Ik volg niet al het nieuws. Deze snerende houding had ik niet van je verwachtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat tevens al een eeuwigheid bekend is.
Mijn zusje is nog zuiver en rein. Die drinkt alleen op feestjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vraag of ze een keer xtc met me wil doen.
Het zou eerst Jan-Willem van Schip zijn, wat logischer is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat tevens al een eeuwigheid bekend is.
Dat denk je.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn zusje is nog zuiver en rein. Die drinkt alleen op feestjes.
Al voldoende ghb gehad dusquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zomer 2021 is hot girl summer, die twerkt zich momenteel een ongeluk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op de teamsprint zijn ze favoriet voor het goud, dus ik begrijp de keuze wel. Anders was een Poels of zo meegegaan, alsof die het verschil zou hebben gemaakt.quote:
Niet vreemd gezien zijn prestatie in de tijdrit toch? Dat was vrij matig.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:02 schreef Momo het volgende:
Verbaasd me dat de odd voor Wilco voor een top 3 finish in het klassement 11 is nu. Ze hebben er niet veel vertrouwen in. Bookies gaan voor Vinjegoh als tweede en Uran Uran als nummer 3.
Is dat echt verbazend?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:02 schreef Momo het volgende:
Verbaasd me dat de odd voor Wilco voor een top 3 finish in het klassement 11 is nu. Ze hebben er niet veel vertrouwen in. Bookies gaan voor Vinjegoh als tweede en Uran Uran als nummer 3.
Wat een vage regel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de teamsprint zijn ze favoriet voor het goud, dus ik begrijp de keuze wel. Anders was een Poels of zo meegegaan, alsof die het verschil zou hebben gemaakt.
Ik zal een volgende keer vriendelijker zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik volg niet al het nieuws. Deze snerende houding had ik niet van je verwacht.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet vreemd gezien zijn prestatie in de tijdrit toch? Dat was vrij matig.
Odd van 11 is wel hoog, daar staat David Gaudu nu ook opquote:
De quotumregel bedoel je? Het is inderdaad vreemd dat daarvoor verschillende disciplines gecombineerd worden.quote:
Eens. Maar lang niet zo zwakzinnig als de Landenregel bij judo en turnen. En het aantal deelnemers bij honkbal is al helemaal treurigquote:
Gaudu is dat niet gewoon @Mani89 die er heel zijn hebben en houden op heeft gezet?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:04 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Odd van 11 is wel hoog, daar staat David Gaudu nu ook op![]()
Normaal kan hij ook wel tijdrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |