SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja, jij woont niet in een wereldstad met 24/7 winkels natuurlijkquote:
Neequote:Op maandag 12 juli 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, jij woont niet in een wereldstad met 24/7 winkels natuurlijk
Tesco's!quote:Op maandag 12 juli 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
In Boedapest kwam ik nog weleens in het holst van de nacht bij Tesco, maar dat is er hier niet bij
quote:Op maandag 12 juli 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
bij de 7/11 in thailand kan je 24 uur terecht en die hebben daar heerlijke tosties
Die tosti's daar ken ik, zitten altijd wel wat poten van kakkerlakken en wat andere insecten tussen.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
bij de 7/11 in thailand kan je 24 uur terecht en die hebben daar heerlijke tosties
Spar heeft tegenwoordig de betere winkels. Maar de hypermarkets van Tesco vind ik toch wel tofquote:
echt nietquote:Op maandag 12 juli 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die tosti's daar ken ik, zitten altijd wel wat poten van kakkerlakken en wat andere insecten tussen.
Ik ken het alleen uit Schotlandquote:Op maandag 12 juli 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spar heeft tegenwoordig de betere winkels. Maar de hypermarkets van Tesco vind ik toch wel tof![]()
ja das de koeling. En achter de kassa hebbe ze zon tostiijzerquote:Op maandag 12 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten die sandwiches niet in de koeling?
En maken zij zo’n tosti dan warm voor je?
Vind Walmarts in de VS ook altijd fascinerendquote:Op maandag 12 juli 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spar heeft tegenwoordig de betere winkels. Maar de hypermarkets van Tesco vind ik toch wel tof![]()
Zeker ook met "special sauce "quote:
Kejjenagaan hoeveel conserveringsmeuk erin zit.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten die sandwiches niet in de koeling?
En maken zij zo’n tosti dan warm voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |