SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Zal wel niet voor het eerst zijn ook. Ook niet voor het laatst. Rare kwasten be raar.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef gianni61 het volgende:
Een of andere rare kwast zit door het slotje heen te posten
altijd hetzelfde met die blauwenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef gianni61 het volgende:
Allemaal Schorriemorriequote:
Ik ben het dit keer niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef gianni61 het volgende:
Ik wed dat ie nou nog steeds in het oude topic zit. Te wachten op reactie van ons.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Paul doet dat wel vaker, reageert ie nog op een kwoot in oude topic
Laat hem dan maar lekker daar wachtenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wed dat ie nou nog steeds in het oude topic zit. Te wachten op reactie van ons.
Story of my life.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wed dat ie nou nog steeds in het oude topic zit. Te wachten op reactie van ons.
Prima zoquote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh er zijn nog wel meer goede blauwe hoor.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
behalve @:ama en @:noodgang die zijn lief
wat ga je etenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:44 schreef kwiwi het volgende:
Enorme honger maar m'n eten is nog niet klaar
RIP Brit.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:44 schreef Easy-Rider het volgende:
Ze heeft de rechtzaak verloren en haar dikke alcoholische vader gaat over de centen die ze verdient heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |