abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 13 juli 2021 @ 07:35:46 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200339238
Het distantieert wel al die wappies nog meer van de maatschappij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 13 juli 2021 @ 07:38:05 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200339249
Jezus... Ok, China is echt full loco inmiddels

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20210712

En je hoort verder niets mee uit het land over hoe het de inwoners vergaat :{
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 13 juli 2021 @ 07:39:21 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200339254
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het distantieert wel al die wappies nog meer van de maatschappij.
De realiteit is ook absurd dus wappies en andere mensen die net even te wiebelige zijn krijgen ook alle ruimte om complotten en andere snode zaken te zien.
Vind dat niet zo gek nowadays
pi_200339265
Ik merk wel dat thuis de frustratie / stress oploopt. Vriendin slaapt al dagen niet meer.

Waar er na maanden betere tijden zijn "beloofd" komen we uit op een kapotgereguleerde teringzooi van QR codes, testen, corona angst, roepen op maatregelen en wat dan ook.

Daarbovenop zou de vakantie een tijd van ontspanning moeten zijn maar dit is het juist niet.
PCR testen, dreiging van kleurcodes, 2x testen nav BCO, dreiging van maatregelen in andere landen (stel dat je volgende week naar frankrijk gaat?) etc.
pi_200339276
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik merk wel dat thuis de frustratie / stress oploopt. Vriendin slaapt al dagen niet meer.

Waar er na maanden betere tijden zijn "beloofd" komen we uit op een kapotgereguleerde teringzooi van QR codes, testen, corona angst, roepen op maatregelen en wat dan ook.

Daarbovenop zou de vakantie een tijd van ontspanning moeten zijn maar dit is het juist niet.
PCR testen, dreiging van kleurcodes, 2x testen nav BCO, dreiging van maatregelen in andere landen (stel dat je volgende week naar frankrijk gaat?) etc.
Hier ook. Ik heb bij god geen idee in wat voor moeras van ellende we terecht gekomen zijn. Vooral die continue dreiging van weer maatregelen vind ik killing. Thank god dat ik een ouwe tang ben en het grootste gedeelte van mijn leven er wel op zit.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_200339277
quote:

Zo herkenbaar. Daar bovenop 2 zieke kids waardoor we nergens welkom zijn en overal met de nek worden aangekeken omdat ze zo hoesten. Leuk voor je weerstand, anderhalf jaar binnenzitten.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 07:50:39 #282
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200339278
quote:

En als thuisblijver (of bewust weg in eigen land) kan je zomaar een aansteller genoemd worden, omdat je vanwege dergelijke redenen die beslissing gemaakt hebt.

O.k., het genot van een andere voertaal, struinen door een supermarkt die net even anders is, enzovoort zal wel missen.
Top 2000-suggesties: hier & eerder /// Jaarlijst: link
pi_200339279
quote:

Mijn vrouw hetzelfde. Wil niet bevallen met weer maatregelen zoals afgelopen winter, twijfelt alleen maar meer aan de vaccins (want als ze erop vertrouwden gingen ze toch niet ook mensen laten testen als ze al gevaccineerd zijn?)
pi_200339283
Klinkt misschien naïef maar ik schrik er best van dat er dus bij meer mensen hetzelfde sentiment hangt, aangaande de huidige situatie.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 07:53:28 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200339285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Mijn vrouw hetzelfde. Wil niet bevallen met weer maatregelen zoals afgelopen winter, twijfelt alleen maar meer aan de vaccins (want als ze erop vertrouwden gingen ze toch niet ook mensen laten testen als ze al gevaccineerd zijn?)
Ah dat is klote zeg

Hoop dat jullie beetje in eigen bubbel .er vertrouwde mensen kunnen blijven dan waar het wel prettig voelt

De medische en politieke afwegingen en keuzes zijn tegenwoordig volstrekt anders. Hopelijk kan ze laatste stuk wat uit haar gedachten gaan bannen en focussen op de fijne dingen van baby kweken
pi_200339288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:52 schreef Spablauw214 het volgende:
Klinkt misschien naïef maar ik schrik er best van dat er dus bij meer mensen hetzelfde sentiment hangt, aangaande de huidige situatie.
Kan naar klinken, ik ben er eigenlijk wel blij mee dat we niet de enigen zijn. Zijn we niet helemaal gek geworden dus.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 07:55:07 #287
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_200339289
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:50 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Zo herkenbaar. Daar bovenop 2 zieke kids waardoor we nergens welkom zijn en overal met de nek worden aangekeken omdat ze zo hoesten. Leuk voor je weerstand, anderhalf jaar binnenzitten.
Wat sneu... Raar eigenlijk dat er zo'n lage tolerantie is jegens twee kinderen die buiten hun schuld ziek zijn als je kijkt waar we wél respectvol mee omgaan qua bewust gedrag.
pi_200339291
Ik realiseer me ineens dat het eigenlijk voelt alsof we weer terug zijn in januari 2021. De situatie is binnen 2 weken veranderd van hoopvol in compleet uitzichtloos. De rek is eruit. Waar ik eerst op de been werd gehouden door het gevoel dat we in de endgame zaten, voel ik me nu totaal energieloos.
pi_200339296
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:55 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik realiseer me ineens dat het eigenlijk voelt alsof we weer terug zijn in januari 2021. De situatie is binnen 2 weken veranderd van hoopvol in compleet uitzichtloos. De rek is eruit. Waar ik eerst op de been werd gehouden door het gevoel dat we in de endgame zaten, voel ik me nu totaal energieloos.
Beetje alsof die anderhalf jaar ellende compleet nutteloos geweest zijn, weer teug bij af bah.
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_200339298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat sneu... Raar eigenlijk dat er zo'n lage tolerantie is jegens twee kinderen die buiten hun schuld ziek zijn als je kijkt waar we wél respectvol mee omgaan qua bewust gedrag.
Het is treurig idd. Maar je breekt sinds een week of 1,5 ineens overal je nek over zieke kinderen en volwassenen met allerlei kwaaltjes. Covid is niet het enige wat is geëxplodeerd sinds we open zijn gegaan, die conclusie durf ik wel te trekken.
pi_200339299
Misschien dat deze periode er ook voor gaat zorgen dat er gewoon acceptatie moet gaan komen dat we wellicht aan het vechten zijn tegen de natuur. Zo voel ik dat wel een beetje. Daarmee wil ik niet dat de zorg compleet overspoeld moet worden maar een echte middenweg is er ook niet. Voor een 3e winter in een lockdown gaan zitten kan gewoon geen optie meer zijn.
Go hard or go home
  dinsdag 13 juli 2021 @ 08:00:07 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200339303
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:52 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zie geen voldoende grond voor het beleid wat nu gevoerd wordt in allerijl, en zie allemaal mensen en vooral overheidsorganen vrij paniekig omslaan en daar dan weer veel mensen zo maar in mee gaan.
Dat stemt me niet heel gerust nee
pi_200339306
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:58 schreef Noek het volgende:
Misschien dat deze periode er ook voor gaat zorgen dat er gewoon acceptatie moet gaan komen dat we wellicht aan het vechten zijn tegen de natuur. Zo voel ik dat wel een beetje. Daarmee wil ik niet dat de zorg compleet overspoeld moet worden maar een echte middenweg is er ook niet. Voor een 3e winter in een lockdown gaan zitten kan gewoon geen optie meer zijn.
Op dat punt ben ik al veel langer. Je wint het niet van de natuur, Maar goed, wat moet je dan? Ik denk dat niemand in charge dat hardop uit durft te spreken, laat maar gaan jongens, survival of the fittest. Dus mijn vrees is voor eindeloos maatregelen stapelen.
pi_200339308
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:58 schreef Noek het volgende:
De komende weken zullen we zien of de publieke opinie zover is.

De mens denkt de natuur en de aarde onder controle te hebben. Dit is het zoveelste bewijs dat dat een complete illusie is.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 08:04:14 #295
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200339318
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 07:55 schreef Spablauw214 het volgende:
Het was bij het (last last minute) boeken van die paar dagen aan de andere kant van het land ook echt 'als ik dat nú niet doe, zijn er de rest van het jaar misschien nauwelijks mogelijkheden meer voor een leuk meerdaags tripje'. Zeker als je, zoals ik, graag door de stad heen struint.

Want je weet niet wat er qua maatregelen nog boven het hoofd hangt.

Als je liever ergens in de natuur verblijft heb je misschien iets minder met dubieuze kabinetsplannen te maken.
Top 2000-suggesties: hier & eerder /// Jaarlijst: link
  Redactie Sport dinsdag 13 juli 2021 @ 08:05:28 #296
pi_200339330
Vakantiedienstregeling is net begonnen nu iedereen weer naar kantoor moet. Alle bussen lekker overvol heb ik mij laten vertellen.

:')
  Redactie Sport dinsdag 13 juli 2021 @ 08:06:54 #297
pi_200339338
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 08:01 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

De komende weken zullen we zien of de publieke opinie zover is.

De mens denkt de natuur en de aarde onder controle te hebben. Dit is het zoveelste bewijs dat dat een complete illusie is.
Ik denk dat veel mensen, zeker die van 40-60, zich vooral veilig willen voelen en hun safe space thuis wel op orde hebben, die zullen echt niet willen dat de maatschappij open gaat als het niet verantwoord is.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 08:08:08 #298
451005 Grems
Clown World
pi_200339341
Schadenfreude staat op standje maximaal. Het is eenieder die de afgelopen 16 maand meegewerkt heeft van harte gegund

En dan is het feest nog maar net begonnen *O* *O*
  dinsdag 13 juli 2021 @ 08:13:20 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200339361
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen, zeker die van 40-60, zich vooral veilig willen voelen en hun safe space thuis wel op orde hebben, die zullen echt niet willen dat de maatschappij open gaat als het niet verantwoord is.
Alleen zijn de uitgangspunten van 'niet verantwoord' wel een tíkkie veranderd tegenwoordig tof vroegâh of.... twee weken terug
pi_200339368
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik denk dat we overschatten hoeveel mensen zich er echt mee bezig houden. Afgelopen weekend waren er hier in de wijk ook overal bbq’s en verjaardagen. Mn ouders worden ook op allerlei feestjes uitgenodigd (61 en 60)

Als dat enige indicatie is zijn mensen er echt niet mee bezig op een enkeling na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')