Erg jammer dat Frankrijk er met de pet naar gooitquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spanje van het voetjebal ga ik braaf kijken hoor. Smikkelselectie van grote proporties.
Exclusief op de player?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spanje van het voetjebal ga ik braaf kijken hoor. Smikkelselectie van grote proporties.
Dat past wel tussen al die andere zaalspelletjes met een balletje.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zaalvoetbal zou wel een prima toevoeging zijn aan de spelen
Wij gaan juichen voor Femke Bol en anti-juichen voor Dacne. Mijn kan geen vlaggetjes- of anti-vlaggetjes+mentaliteit worden verweten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zaalvoetbal zou wel een prima toevoeging zijn aan de spelen
Ik juich voor Alica Schmidt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij gaan juichen voor Femke Bol en anti-juichen voor Dacne. Mijn kan geen vlaggetjes- of anti-vlaggetjes+mentaliteit worden verweten.
En juichen voor Nadinequote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij gaan juichen voor Femke Bol en anti-juichen voor Dacne. Mijn kan geen vlaggetjes- of anti-vlaggetjes+mentaliteit worden verweten.
Wellicht ook 3x3 met half veld overwegenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat past wel tussen al die andere zaalspelletjes met een balletje.
Antijuichen voor Dafne is niet eens juichen, zo slecht is ze tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hekje-springen is voor ontsnapte criminelen die door de politie zijn klemgereden op de snelweg in landelijk gebied.quote:
Als jij het commandeert wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou hij überhaupt zijn wekker zetten?
Maar ze doet niet aan hekje springen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hekje-springen is voor ontsnapte criminelen die door de politie zijn klemgereden op de snelweg in landelijk gebied.
Hoe denk je dat ik de niet-Ziggochoice wedstrijden in Spanje kijk?quote:
Ik ben hem helemaal niets verplicht.quote:
Gijpie noemde gewoon hesgoal in de uitzending.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik de niet-Ziggochoice wedstrijden in Spanje kijk?
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ze doet niet aan hekje springen.
Oe, die site gebruik ik niet. Ik stuitte ooit per toeval op een site met uiteenlopende talen en HD-streams.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gijpie noemde gewoon hesgoal in de uitzending.
Autootje rijden is geen sportquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oe, die site gebruik ik niet. Ik stuitte ooit per toeval op een site met uiteenlopende talen en HD-streams.
Maar komend jaar heb ik Ziggo Totaal gratis, dus dat scheelt alweer tijdens het extreem walgelijke F1 of de Premier League.
Stokje-doorgeven is ook geen sport.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is wel een heel oude foto. 4x400 meter jom.
Word je abonnement gesponsord door Tebas vanwege je rol als missionaris?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oe, die site gebruik ik niet. Ik stuitte ooit per toeval op een site met uiteenlopende talen en HD-streams.
Maar komend jaar heb ik Ziggo Totaal gratis, dus dat scheelt alweer tijdens het extreem walgelijke F1 of de Premier League.
Voer haar maar wat frikandellenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan neem ik Klosterhalfen op me.
Nadine Broersen is een pauperquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, een boze Nadine Broers en kijkt nog vriendelijker.
Nee, mijn ouders vertelden me laatst dat ze opeens een gratis ziggo-totaal aanbieding zagen dus die pikten ze mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Word je abonnement gesponsord door Tebas vanwege je rol als missionaris?
Wat lief.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders vertelden me laatst dat ze opeens een gratis ziggo-totaal aanbieding zagen dus die pikten ze mee.
Scheelt ook weer tijdens de CL komend jaar.
Jij bent behoorlijk kritischquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Stokje-doorgeven is ook geen sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |