Echt goed kanaal is dat. Is ook Nederlander he.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook wel eens. Zo komt het wel erg dichtbij
En volgende dag in huisquote:
alsof ik zin heb naar die filosofische shit te kijkenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter op Einzelganger youtubekanaal kijken als je depressief bent
Ga je nog mijn Coke Cola idee doorspelen naar je huisdealer? Heb je trouwens ook tips voor goed entry level spul + telegram van dealer? Die depressie lost zichzelf niet op.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:15 schreef Solotovski het volgende: Weet je hoe gvd lekker eti en flual is HOE DURVEN ZE
Ja dat hoor je ook welquote:Op maandag 12 juli 2021 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt goed kanaal is dat. Is ook Nederlander he.
Less is morequote:
Nee jij hebt liever zin om de hele dag dood in bed te liggen., Lekker manquote:Op maandag 12 juli 2021 21:21 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
alsof ik zin heb naar die filosofische shit te kijken
meeste dagen lukken tegenwoordig prima hoorquote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever zin om de hele dag dood in bed te liggen., Lekker man
Nee en nee, k ga iemand met een depressie niet aan de drugs helpen, dwaas.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ga je nog mijn Coke Cola idee doorspelen naar je huisdealer? Heb je trouwens ook tips voor goed entry level spul + telegram van dealer? Die depressie lost zichzelf niet op.
Heb je hulp gezocht?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
meeste dagen lukken tegenwoordig prima hoor
Zou raar zijn als hij dood in bed wil staanquote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever zin om de hele dag dood in bed te liggen., Lekker man
Maar heel goed Mortie dat je daar op kijktquote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat hoor je ook wel
[..]
Less is more
Wel goed tegen de doorligplekkenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou raar zijn als hij dood in bed wil staan
Burger King is goorquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ga straks naar de Burger King rijden voor een double whopper.
einde bericht
nicequote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ga straks naar de Burger King rijden voor een double whopper.
einde bericht
Mediteren lukt me nietquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heel goed Mortie dat je daar op kijkt
Je word nog een vrome monnik zo
Ben je ook aan de meditatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |