Niet gewalgd van de Italiaantjesverheerlijking?quote:Op maandag 12 juli 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon met deze gang van zaken wel leven.
Ik was bij vrienden dus niet veel van meegekregen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet gewalgd van de Italiaantjesverheerlijking?
Feministen zijn als de dood dat ze ooit moeten gaan werken ipv naar yogalesquote:Op maandag 12 juli 2021 18:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Op twitter mensen de maat nemen over wat ze wel en niet plaatsen, dat is natuurlijk een matig idee.
Vond het ook reuze meevallen hoor. Bij de BBC natuurlijk sowieso weinig, de NOS zal wel weer eens zuur zijn geweest, Sporza was dan nog het meest lovend.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was bij vrienden dus niet veel van meegekregen eerlijk gezegd.
Frank Snoeks heeft de hele eerste helft demagogisch zitten zeiken over het Italiaanse team. Niet te harden.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
de NOS zal wel weer eens zuur zijn geweest,
Hij zat ook lekker te pikken op Pickfordquote:Op maandag 12 juli 2021 19:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Frank Snoeks heeft de hele eerste helft demagogisch zitten zeiken over het Italiaanse team. Niet te harden.
De kroeg was openquote:Op maandag 12 juli 2021 19:15 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik ben oprecht blij voor jullie dat deze zelfkastijding voorbij is. Wat een vreselijke maand hebben jullie toch achter de rug.
Onterechte ophemeling van een non-valeur. Hannes beschikt nog niet eens over vijf procent van het talent van Dré Meganck.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.vrt.be/nl/ove(...)-door-de-adrenaline/
Hannes Inside @:showtimer
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Frank Snoeks heeft de hele eerste helft demagogisch zitten zeiken over het Italiaanse team. Niet te harden.
dit was zijn laatste wedstrijd toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik heb hier wel om gelachen. Vast een aardige man, maar totaal ongeschikt als commentator. Hoop dat ie snel gaat genieten van z'n pensioen
En die andere twee? Drie procent?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onterechte ophemeling van een non-valeur. Hannes beschikt nog niet eens over vijf procent van het talent van Dré Meganck.
De jeugd heeft de toekomst, behalve bij Sporza.quote:
Gaat nog wel de Eredivisie doen, maar Qatar 2022 wordt het niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dit was zijn laatste wedstrijd toch?
Die sprookjesachtige carrière, waar heel Nederland naar geluisterd heeft en de harten van miljoenen landgenoten heeft betoverd, dat eindigt hier, op een regenachtige avond in Wembley, dat andere monument uit de voetbalwereld, dat met die regen mee lijkt te huilen met het verdriet dat zich nu van de luisteraars meester maakt.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat nog wel de Eredivisie doen, maar Qatar 2022 wordt het niet meer.
Heb maar één wedstrijd van hem gehoord en dat vind ik de grootste fout van mijn leven. De kunst van Kev in Kopehagen beschouwen alsof het totaal niet bijzonder is. Stel je voor dat dat zou gebeuren in het commentaar bij de finale van de Amstel '19.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die sprookjesachtige carrière, waar heel Nederland naar geluisterd heeft en de harten van miljoenen landgenoten heeft betoverd, dat eindigt hier, op een regenachtige avond in Wembley, dat andere monument uit de voetbalwereld, dat met die regen mee lijkt te huilen met het verdriet dat zich nu van de luisteraars meester maakt.
Wat een mooi levenquote:Op maandag 12 juli 2021 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb maar één wedstrijd van hem gehoord en dat vind ik de grootste fout van mijn leven. De kunst van Kev in Kopehagen beschouwen alsof het totaal niet bijzonder is. Stel je voor dat dat zou gebeuren in het commentaar bij de finale van de Amstel '19.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |