Ik vermoed zelfs het gebruik van bepaalde verboden ontstekingsremmers bekend uit het wielrennen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Duidelijk geval van een baard kweken om te verhullen dat je niks hebt dat ook maar lijkt op een kaaklijn. Holy fuck.
[ afbeelding ]
Ook wel Amaliahoofd genoemd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs het gebruik van bepaalde verboden ontstekingsremmers bekend uit het wielrennen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:32 schreef Szura het volgende:
Gommers, die minder media-optredens zou doen, zit bij schuinsmarcheerder Humberto. Kan natuurlijk niet achterblijven na de tussensprint van collega Voldemort.
Bakje gele vanillevla?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan om 8 uur aan de chips en nootjes?
Blauwe bessen, hoewel ik dat niet schijn te mogen eten van @Slobeend .quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan om 8 uur aan de chips en nootjes?
Hoe dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blauwe bessen, hoewel ik dat niet schijn te mogen eten van @:Slobeend .
Geen idee, laatst sommeerde ik mijn tussendoortjes c.q. snacks, zijnde o.a. blauwe bessen en pistachos, en toen werd hij laaiend.quote:
Beter dan snijworst!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, laatst sommeerde ik mijn tussendoortjes c.q. snacks, zijnde o.a. blauwe bessen en pistachos, en toen werd hij laaiend.
Projectie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
@:Mani89 eet smeerworst met hagelslag. Of zo iets.
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
@:Mani89 eet smeerworst met hagelslag. Of zo iets.
Er was net een stukje Peter R op 1, die voice over van Arend Langenberg bij de reconstructies was toch ongeëvenaard goed hè?quote:
Legendarisch en onvergetelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er was net een stukje Peter R op 1, die voice over van Arend Langenberg bij de reconstructies was toch ongeëvenaard goed hè?
Marcelgodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |