Super netjes. Waarom nu wel? Op basis van de OP kreeg ik niet de indruk dat ze erg genegen waren je tegemoet te komen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:45 schreef julian6 het volgende:
Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven maar Basic Fit is akkoord gegaan met mijn verzoek het abonnement op te zeggen, per direct en zonder annuleringskosten.
[..]
props voor Basic-fit
In de sportschool niet nee en ook niet via de chat op de basic-fit website. Maar een e-mail waarin ik de hele situatie uitleg en een beroep doe op coulance/klantvriendelijkheid heeft wel effect gehadquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:18 schreef baskick het volgende:
[..]
Super netjes. Waarom nu wel? Op basis van de OP kreeg ik niet de indruk dat ze erg genegen waren je tegemoet te komen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:34 schreef Noisiv het volgende:
De branche staat bekend dat ze je meestal een poot uit proberen te draaien als ze dit kunnen.
Eens ze weten heel goed dat ze in hun recht staan. Maar het is niet erg klantvriendelijk als in een businessmodel zit verwerkt dat een pasje ingeleverd moet worden anders blijven ze bedrag x afschrijven. Ze weten ook wel dat mensen dit vergeten of vergeten een bewijs van inleveren te vragen (dit las ik een keer hier over F4F).quote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]Nou nee, meestal is dat het gevolg van niet goed lezen, blind dingen ondertekenen en dan achteraf gaan janken dat je aan je contract gehouden wordt.
Brievenbus? Per post opsturen? Desnoods aangetekend als je bewijs wilt.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:26 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Eens ze weten heel goed dat ze in hun recht staan. Maar het is niet erg klantvriendelijk als in een businessmodel zit verwerkt dat een pasje ingeleverd moet worden anders blijven ze bedrag x afschrijven. Ze weten ook wel dat mensen dit vergeten of vergeten een bewijs van inleveren te vragen (dit las ik een keer hier over F4F).
En dan ook nog eens het hele bedrag blijven innen maanden lang terwijl er ook loonsteun vanuit de overheid binnenkomt. Ik snap dat je bedrijven moet steunen in moeilijke tijden en dat de steun niet 100% dekkend is maar het moet wel van twee kanten komen.
Voorbeeld: opgezegd in de 2e lockdown. Technogym key kon niet ingeleverd worden omdat de vestigingen dicht zijn. Daarom wel 15 euro afschrijven omdat de sleutel niet voor de einddatum is ingeleverd. En technisch hebben ze gelijk het staat in het contract alleen op mails werd niet gereageerd en vestigingen waren dicht. Ondertussen wel verwachten dat iedereen blijft doorbetalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |