Altijd goed als di mama voor je komt zorgen als je ziek bentquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:30 schreef Solotovski het volgende:
Boodschappenbezorgdienst mama komt straks even langs
Komt ze ook een bakje salade brengen net zoals bij braad?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:30 schreef Solotovski het volgende:
Ahw beterschap. Lief van haar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:30 schreef Solotovski het volgende:
Verkouden, spierpijn, beetje moe, hoestenquote:
Koorts?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Verkouden, spierpijn, beetje moe, hoesten
Sterktequote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Verkouden, spierpijn, beetje moe, hoesten
Laat je moeder een thermometer meebrengen. Even tussen de bipsquote:
Goed ideequote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat je moeder een thermometer meebrengen. Even tussen de bips
Goed in de gaten gaan houden en bij verhoging direct de huisarts bellen.quote:
Heeft toch geen zin om nu te bellen. Zijn normale klachten bij cojonaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed in de gaten gaan houden en bij verhoging direct de huisarts bellen.
En een belletje nu, vooraf kan imo ook geen kwaad. Je kan hier maar beter aan de voorkant bij zijn.
Ja en danquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed in de gaten gaan houden en bij verhoging direct de huisarts bellen.
En een belletje nu, vooraf kan imo ook geen kwaad. Je kan hier maar beter aan de voorkant bij zijn.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin om nu te bellen. Zijn normale klachten bij cojona
Ja dat is ook wel weer zo. Maar wellicht kan de HA adviezen of medicijnen geven. Ging bij een collega van me wel zo.quote:
Wiet is de remedie voor allesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Maar wellicht kan de HA adviezen of medicijnen geven. Ging bij een collega van me wel zo.
quote:
Medicijnen? Gewoon paracetemolletjes tochquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Maar wellicht kan de HA adviezen of medicijnen geven. Ging bij een collega van me wel zo.
Collega kreeg betere ontstekingremmers. Wat precies weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Medicijnen? Gewoon paracetemolletjes toch
Oh dat heb ik ook nog nooit gehoord inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Collega kreeg betere ontstekingremmers. Wat precies weet ik niet meer.
Diclofenac?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
dexamethasonquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als t je lengte niet is, dan maar je salarisschaal tochquote:
jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als t je lengte niet is, dan maar je salarisschaal toch
Plateauzolen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
ik was vrijdag voor het eerst sinds tijden weer naar buiten naar de cinemas maar man het was wel echt horror
iedereen letterlijk minimaal een kop groter dan ik
deed wel pijn
stelten?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
ik was vrijdag voor het eerst sinds tijden weer naar buiten naar de cinemas maar man het was wel echt horror
iedereen letterlijk minimaal een kop groter dan ik
deed wel pijn
De GGD verzocht je een half jaar terug om je huisarts in te lichten over je besmetting.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin om nu te bellen. Zijn normale klachten bij cojona
Ja maar ik ben zo ontmaskerd en door de mand gevallen door Stepperoller dat ik het maar met opgeheven hoofd accepteer.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dacht dat jij hier maar 1 keer per maand inlogde
quote:
Tyfus ouwequote:
Ik kan er ook weinig aan doenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Tyfus ouwe
Nooit verwacht dat jij zo’n slapjanus was die voor Corona kiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |