Momenteel? Het is half zeven. Het avondmaal dien je om 17h00 te verorberen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.
Anyway, ik eet momenteel stampot boerenkool. En ik ga straks een poging wagen om zelf brood te bakken.
Waarschijnlijk ook nog hoogsensitief.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs officieel gediagnostieerd. Dat zal iedereen enorm verbazen.
En dan om 8 uur aan de chips en nootjes?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Momenteel? Het is half zeven. Het avondmaal dien je om 17h00 te verorberen.
Ik was bezig met deeg kneden. Mijn keuken is een kernramp.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Momenteel? Het is half zeven. Het avondmaal dien je om 17h00 te verorberen.
Ik vermoed zelfs het gebruik van bepaalde verboden ontstekingsremmers bekend uit het wielrennen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Duidelijk geval van een baard kweken om te verhullen dat je niks hebt dat ook maar lijkt op een kaaklijn. Holy fuck.
[ afbeelding ]
Ook wel Amaliahoofd genoemd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs het gebruik van bepaalde verboden ontstekingsremmers bekend uit het wielrennen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:32 schreef Szura het volgende:
Gommers, die minder media-optredens zou doen, zit bij schuinsmarcheerder Humberto. Kan natuurlijk niet achterblijven na de tussensprint van collega Voldemort.
Bakje gele vanillevla?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan om 8 uur aan de chips en nootjes?
Blauwe bessen, hoewel ik dat niet schijn te mogen eten van @Slobeend .quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan om 8 uur aan de chips en nootjes?
Hoe dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blauwe bessen, hoewel ik dat niet schijn te mogen eten van @:Slobeend .
Geen idee, laatst sommeerde ik mijn tussendoortjes c.q. snacks, zijnde o.a. blauwe bessen en pistachos, en toen werd hij laaiend.quote:
Beter dan snijworst!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, laatst sommeerde ik mijn tussendoortjes c.q. snacks, zijnde o.a. blauwe bessen en pistachos, en toen werd hij laaiend.
Projectie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
@:Mani89 eet smeerworst met hagelslag. Of zo iets.
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
@:Mani89 eet smeerworst met hagelslag. Of zo iets.
Er was net een stukje Peter R op 1, die voice over van Arend Langenberg bij de reconstructies was toch ongeëvenaard goed hè?quote:
Legendarisch en onvergetelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er was net een stukje Peter R op 1, die voice over van Arend Langenberg bij de reconstructies was toch ongeëvenaard goed hè?
Marcelgodquote:
Toen ik dat vaak als 9-jarige jongen keek was ik altijd bang dat er elk moment een pedofiel uit de bosjes kon springen als ik aan het skeeleren was.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die reconstructies waren slechter voor je nachtrust dan een horrorfilm.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blauwe bessen, hoewel ik dat niet schijn te mogen eten van @:Slobeend .
Ik vind ook wel leuk om sommige afleveringen te kijken, maar je merkt het vooral is voor de jeugd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee afleveringen gezien van Tietema (Roglic en Tietenbar), aardige content. Maar ja
Mijn zusje is aangestoken met die idiote sollen-hypequote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind ook wel leuk om sommige afleveringen te kijken, maar je merkt het vooral is voor de jeugd.
Je ziet dat juist ook veel tieners kijken naar Tietema, dat is wel wat het wielrennen nodig heeft. Het moet geen boomersport worden.
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn zusje is aangestoken met die idiote sollen-hypeSokken horen wit of zwart te zijn (m.u.v. renners op een Bianchi).
Heb je er een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden omdat het niet gebeurd is?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik dat vaak als 9-jarige jongen keek was ik altijd bang dat er elk moment een pedofiel uit de bosjes kon springen als ik aan het skeeleren was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |