrestquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik ga het zeggen tegen d'r. Je kunt een telefoontje verwachten naar je eigen moeder. Dit gedrag kan gewoon niet.
Nee dat is goorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan 2 kwakjes mayo vanuit de tube in je mondje spuiten![]()
![]()
Aan de schijtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:41 schreef Makrelis het volgende:
Hngngngngngngngng HngngngngngVLATS ptptptptptptptptGGGGGGvlatsvlatsvlats.
Zware bevalling volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:41 schreef Makrelis het volgende:
Hngngngngngngngng HngngngngngVLATS ptptptptptptptptGGGGGGvlatsvlatsvlats.
Die berichtjes van hem zijn wel een zware bevalling jaquote:
Braddie is ook aan het werk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:50 schreef Treinhoer het volgende:
Leest Braddie mee ja?
Braddie, hoe laat begint de livestream vandaag? Ik zoek afleiding tijdens het werk
Reactie op status: Helaasquote:
Je dikke aftandse hoerenmoederquote:
quote:
Oeioeioei wat moeten we nuquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:59 schreef Treinhoer het volgende:
Tragisch nieuws.
Uw favoriete user hier heeft intensief contact gehad met de legende BradgeTV.
In verband met een (mogelijke) verkoudheidsinfectie zal er vandaag helaas geen livestream komen.
[ afbeelding ]
Ga jij ff streamen danquote:
Ben gekke henkie nietquote:
Hij heeft zeker getongd met @Solotovskiquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:59 schreef Treinhoer het volgende:
Tragisch nieuws.
Uw favoriete user hier heeft intensief contact gehad met de legende BradgeTV.
In verband met een (mogelijke) verkoudheidsinfectie zal er vandaag helaas geen livestream komen.
[ afbeelding ]
Geylquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:03 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hij heeft zeker getongd met @:Solotovski
Maar die foodreviews waren toch gestopt?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:26 schreef Solotovski het volgende:
Maak gvd toch zelf eens een pan macaroni, achterlijke imbeciel
Grote bek voor iemand waar zijn moeder ook boodschappen moet brengen. Huilt ze ook over je dikke voeten of dat nog net niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:26 schreef Solotovski het volgende:
Beter dat je nog een enigszins goeie band met je moeder hebt dat ze bij je langs komt als je ziek bent dan dat je er 1 keer per half jaar met flinke tegenzin ziet. Beetje vreemde diss ditquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Grote bek voor iemand waar zijn moeder ook boodschappen moet brengen. Huilt ze ook over je dikke voeten of dat nog net niet?
Moederskindje gespot.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dat je nog een enigszins goeie band met je moeder hebt dat ze bij je langs komt als je ziek bent dan dat je er 1 keer per half jaar met flinke tegenzin ziet. Beetje vreemde diss dit
quote:
Deze diss slaat nergens op en dat weet jequote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Grote bek voor iemand waar zijn moeder ook boodschappen moet brengen. Huilt ze ook over je dikke voeten of dat nog net niet?
Tijd voor de absintquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:40 schreef Solotovski het volgende:
Net scheut sambal geprobeerd maar proef niets lol
Betekent dat ik anderhalve post afstand moet houden?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:40 schreef Solotovski het volgende:
Dit is wel aan te radenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Betekent dat ik anderhalve post afstand moet houden?
Mooi gezegd weer, Treinhoer!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:40 schreef Treinhoer het volgende:
Mijn moeder is altijd welkom. Mijn schoonmoeder kan haar bezem altijd naast de voordeur zetten als ze aan komt vliegen.
Gewoon hele potje leegeten, heb je er morgenochtend plezier van!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:40 schreef Solotovski het volgende:
Been there done that met een peperquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:51 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Gewoon hele potje leegeten, heb je er morgenochtend plezier van!
Echt verschikkelijkquote:
Dat is geen leuk nieuws. Nu maar even een periode rust nemen? Zelf ben ik al een tijdje vrijgezel en mijn levenstijl is 't wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 03:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vrijgezel sinds het weekend. Hing al een tijdje in de lucht.
“JE BENT ZO GOED ALS JE LAATSTE SUCCES”quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:50 schreef Solotovski het volgende:
Wat heeft ie nou voor gare tekst op zn magnetron staan
Mijn comments:quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:26 schreef Solotovski het volgende:
Een hakenkruisquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
“JE BENT ZO GOED ALS JE LAATSTE SUCCES”
Welke inspirerende teksten staan er zoal op jouw keukenapparaten?
"JE MOEDER KAN HET TOCH BETER!!"quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
“JE BENT ZO GOED ALS JE LAATSTE SUCCES”
Welke inspirerende teksten staan er zoal op jouw keukenapparaten?
Hij inspireert me elke dag weerquote:
Mensen die patat bestellenquote:
Te lui om naar de snackbar te lopenquote:
Heb je geen airfryerquote:
Ik voel de tragiek.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:31 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee die zit 50 meter buiten de bezorgstraal helaas.
TANTOE GOEDE CON-TENT WEERquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:26 schreef Solotovski het volgende:
Gewoon zelf macaroni maken, 10 keer lekkerder, kun je meerdere dagen van eten en nog goedkoper ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:33 schreef Modus het volgende:
[..]
TANTOE GOEDE CON-TENT WEER
Hoe heeft deze man nog geen 2,5M subs.
Alles voor mijn zieke vriend.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:33 schreef Solotovski het volgende:
Moet altijd lachen om tardis zn posts.
Bedankt tardis
Die HIV was al een cadeautje.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Je deed niets voor mij toen ik HIV kreeg. Teleurstellend.
Hoezo? Was positief toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kreeg je het van tardis?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat is ASN ?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Kweenie maar volgens mij zijn de mods op ASN nog actiever dan die op KLB.
Wel actiever in de KLB hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Kweenie maar volgens mij zijn de mods op ASN nog actiever dan die op KLB.
Een bankquote:
In de vette pens van Braddiequote:
Dit is het nieuwe normaalquote:
"Normaal doen" betekent conformeren aan het kleurloze wereldbeeld van de massa.quote:
Ja die klinkt beetje ziekjes jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
goeie review
ik ben wederom overtuigd en ga het zelf kopen
bradge klinkt CORRED
BradgeTVquote:
Was het maar Maccie. Dat heeft hij nog nooit gedaan voor de camquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:10 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Voorverpakte macie.![]()
![]()
![]()
Slechte review weer. Man man man
Jij hoopt nog steeds op een flinke McDonalds mukbangquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was het maar Maccie. Dat heeft hij nog nooit gedaan voor de cam
Het is net als met porno he. De missionairs doet het hem niet meerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hoopt nog steeds op een flinke McDonalds mukbang
Tijd om een nobradge te doenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is net als met porno he. De missionairs doet het hem niet meer
Macie broer geen maccie, maar het wordt wel eens tijd inderdaad dat Bradge een Maccie D review doet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was het maar Maccie. Dat heeft hij nog nooit gedaan voor de cam
Die bezorgen nietquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Macie broer geen maccie, maar het wordt wel eens tijd inderdaad dat Bradge een Maccie D review doet.
Thuisbezorgd ook in grote stedenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:04 schreef Treinhoer het volgende:
Zeker. Minimum bedrag van 15 euro, maar dat lukt wel in je eentje. Gaat via Deliveroo app geloof ik
Tuurlijk niet. Voor serieuze vlogs kijk je naar mensen die leuk kunnen neerzetten, die er fatsoenlijk uitzien.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:12 schreef Solotovski het volgende:
Met echte kookvlogs zou hij zoveel meer views pakken
Ja maar het is niet de bedoeling dat het echt moeite gaat kosten hè.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:12 schreef Solotovski het volgende:
Hou je bek over Jan Roos johquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Voor serieuze vlogs kijk je naar mensen die leuk kunnen neerzetten, die er fatsoenlijk uitzien.
Voor dit soort vlogs heb je debieltjes als Braddie en Jan Roos
Als ik Braddie heb gekozen als lijdend voorwerp in een paint had ik ook meer views gehad.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:12 schreef Solotovski het volgende:
Ik kijk z'n vlogs wel hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou je bek over Jan Roos joh
@:Mortaxx kijk deze gek dan
Daar heb je dan niet genoeg verf voor hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:19 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als ik Braddie heb gekozen als lijdend voorwerp in een paint had ik ook meer views gehad.
Dat is dan ook weer zoquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar heb je dan niet genoeg verf voor hoor
Er is eigenlijk maar 1 koning reviewquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk z'n vlogs wel hoorMaar het blijft een idioot
Ik verbaasde me er wel over dat hij zo enthousiast was over de Beyond Burgerquote:
Beyond Burger is toch juist zo'n vegaburger die echte vleeseters nog weleens kunnen waarderen als vleesvervangerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er wel over dat hij zo enthousiast was over de Beyond Burger
Klopt. Maar still vegaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:23 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Beyond Burger is toch juist zo'n vegaburger die echte vleeseters nog weleens kunnen waarderen als vleesvervanger
Zoals je met review hoort te doen bedoel je?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:23 schreef Ama het volgende:
Ik kan aan Jan Roos zijn reviews wel waarderen dat hij echt dingen vergelijkt.
Vleesvervangersquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar still vega
Al heb ik dan weer gehoord dat sommige vegetariërs hem niet lusten omdat hij te vlezig is, en dat klopt wel. Leek echt BBQ-vlees
Ja maar onze andere grote review vriend doet dat niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals je met review hoort te doen bedoel je?
Die komt niet verder dat "ik vind dit lekker, goeie bite"quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar onze andere grote review vriend doet dat niet.
Gebruiken je geen dildo ofzo met je scissor sister?quote:
Je bent af en toe echt een gaap-user jijquote:
Het is vlees noch visquote:
Gaap-userquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent af en toe echt een gaap-user jij
Is geen vervanger. Is een supplementquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gebruiken je geen dildo ofzo met je scissor sister?
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ok in de herhaling:
Vleesvervangers
Veel vlees wel, niet alles is te hachelenquote:
18k volgersquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er is eigenlijk maar 1 koning review
Dit worden de toekomstige C-BN'ers die je tegenkomt in die flauwe rotprogramma's op TV over 10 jaar.quote:
Haalt het toch niet bij het origineelquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is geen vervanger. Is een supplement
Nah. Dat zijn al wel de Kalvijns van de wereldquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:38 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dit worden de toekomstige C-BN'ers die je tegenkomt in die flauwe rotprogramma's op TV over 10 jaar.
De persoon die een perfecte vervanging vindt voor gerookte spekreepjes en ansjovis is in mijn ogen een god.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ok in de herhaling:
Vleesvervangers
Dat gebeurt nog wel ooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De persoon die een perfecte vervanging vindt voor gerookte spekreepjes en ansjovis is in mijn ogen een god.
Ik zou een lening afsluiten om erin te kunnen investeren!quote:
Jaja, krijg je toch maar mooi even mee he zo op de dinsdagavondquote:
"We hebben wat leuks voor Fok! in de planning. Alles zo lek als een mandje.."quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:59 schreef Treinhoer het volgende:
Ik begreep via via dat FOK! nu ook wordt bedreigd door het Looij Kartel.
Dat zijn pas kartel uitsprakenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
"We hebben wat leuks voor Fok! in de planning. Alles zo lek als een mandje.."
Spannend
Tijd om dequote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Spannend
Binnenkop een paardenkop bij Danny in bed.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Spannend
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Spannend
Nu je het zegt, ik heb @pferdfahrer een paar dagen niet gezien.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnenkop een paardenkop bij Danny in bed.![]()
Oh nee wacht. Looijkartelkneusjes
Dan moet je op zijn naam klikken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:24 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb @:pferdfahrer een paar dagen niet gezien.
Jellyquote:
Lekker poepen met de deur open.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:51 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Elke dag streamen en foodreviews doen dus!
Opruimen, beter leren koken. Weekje weg met de fam.quote:
wat ga je koken dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opruimen, beter leren koken. Weekje weg met de fam.
Her en Der afspreken.
Ik hoop het niet. Hij heeft het al zo zwaarquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:02 schreef Banaanvragen het volgende:
zou boze eend zichzelf al zorgen maken?
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:02 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Hij heeft het al zo zwaar
Lekker hoor. Waar gaat de reis naar toe?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opruimen, beter leren koken. Weekje weg met de fam.
Her en Der afspreken.
Reservebelgie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Waar gaat de reis naar toe?
Braddie is goed met katten/quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Reservebelgie.
Nog iemand vinden om de kat eten te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |