We wensen je allemaal een fantastische schrijfsessie toe.quote:
Ik ook niet, gewoon om 8u weer werken. Zal wel ritme omgooien worden en slapen om 20u ofzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrij van werk helaas, dus dan is extra vroeg opstaan realistischer. Ik ga m'n best doen, maar waarschijnlijk draai ik me meestal nog 3x om
Ik laat het bij vier zinnen en een plaatje. Er staat wel iets in de stijgers voor Valle d'Aosta!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wensen je allemaal een fantastische schrijfsessie toe.
WE gaan daar al het goud ophalen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie maakt een baanwielrennentopic aldaar?
Ik sta volledig achter mijn mooiste jongens Ganna, Milan en Bissegger. En Letizia, uiteraard.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
WE gaan daar al het goud ophalen.
Sub-40 op de tsamsprint.
Op hoeveel baanonderdelen doet Ganna mee op de OS?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter mijn mooiste jongens Ganna, Milan en Bissegger. En Letizia, uiteraard.
Bij gebrek aan individuele achtervolging alleen de ploegenachtervolging.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Op hoeveel baanonderdelen doet Ganna mee op de OS?
Zo vroeg al?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:23 schreef Momo het volgende:
Tijdens beide mountainbike wedstrijden heb ik wel een zoom overleg gepland staan
Dat is wel ontzettend matig. Ik kots op het programmaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij gebrek aan individuele achtervolging alleen de ploegenachtervolging.
Groot deel van de vakantiedagen er door gejaagd door verhuizing. Maar vanaf morgen 3 dagen vrij en dan eind augustus nog een week ergens waarschijnlijk.quote:
Inderdaad een prima schema voor ons. Alleen 8 augustus baan is wel om 3.00 onze tijd vanwege sluitingsceremonie. Op die dag staat keirin mannen en sprint vrouwen op programma.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zaterdag 24 juli
Wegrit mannen: 4.00 - 11.00
Zondag 25 juli:
Wegrit vrouwen: 6.00 - 10.30
Maandag 26 juli:
Mountainbike mannen: 8.00 - 9.30
Dinsdag 27 juli:
Mountainbike vrouwen: 8.00 - 9.30
Woensdag 28 juli:
Tijdrit vrouwen: 4.30 - 6.30
Tijdrit mannen: 7.30 - 10.30
Maandag 2 aug tot zondag 8 augustus:
Baanwielrennen 8.30 - 11.00
Alleen BMX is lastig:
Vrijdag 30 juli (finaledag) 3.00 - 5.00.
Je past je slaapritme maar aan! Het is maar eens in de vier jaar, sowieso de moeite waard.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben alleen totaal geen ochtendmens dus ik ga veel missen
En de kilometer, waar is de kilometer?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel ontzettend matig. Ik kots op het programma
Is het je gelukt om wat te kopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Groot deel van de vakantiedagen er door gejaagd door verhuizing. Maar vanaf morgen 3 dagen vrij en dan eind augustus nog een week ergens waarschijnlijk.
Nee weer huren, kopen zit er nu niet in. Niet in mijn eentje met een studieschuld.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is het je gelukt om wat te kopen?
Altijd tegen Bas.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou de ASO boos zijn op Tietema vanwege de beelden van Bouhanni?
Had ik ook met het EK. Ik heb zelfs niet de volledige wedstrijden van Nederland allemaal gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:37 schreef eentwee het volgende:
Ik heb zelden zo weinig zin gehad in de Olumpische spelletjes als nu.
Ik heb de finale op de Ier gekeken, da's pas hip.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/euro-20(...)-de-tv-uit~a267ebb2/
'' Ik snap het overigens heel goed hoor. Ik zet bij bepaalde commentatoren of presentatoren ook de tv uit.”
Sportief van Snoeks
Ik waardeer hem best als persoon, veel beter dan arrogante betweter Grueter. Alleen al een tijdje over de houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/euro-20(...)-de-tv-uit~a267ebb2/
'' Ik snap het overigens heel goed hoor. Ik zet bij bepaalde commentatoren of presentatoren ook de tv uit.”
Sportief van Snoeks
Grueter moet het houden bij mensjes die pootje baden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik waardeer hem best als persoon, veel beter dan arrogante betweter Grueter. Alleen al een tijdje over de houdbaarheidsdatum
Estafette is het mooiste onderdeelquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Stokje-doorgeven is ook geen sport.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:33 schreef Koffieplanter het volgende:
@:DeeBee kan mijn aanstaande topic titel waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |