SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Zal wel niet voor het eerst zijn ook. Ook niet voor het laatst. Rare kwasten be raar.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef gianni61 het volgende:
Een of andere rare kwast zit door het slotje heen te posten
altijd hetzelfde met die blauwenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef gianni61 het volgende:
Allemaal Schorriemorriequote:
Ik ben het dit keer niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef gianni61 het volgende:
Ik wed dat ie nou nog steeds in het oude topic zit. Te wachten op reactie van ons.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Paul doet dat wel vaker, reageert ie nog op een kwoot in oude topic
Laat hem dan maar lekker daar wachtenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wed dat ie nou nog steeds in het oude topic zit. Te wachten op reactie van ons.
Story of my life.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wed dat ie nou nog steeds in het oude topic zit. Te wachten op reactie van ons.
Prima zoquote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh er zijn nog wel meer goede blauwe hoor.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
behalve @:ama en @:noodgang die zijn lief
wat ga je etenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:44 schreef kwiwi het volgende:
Enorme honger maar m'n eten is nog niet klaar
RIP Brit.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:44 schreef Easy-Rider het volgende:
Ze heeft de rechtzaak verloren en haar dikke alcoholische vader gaat over de centen die ze verdient heeft
Heerlijk juist, dat het fijnkorrelige beenmerg op je tong druipt en tussen je tanden gaat zitten terwijl je IQ met iedere knauw op het bot aan het stijgen isquote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, dat het fijnkorrelige beenmerg op je tong druipt en tussen je tanden gaat zitten terwijl je IQ met iedere knauw op het bot aan het stijgen is
She touched your snake chakra?quote:Op maandag 12 juli 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Terug ban de masseur. Normaal gesproken ben ik helemaal zen en mellow. Maar nu zo energiek als een bitterbal die de toeter van een boot hoort.
oneensquote:Op maandag 12 juli 2021 17:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh er zijn nog wel meer goede blauwe hoor.
Dat heb ik nog nooit gehad na een massage.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Terug ban de masseur. Normaal gesproken ben ik helemaal zen en mellow. Maar nu zo energiek als een bitterbal die de toeter van een boot hoort.
Zit muziekjes te luisterenquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad na een massage.
Ja dat kan nog niet zo vroeg hoorquote:Op maandag 12 juli 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
ik ook trouwens wel moe ja![]()
Wachten op kattenplaatje
Drink nog maar een glaasje cola om wakker te blijvenquote:
Doe anders Karzal, dan ziet het er hetzelfde uit maar ben je geen schimmige Afghaan meer.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:48 schreef Easy-Rider het volgende:
toch maar weer terug naar Karzai, easy-rider past ook nit bij me
quote:Op maandag 12 juli 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR MOET EE PIEMEL IN
Dan heeft iemand mij gehackt hoorquote:Op maandag 12 juli 2021 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Stel je voor dat bitterbal haar naam verandert naar kaassoufflé ofzo
Dan annuleer ik de bruiloftquote:Op maandag 12 juli 2021 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Stel je voor dat bitterbal haar naam verandert naar kaassoufflé ofzo
Ze heeft het nog niet verandert hequote:
Loempia Tosti Vlammetje Döner Kroketquote:Op maandag 12 juli 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn naam wel veranderen naar @:kroket
Doe ik pwatatquote:Op maandag 12 juli 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn naam wel veranderen naar @:kroket
Ondertitel: Viesdik.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Loempia Tosti Vlammetje Döner Kroket
Zal ik jou dan even helemaal onderspuiten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal ik jou dan even helemaal onderspuiten?
Spoiler inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Dit is code taal toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:16 schreef Easy-Rider het volgende:
die is het vogeltje van de koekoeksklok aan het schilderen, elk kwartier een likje
Elk half uur een plukje van het blonde haar afknippen van het minderjarige buurmeisje in de kelder.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:16 schreef Easy-Rider het volgende:
die is het vogeltje van de koekoeksklok aan het schilderen, elk kwartier een likje
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:29 schreef LTVDK het volgende:
Jongens ik maak me zorgen om ballie, ze heeft geen honger
Zo loeide mijn vriendin gisteren ookquote:Op maandag 12 juli 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
man man man man man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://9gag.com/gag/awMGzZB
This is better "The sound is edited, doesn't make any sense, was added by some lover of cocks"quote:Op maandag 12 juli 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
man man man man man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://9gag.com/gag/awMGzZB
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo loeide mijn vriendin gisteren ook
Ja debiel toch, dat maakt het van een prachtig filmpje van de ontzagwekkende schoonheid van de natuur tot domme Dud0r humor.quote:
Walvissen loeien niet. Die zingen.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo loeide mijn vriendin gisteren ook
Dit vind ik echt totaal niet aantrekkelijkquote:Op maandag 12 juli 2021 19:56 schreef theSlowRush het volgende:
[ afbeelding ] zoiets hebben die Engelse niet. Behalve Grealish waar alle tienermeiden het wel op kunnen. Beckham 2.0.
quote:
Mancini zag er vroeger echt uit als een baywatch type, qua gezicht danquote:Op maandag 12 juli 2021 19:56 schreef theSlowRush het volgende:
[ afbeelding ] zoiets hebben die Engelse niet. Behalve Grealish waar alle tienermeiden het wel op kunnen. Beckham 2.0.
Nee ik ook niet, net een lid van the beegeesquote:Op maandag 12 juli 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit vind ik echt totaal niet aantrekkelijk
O ja nu je het zegtquote:Op maandag 12 juli 2021 20:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, net een lid van the beegees
Die zijn bijna allemaal deaudquote:Op maandag 12 juli 2021 20:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, net een lid van the beegees
Als die vent nou een beetje kan zingenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn bijna allemaal deaud
Dat is waarquote:Op maandag 12 juli 2021 20:08 schreef Ama het volgende:
Veel wat ik niet meer draag dus kan weg. Meer ruimte = goed excuus voor nieuwe kleding. 😎
Beter dan menig deelnemer bij al die talentenshows iigquote:Op maandag 12 juli 2021 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als die vent nou een beetje kan zingen
Da's niet heel moeilijk denk ikquote:Op maandag 12 juli 2021 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beter dan menig deelnemer bij al die talentenshows iig
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok.
Jongens kom maar weer uit de bunker, kust is veilig
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok.
Jongens kom maar weer uit de bunker, kust is veilig
quote:
stijlvolle manquote:Op maandag 12 juli 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit vind ik echt totaal niet aantrekkelijk
Ben niet zo van de behaarde mannen. Baard, snor en lang haar is allemaal wat teveel bij elkaarquote:Op maandag 12 juli 2021 20:23 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
stijlvolle man
wat vind jij aantrekkelijk dan?
Ja hier verwacht ik ook al een uur regen, maar nog niks.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even een half uur buiten gelopen terwijl het constant keihard dreigt te gaan regenen....
maar gewoon droog blijft ondertussen
Die vent zat idd meer in kantine te kijken naar zijn en al die andere vrouwenquote:
Ja wtf !quote:Op maandag 12 juli 2021 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die vent zat idd meer in kantine te kijken naar zijn en al die andere vrouwen![]()
![]()
Wanneer ga je?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:31 schreef theSlowRush het volgende:
Engeland mag gelukkig weer helemaal open. Hopelijk blijft het ook open tot de festivals waari k naartoe wil
Hahaha, ik hoorde dat "dumdumdum" ook echtquote:Op maandag 12 juli 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dumdumdum
het zou wel ergens op slaan ja
All points east is eind Augustus en Gala Festival is eind July. Die laatste is hier zo ongeveer om de hoek.quote:
ik mag het hopen later dit jaar, hoewel ik echt niets met Halloween heb zoals in in Nederland ook nooit iets met carnaval gehad hebquote:Op maandag 12 juli 2021 20:43 schreef dud0r het volgende:
Ik hoop dat tegen Halloween alles weer/nog open is daar.
Wil naar 20 years of oblivion in Manchester
Ik heb ook niks met Halloween maar dat is de datum waarop het feest isquote:Op maandag 12 juli 2021 20:48 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik mag het hopen later dit jaar, hoewel ik echt niets met Halloween heb zoals in in Nederland ook nooit iets met carnaval gehad heb
Dingen die je niet moet zeggen als je over Schiphol loopt.quote:
welk feest? ah ik moet beter lezenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Halloween maar dat is de datum waarop het feest is
Me threequote:
Aan de artiesten te zien eerder botte industrial hardcorequote:
valt beetje buiten de genres waar ik normaal me op richtquote:Op maandag 12 juli 2021 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan de artiesten te zien eerder botte industrial hardcore
Eentje maar?quote:
Ja ook niet zo mijn ding, maar ik herken de namen van 'vroeger'quote:Op maandag 12 juli 2021 21:04 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
valt beetje buiten de genres waar ik normaal me op richt
Halloweenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:48 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik mag het hopen later dit jaar, hoewel ik echt niets met Halloween heb zoals in in Nederland ook nooit iets met carnaval gehad heb
Ook alleen maar vanwege de trick or treatquote:
Ik heb meer halloweenversiering dan kerstversiering.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar vanwege de trick or treat
Beetje jaloers hier.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:39 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
All points east is eind Augustus en Gala Festival is eind July. Die laatste is hier zo ongeveer om de hoek.
Ideetje: Een touw langs je huis spannen en daaraan karkassen van ratten en vogels hangen zodat er allemaal kraaien afpikken.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Ideetje: een dode tak met allemaal halloweenpoppetjes eraan
Je eerste goede ideequote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ideetje: Een touw langs je huis spannen en daaraan karkassen van ratten en vogels hangen zodat er allemaal kraaien afpikken.![]()
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ideetje: Een touw langs je huis spannen en daaraan karkassen van ratten en vogels hangen zodat er allemaal kraaien afpikken.![]()
ja ik ook. Vroegah hadden we hier zo'n inzamelcontainer voor de deur staan maar nadat die wel erg veel zwefvuil aantrok is hij vorige maand weggehaald.quote:
Ja, afgelopen maanden best wat dingen vervangen dus dat gaat sowieso niet weg.quote:
Ja mijn oude buurman deed dat altijd achter op zijn land waar een moestuin was, maar wel zonder ratten karkassen wel dooie vogels.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Als kind konden we in zijn schuur kijken.
Had die weer een konijn geschoten en was die deze aan het ontvellen.
Weert nog goed dat we keken met grote ogen, hij ons zag en het verse bloed van het mes aflikte.
Zo, dat keek ik vroeger altijd..quote:
Ik waarschijnlijk ookquote:Op maandag 12 juli 2021 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.2doc.nl/docum(...)re-the-thousand.html
Die ga ik dadelijk kijken
Je meurt uit je bek??quote:Op maandag 12 juli 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
die ailoli heeft mij de das om gedaan vandaag
Ja klopt, kwam hier vanmiddag al een tip over voorbijquote:
Okee, toen was ik er niet. Ik ben ook geen groot fan van hun hoor.Sommige nummers vind ik wel leuk..quote:Op maandag 12 juli 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja klopt, kwam hier vanmiddag al een tip over voorbijben niet perse weg van the foofighters, maar lijkt me wel interessant en leuk verder
Nee was ook niet "hier" hierquote:Op maandag 12 juli 2021 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee, toen was ik er niet. Ik ben ook geen groot fan van hun hoor.Sommige nummers vind ik wel leuk..
Ik liep gisteravond helemaal leeg op de wc. Kwam ineens uit het niets. Geen idee waar dat van kwam.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
die ailoli heeft mij de das om gedaan vandaag
hey ! dat had ik dus laatst ookquote:Op maandag 12 juli 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep gisteravond helemaal leeg op de wc. Kwam ineens uit het niets. Geen idee waar dat van kwam.
Denk dat het besmettelijk is door dit topic ....quote:Op maandag 12 juli 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep gisteravond helemaal leeg op de wc. Kwam ineens uit het niets. Geen idee waar dat van kwam.
Ik zat op de bank. Ineens kramp en lucht. Redelijk kalm nog naar de wc gelopen en toen kwam het. Raar. Ben dan blij dat ik gewoon thuis benquote:
nou stel je voo dat je ineens zo moet op straatquote:Op maandag 12 juli 2021 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat op de bank. Ineens kramp en lucht. Redelijk kalm nog naar de wc gelopen en toen kwam het. Raar. Ben dan blij dat ik gewoon thuis ben
Keertje in de auto gehad. Met 150 naar huis gereden.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou stel je voo dat je ineens zo moet op straatof de bus ofzo
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat op de bank. Ineens kramp en lucht. Redelijk kalm nog naar de wc gelopen en toen kwam het. Raar. Ben dan blij dat ik gewoon thuis ben
goed verhaalquote:Op maandag 12 juli 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar keer gehad toen ik nog 5 km naar huis moest lopenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou stel je voo dat je ineens zo moet op straatof de bus ofzo
snelle draf er inquote:Op maandag 12 juli 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar keer gehad toen ik nog 5 km naar huis moest lopen
Ja en het gebeurde ook elke keer precies op het moment dat het even ver was om door te lopen of terug te lopenquote:
Ik ga altijd even op de pot zitten voor ik ga wandelenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het eens aan de huisarts gevraagd maar die zegt dan dat ik gewoon ergens gevoelig voor ben.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het nu wel regelmatiger hoor. vaak idd zo uit het niets
naar als je op van die wc zit waar de boven en onderkant zo open zijnquote:Op maandag 12 juli 2021 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het eens aan de huisarts gevraagd maar die zegt dan dat ik gewoon ergens gevoelig voor ben.
Heb het trouwens ook eens in de bios gehad tijdens de voorfilmpjes. Gelukkig waren de toiletten verder uitgestorven.
Ja deed ik toen ook, maar alsnog, weet niet wat het toen was, als ik niet ging lopen had ik nergens last van.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga altijd even op de pot zitten voor ik ga wandelen
Gewoon wc papier meenemenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet?quote:
ja heb bij een shiftleader gevraagd ofze wat slechts heeft gehoord over mij maar helemaal niks ;Pquote:
Stresskipjequote:Op maandag 12 juli 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb bij een shiftleader gevraagd ofze wat slechts heeft gehoord over mij maar helemaal niks ;P
schiet met dit soort dingen gelijk in de stress
echt nietquote:Op maandag 12 juli 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Horeca sluit over 2 weken weer, maak je geen illusies.
ik werk aan de andere kantquote:Op maandag 12 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Zeker in Rotterdam, 3/4e is te donker om Nederlands te spreken, laat staan dat ze een spuitje gaan halen, die bakken wel een kipje extra daar.
quote:Op maandag 12 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Zeker in Rotterdam, 3/4e is te donker om Nederlands te spreken, laat staan dat ze een spuitje gaan halen, die bakken wel een kipje extra daar.
neequote:Op maandag 12 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, kijk naar de cijfers joh.
niet die doelgroep waar je het over hebtquote:Op maandag 12 juli 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof Covid-19 niet door de Maastunnel heen komt.
Engeland laat het ook lekker los. Heb nog wat aandelen Pfizer gekocht voor de 3e prikquote:Op maandag 12 juli 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, kijk naar de cijfers joh.
Dat kan niet allebei meer nuquote:Op maandag 12 juli 2021 22:20 schreef mschol het volgende:
zo in bed..
even serie kijken ofzo.. en optijd slapen...
Die hebben gisteren ook nog een leuk superspread event gehad dus zal de komende week wel helemaal losgaan daarquote:Op maandag 12 juli 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Engeland laat het ook lekker los. Heb nog wat aandelen Pfizer gekocht voor de 3e prik
Oh zat er niemand bij Djokovic - Berettini?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben gisteren ook nog een leuk superspread event gehad dus zal de komende week wel helemaal losgaan daar
Volgens mij hebben ze iets van 30k cases per dag op dit moment.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben gisteren ook nog een leuk superspread event gehad dus zal de komende week wel helemaal losgaan daar
Fucking hellquote:Op maandag 12 juli 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets van 30k cases per dag op dit moment.
Zou wel geinig zijn als Tom Cruise sterft of zo.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zal het ook wel lekker druk zijn geweestquote:Op maandag 12 juli 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zat er niemand bij Djokovic - Berettini?
Zeg.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als Tom Cruise sterft of zo.
Dat zouden ze bij scientology nooit toegevenquote:Op maandag 12 juli 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is al jaren een cyborg.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
AIDS heeft beroemdere boegbeelden dan Covid-19 en Tom Cruise is een van de grotere griezels ter wereld, karma dwergje.quote:
Die vervangen ze naadloos.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat zouden ze bij scientology nooit toegeven
Dat wel, weleens voor de gein opgezocht wie alle beroemdheden zijn bij scientology, best bizar hoeveel actreutels erbij horen 🤔quote:
Die was toch boodschappen doen?quote:
Hij doet wel meer huishoudelijke dingen op vreemde tijdstippen toch?quote:
ja oke das waarquote:Op maandag 12 juli 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij doet wel meer huishoudelijke dingen op vreemde tijdstippen toch?
Uiteraardquote:Op maandag 12 juli 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke das waar![]()
had je zijn eigen badkamer smiley al gezien?
Ja je weet het nooit bij jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |