Ik ben hem helemaal niets verplicht.quote:
Gijpie noemde gewoon hesgoal in de uitzending.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik de niet-Ziggochoice wedstrijden in Spanje kijk?
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ze doet niet aan hekje springen.
Oe, die site gebruik ik niet. Ik stuitte ooit per toeval op een site met uiteenlopende talen en HD-streams.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gijpie noemde gewoon hesgoal in de uitzending.
Autootje rijden is geen sportquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oe, die site gebruik ik niet. Ik stuitte ooit per toeval op een site met uiteenlopende talen en HD-streams.
Maar komend jaar heb ik Ziggo Totaal gratis, dus dat scheelt alweer tijdens het extreem walgelijke F1 of de Premier League.
Stokje-doorgeven is ook geen sport.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is wel een heel oude foto. 4x400 meter jom.
Word je abonnement gesponsord door Tebas vanwege je rol als missionaris?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oe, die site gebruik ik niet. Ik stuitte ooit per toeval op een site met uiteenlopende talen en HD-streams.
Maar komend jaar heb ik Ziggo Totaal gratis, dus dat scheelt alweer tijdens het extreem walgelijke F1 of de Premier League.
Voer haar maar wat frikandellenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan neem ik Klosterhalfen op me.
Nadine Broersen is een pauperquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, een boze Nadine Broers en kijkt nog vriendelijker.
Nee, mijn ouders vertelden me laatst dat ze opeens een gratis ziggo-totaal aanbieding zagen dus die pikten ze mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Word je abonnement gesponsord door Tebas vanwege je rol als missionaris?
Wat lief.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders vertelden me laatst dat ze opeens een gratis ziggo-totaal aanbieding zagen dus die pikten ze mee.
Scheelt ook weer tijdens de CL komend jaar.
Jij bent behoorlijk kritischquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Stokje-doorgeven is ook geen sport.
De Braziliaantjes hebben nog wel een leuke selectie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg jammer dat Frankrijk er met de pet naar gooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Gespeeld voor de mooiste club, niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alexander_Bannink
Kan deze carrière?
10 jaar in de marge in Oost-Nederland, wat is er bijzonder aan?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alexander_Bannink
Kan deze carrière?
Op je 30e in de vijfde klasse in Duitslandquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
10 jaar in de marge in Oost-Nederland, wat is er bijzonder aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |