Toen ik dat vaak als 9-jarige jongen keek was ik altijd bang dat er elk moment een pedofiel uit de bosjes kon springen als ik aan het skeeleren was.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die reconstructies waren slechter voor je nachtrust dan een horrorfilm.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blauwe bessen, hoewel ik dat niet schijn te mogen eten van @:Slobeend .
Ik vind ook wel leuk om sommige afleveringen te kijken, maar je merkt het vooral is voor de jeugd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee afleveringen gezien van Tietema (Roglic en Tietenbar), aardige content. Maar ja
Mijn zusje is aangestoken met die idiote sollen-hypequote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind ook wel leuk om sommige afleveringen te kijken, maar je merkt het vooral is voor de jeugd.
Je ziet dat juist ook veel tieners kijken naar Tietema, dat is wel wat het wielrennen nodig heeft. Het moet geen boomersport worden.
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn zusje is aangestoken met die idiote sollen-hypeSokken horen wit of zwart te zijn (m.u.v. renners op een Bianchi).
Heb je er een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden omdat het niet gebeurd is?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik dat vaak als 9-jarige jongen keek was ik altijd bang dat er elk moment een pedofiel uit de bosjes kon springen als ik aan het skeeleren was.
Van de melkboer?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze is een erg verstandige meid, die het ver gaat schoppen. Dus dat gaat niet wat worden.
Vraag of ze een keer xtc met me wil doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze is een erg verstandige meid, die het ver gaat schoppen. Dus dat gaat niet wat worden.
Stop je die altijd in die oreo taarten?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vraag of ze een keer xtc met me wil doen.
Die vanwege allerlei ingewikkeld quotumgedoe ook moet starten in de wegwedstrijdquote:
Aha.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Die vanwege allerlei ingewikkeld quotumgedoe ook moet starten in de wegwedstrijd
Inderdaad, ze hebben de regels gebruikt zodat ze een extra renner op de teamsprint hebben door een baanwielrenner met de wegrit mee te laten doen.quote:
Wat tevens al een eeuwigheid bekend is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Die vanwege allerlei ingewikkeld quotumgedoe ook moet starten in de wegwedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |