Amarantha godinquote:Op maandag 12 juli 2021 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb Brad al gezegd dit even te checken en dat hij moet bellen.
Ja ik kan best lachen om Braddie enz maar ik vind dit toch wel zo kansloos.quote:
ik lach ook om braddie maar ik lach om hem en hem soms beetje uit maar aan andere kant wat looijkartel doet is schijtirritant gewoon een idioot die geen werk heeft... want hij is er als de kippen bij om bij de brad te zijnquote:Op maandag 12 juli 2021 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan best lachen om Braddie enz maar ik vind dit toch wel zo kansloos.
4d chess ditquote:Op maandag 12 juli 2021 13:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort beweringen hoeft niet waar te zijn hè mensen.
En ook die screenshots op Telegram kunnen vaag zijn.
Braddie voor niks restaurants laten bellen is net zo "grappig" als bezorgers langssturen.
Dat hij dit doorziet kan een reden zijn dat ie er niks mee doet nu.
Wie wil zich nou niet vastklampen aan een vloggende legend.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Trollen in zijn chat die FOK! zwartmaken om een wit voetje te halen bij DeBraad. Doorzichtig
Is ook kansloosquote:Op maandag 12 juli 2021 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan best lachen om Braddie enz maar ik vind dit toch wel zo kansloos.
ik las kankerpatienten en wilde mikeytt taggenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Trollen en kartelpatiënten die zichzelf aanbieden als mod
Kartel bekt wel lekker. Kartelhond, kartellijer enz.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik las kankerpatienten en wilde mikeytt taggen
Vieze vuile kartellijer dat je bentquote:Op maandag 12 juli 2021 13:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kartel bekt wel lekker. Kartelhond, kartellijer enz.
TR gemacht.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:37 schreef pferdfuhrer het volgende:
[..]
Vieze vuile kartellijer dat je bent
Je bent zelf een kartellooijerquote:Op maandag 12 juli 2021 13:37 schreef pferdfuhrer het volgende:
[..]
Vieze vuile kartellijer dat je bent
Hee makker.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:30 schreef Treinhoer het volgende:
Misschien bezorgen ze hem wel een baan.
Hey geile jongenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:30 schreef Treinhoer het volgende:
Misschien bezorgen ze hem wel een baan.
Hey baas.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:40 schreef Treinhoer het volgende:
Met 70 kijkers op het moment is het wachten tot de eerste bezorger aan de deur staat natuurlijk.
Ik zal die frank eens opzoekenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Trollen in zijn chat die FOK! zwartmaken om een wit voetje te halen bij DeBraad. Doorzichtig
quote:
Hey Peter R de Vries!quote:Op maandag 12 juli 2021 13:47 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hey gestoorde achterlijke debiel
Net aan een beetje zelfstandig kunnen ademen? Knap van je met zo'n IQ.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik gok dat ik wel even veel doe op een dag als Peter nu
dit heb ik dus niet gemistquote:Op maandag 12 juli 2021 13:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Net aan een beetje zelfstandig kunnen ademen? Knap van je met zo'n IQ.
Groetjes van TARDIS en mijquote:Op maandag 12 juli 2021 13:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Net aan een beetje zelfstandig kunnen ademen? Knap van je met zo'n IQ.
Bedankt ik zal het doorgevenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:52 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Groetjes terug! jullie zijn heel bijzonder samen.
doe nou niet!!quote:Op maandag 12 juli 2021 13:53 schreef Stepperoller het volgende:
Vind intimidatie zonder dat je het waar kan maken echt zo kneuzig. In die zin heb ik wel meer respect voor voor het Marengo kartel dan voor het Looij kartel.
Braddie streamt gewoon door als je hem bedreigt met een raketwerper.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:53 schreef Stepperoller het volgende:
Vind intimidatie zonder dat je het waar kan maken echt zo kneuzig. In die zin heb ik wel meer respect voor voor het Marengo kartel dan voor het Looij kartel.
En dat is tenminste GEEN riooljournalistiek. Bradge haalt gewoon 250000 views op 1 video over Peter R.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:55 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Braddie streamt gewoon door als je hem bedreigt met een raketwerper.
meerdere keren, toen gaf de politie het advies om minder te streamen en toen zei Braddie dikke tiet en sindsdien heeft de zaak geen prioriteit meerquote:
Op verkrachting staan ook hoge straffen, maar wegens capaciteitsgebrek blijven aangiftes regelmatig langer dan een jaar liggen.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:54 schreef spinazieruiker het volgende:
Op belaging staan flinke boetes, taakstraffen en gevangenisstraffen.
In deze minder erge zaak kreeg de dader drie maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en 240 uur schoffelen
https://www.recht.nl/rech(...)I:NL:RBOVE:2019:1440
Benieuwd of die patiënten van het kartel nog steeds moeten lachen op de dag dat zij zich moeten verantwoorden
Bedoel de bedreigingen aan het adres van BozeEend en Driesje, want die strooien niet met hun persoonsgegevens.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:55 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Braddie streamt gewoon door als je hem bedreigt met een raketwerper.
Waarschijnlijk wel. De rechtstaat is failliet en is al meermaals incompetent gebleken. Een beetje interessant doen met linkjes veranderd daar niets aan.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:54 schreef spinazieruiker het volgende:
Op belaging staan flinke boetes, taakstraffen en gevangenisstraffen.
In deze minder erge zaak kreeg de dader drie maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en 240 uur schoffelen
https://www.recht.nl/rech(...)I:NL:RBOVE:2019:1440
Benieuwd of die patiënten van het kartel nog steeds moeten lachen op de dag dat zij zich moeten verantwoorden
Minder streamen is dan ook wel een kutadviesquote:Op maandag 12 juli 2021 13:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
meerdere keren, toen gaf de politie het advies om minder te streamen en toen zei Braddie dikke tiet en sindsdien heeft de zaak geen prioriteit meer
Zorgt dat nou voor een betere FOK!-ervaring als je dat samen met een andere user doet?quote:Op maandag 12 juli 2021 13:56 schreef Fugue het volgende:
Gewoon doorgaan Brad. On bended knee is no way to be free
quote:Op maandag 12 juli 2021 13:56 schreef Fugue het volgende:
Gewoon doorgaan Brad. On bended knee is no way to be free
Volgens mij was het advies meer iets in de trant van gewoon een half jaar offline blijven.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Minder streamen is dan ook wel een kutadvies
Goed om te weten.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Op verkrachting staan ook hoge straffen, maar wegens capaciteitsgebrek blijven aangiftes regelmatig langer dan een jaar liggen.
Onderzoek en bewijsvoering is vaak lastig.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Op verkrachting staan ook hoge straffen, maar wegens capaciteitsgebrek blijven aangiftes regelmatig langer dan een jaar liggen.
hoe krijg je dat voor elkaar bij iemand die maar 2 hobby's heeft, keyboard spelen en aandacht krijgenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij was het advies meer iets in de trant van gewoon een half jaar offline blijven.
Kan er niks aan doen dat die hier toevallig braddiefilmpjes zit te kijkenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgt dat nou voor een betere FOK!-ervaring als je dat samen met een andere user doet?
STEPPEROLLERquote:Op maandag 12 juli 2021 13:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bedoel de bedreigingen aan het adres van BozeEend en Driesje, want die strooien niet met hun persoonsgegevens.
In stalkingszaken leveren slachtoffers ook regelmatig goede dossiers aan, maar alsnog doet de politie dan het minimale.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Onderzoek en bewijsvoering is vaak lastig.
Zelf een dossier aanleggen zodat ze er niet omheen kunnen is de way to go.
Door deze gast/lieden worden meerdere mensen lastiggevallen. Stoppen met streamen betekent dat iemand anders de sigaar is. Enige oplossing is dat deze patiënten worden aangepakt door justitie.
Its the TARDGE here.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat die hier toevallig braddiefilmpjes zit te kijken
Vermaak je gast eens wat beter johquote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:00 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik ben bang habibo. Ik hoef even te bellen en Poolse familie kom naar hier.
quote:Op maandag 12 juli 2021 13:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij was het advies meer iets in de trant van gewoon een half jaar offline blijven.
Gebrek aan prioriteit, tijd en mogelijkheden bij de politie. Dat is alsof de politie een juwelier die continu overvallen wordt vertelt dat hij zijn winkel maar een tijdje moet sluiten.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:59 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar bij iemand die maar 2 hobby's heeft, keyboard spelen en aandacht krijgen
Niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:59 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar bij iemand die maar 2 hobby's heeft, keyboard spelen en aandacht krijgen
Polen hebben sterkere familieband dan Nederlanderquote:
Ja heel fijn dat er iets nieuws strafbaar is gemaakt waar ook onvoldoende capaciteit voor om de aangifte van in behandeling te nemen.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:01 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Gebrek aan prioriteit, tijd en mogelijkheden bij de politie. Dat is alsof de politie een juwelier die continu overvallen wordt vertelt dat hij zijn winkel maar een tijdje moet sluiten.
Gelukkig is er in Den Haag eindelijk wat aandacht voor dit soort praktijken https://tweakers.net/nieu(...)strafbaar-maken.html
Zo lang er ook mensen veroordeeld worden heeft het zin.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
In stalkingszaken leveren slachtoffers ook regelmatig goede dossiers aan, maar alsnog doet de politie dan het minimale.
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Polen hebben sterkere familieband dan Nederlander
Duitse familie is ook net als Nederlandse beetje alleen met feesten
Datzelfde kun je ook zeggen voor die kartelkneuzen.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Niet.
Maar dat is het gevolg van naast de politie ook de GGZ en aanverwante organisaties kapot bezuinigen waardoor hij wel volledige wajong krijgt, maar geen enkele hulp zonder dat hij of iemand uit zijn omgeving dat inschakelt en dus ook geen passende dagbesteding.
LOOIJKARTEL, HET HOOFD VAN JULLIE HOERENMOEDER OP EEN VLAGGENSTOKquote:Op maandag 12 juli 2021 14:04 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
hey kartel, jullie moeders zijn lelijk en zuigen pik voor geld
Jammer, ik wilde graag ook een bedreiging ontvangen.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:04 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat alleen kinderlokkers en criminelen met een laag IQ telegram gebruiken.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:04 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op maandag 12 juli 2021 14:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde graag ook een bedreiging ontvangen.
Telegram is wel 10x beter dan whatsapp hoorquote:Op maandag 12 juli 2021 14:05 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen kinderlokkers en criminelen met een laag IQ telegram gebruiken.
Zit er uberhaupt verschil in dan? Behalve dat het anoniemer isquote:Op maandag 12 juli 2021 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Telegram is wel 10x beter dan whatsapp hoor
Ik was toen het net uit kwam ook fan, maar niemand stapte toen over. Jammer wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Telegram is wel 10x beter dan whatsapp hoor
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:04 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
LOOIJKARTEL, HET HOOFD VAN JULLIE HOERENMOEDER OP EEN VLAGGENSTOK
kartelpatient heeft zelf zuurstoftekort gehadquote:Op maandag 12 juli 2021 14:06 schreef Fugue het volgende:
Wat een loser ben je dan als je iemand met zuurstoftekort anoniem gaat pesten haha
ik denk vooral liefdetekortquote:Op maandag 12 juli 2021 14:12 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
kartelpatient heeft zelf zuurstoftekort gehad
Daar heb je alleen de restaurants mee. Krijgt Braddie alleen maar meer views vanquote:Op maandag 12 juli 2021 14:13 schreef spinazieruiker het volgende:
Fijn voor hem dat hij de mooie opmerkingen kan waarderen.
Wij zijn niet zo triest om ongevraagd bezorgers langs te sturen, uitvaartvideo's te delen enz. enz. enz.
dit is zo waarquote:Op maandag 12 juli 2021 14:13 schreef spinazieruiker het volgende:
Fijn voor hem dat hij de mooie opmerkingen kan waarderen.
Wij zijn niet zo triest om ongevraagd bezorgers langs te sturen, uitvaartvideo's te delen enz. enz. enz.
Mooi he, en zo schiet kartelpatient zich in zijn voetquote:Op maandag 12 juli 2021 14:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Daar heb je alleen de restaurants mee. Krijgt Braddie alleen maar meer views van
Ja dan heeft t weinig nut. Hier gebruikt de hele vriendengroep het, zelfs mn moederquote:Op maandag 12 juli 2021 14:06 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik was toen het net uit kwam ook fan, maar niemand stapte toen over. Jammer wel.
haha elke dag Braddie uitlachen dat hij bang is voor bedreigingen maar die sukkeltjes worden zelf al bang van elke scheetquote:Op maandag 12 juli 2021 14:16 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Kartelpatiënt schijt in zijn broek. Vandaag worden niet alleen alle berichten gewist maar zelfs een nieuwe link alleen voor abonnees. Zou hij een hekel hebben aan schoffelen?
Vind het gebruik veel makkelijker. En het invoegen van gifs, plaatjes, polls ed werkt veel makkelijker.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit er uberhaupt verschil in dan? Behalve dat het anoniemer is
Misschien wel een vaste KLB-SC'erquote:Op maandag 12 juli 2021 14:18 schreef Dries4Ever het volgende:
ben wel benieuwd wie hier dat kartelaccount beheerd, want 100% dat hij hier een account heeft
Ik denk dat het een complot is van Danny en yvonne om meer views naar FOK! te halen.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:18 schreef Dries4Ever het volgende:
ben wel benieuwd wie hier dat kartelaccount beheerd, want 100% dat hij hier een account heeft
Kamil E. staat voor Kamil Eend?quote:Op maandag 12 juli 2021 14:00 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik ben bang habibo. Ik hoef even te bellen en Poolse familie kom naar hier.
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:22 schreef Fugue het volgende:
Alsof die lowlifer weet hoe hij coke moet bestellen
Heb het idee dat de Looijkartelleden van die types zijn die in de auto een petje dragen zodat andere automobilisten weten dat ze asociaal gedrag kunnen verwachten.quote:
hahaha die mongolen weten niet dat 50 kronen minder dan 7 euro isquote:Op maandag 12 juli 2021 14:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Bradge geeft alles netjes op.
Belaging: maximaal 3 maanden gevangenisstraf
Terwijl het Deense Kronen zijn, nog geen 7 euroquote:Op maandag 12 juli 2021 14:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
De droefenis klotst langs de plinten omhoogquote:Op maandag 12 juli 2021 14:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
* Droevenisquote:Op maandag 12 juli 2021 14:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De droefenis klotst langs de plinten omhoog
is het ooit anders geweest?quote:Op maandag 12 juli 2021 14:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Zijn we nu ineens Braddie-fan geworden?
Serieus, ik had dat getypt maar bij m'n autocorrect stond droefenisquote:
Altijd geweestquote:Op maandag 12 juli 2021 14:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Vriend, we zitten allemaal (onbewust) in de Braddietrein die constant rondjes rijdt. Soms stap je uit om op het perron te staan, maar vroeg of laat stap je gewoon weer in.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:26 schreef JochemSjakie het volgende:
hij is een liegende dikzak maar wel onze liegende dikzakquote:Op maandag 12 juli 2021 14:26 schreef JochemSjakie het volgende:
kartel speelt gewoon vies en ik heb het idee dat dat gewoon ook een braddie isquote:Op maandag 12 juli 2021 14:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Afgeven op die kartelpatiënt maakt je nog geen Braddie-fanquote:Op maandag 12 juli 2021 14:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Nee, we zijn anti-kartelkneus.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Zeg het ze, eend!quote:Op maandag 12 juli 2021 14:27 schreef Boze_Eend het volgende:
als je dit leest looijkartel stop met praten als wij en zo jij bent geewoon in je eentje een gastje die wat bestellingen kan laten afleveren. je doet grote praat en grote mond maar hebt niks
is niet erg dat je leven geflopt is maar maak niet steeds loze dreigementen eng mannetje je doet schade aan die horeca en zo laat ze met rust habib en laat bradge met rust
als hij kan streamen en hij kan ermee werken is uitkering niet meer nodig is ide uit die wajong ben jij blij
oh nee dan heb je niemand om te treiteren
+++++++quote:Op maandag 12 juli 2021 14:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Nee, we zijn anti-kartelkneus.
Net zoals ik gisteren voor Italië was omdat ik de Engelse ploeg de zege niet gunde, steun ik in deze de Braad omdat hij hier tegenover een doorgedraaide psychopaat staat.
Volgens mij zijn het een paar 14 jarigen die zich vervelen.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Net zoals ik gisteren voor Italië was omdat ik de Engelse ploeg de zege niet gunde, steun ik in deze de Braad omdat hij hier tegenover een doorgedraaide psychopaat staat.
Hardop gelachenquote:Op maandag 12 juli 2021 14:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kartel speelt gewoon vies en ik heb het idee dat dat gewoon ook een braddie is
dan kies ik liever voor de braddie van wie ik de pens heb gezien
ja nee dit zal hem idd leren eendquote:Op maandag 12 juli 2021 14:27 schreef Boze_Eend het volgende:
als je dit leest looijkartel stop met praten als wij en zo jij bent geewoon in je eentje een gastje die wat bestellingen kan laten afleveren. je doet grote praat en grote mond maar hebt niks
is niet erg dat je leven geflopt is maar maak niet steeds loze dreigementen eng mannetje je doet schade aan die horeca en zo laat ze met rust habib en laat bradge met rust
als hij kan streamen en hij kan ermee werken is uitkering niet meer nodig is ide uit die wajong ben jij blij
oh nee dan heb je niemand om te treiteren
wel mooi dat ze hebben verlorenquote:Op maandag 12 juli 2021 14:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
looijkartel ik stel voor dat we hem vanaf nu pimpelkneus noemen of zoquote:Op maandag 12 juli 2021 14:31 schreef Stepperoller het volgende:
Wel vreemd dat wij ons in een driekhoeksverhouding bevinden met Braddie en het Looijkartel. Ik weet niet goed wat ik daarvan moet vinden.
Het is weer eens wat anders dan tussen KLB een Haags_Kwartiertje moeten kiezen.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:31 schreef Stepperoller het volgende:
Wel vreemd dat wij ons in een driekhoeksverhouding bevinden met Braddie en het Looijkartel. Ik weet niet goed wat ik daarvan moet vinden.
Hier roddelen we niet @Haagsquote:Op maandag 12 juli 2021 14:33 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan tussen KLB een Haags_Kwartiertje moeten kiezen.
Zeg het ze!quote:Op maandag 12 juli 2021 14:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Met zo'n aanpak zou je bijna denken dat ie connecties in het criminele circuit heeft.
Gebruikt ook meerdere simkaarten.
Zijn "missie" is voor hem één grote spionageroman. Ik heb nieuws: Vaak zijn het dikke pillen maar vroeg of laat lopen de schurken tegen de lamp. In deze thriller sta jij aan de verkeerde kant maat.
overdrijf ff, bijna iedereen gebruikt vpn manquote:Op maandag 12 juli 2021 14:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Met zo'n aanpak zou je bijna denken dat ie connecties in het criminele circuit heeft.
Zijn "missie" is voor hem één grote spionageroman. Ik heb nieuws: Vaak zijn het dikke pillen maar vroeg of laat lopen de schurken tegen de lamp. In deze thriller sta jij aan de verkeerde kant maat.
Het is schoolvakantietijd dus dat zou een hoop verklarenquote:Op maandag 12 juli 2021 14:30 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het een paar 14 jarigen die zich vervelen.
Dubbele ontkenning. Hij is wel bang.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
van de die prepaid sims kunnen ze toch nog steeds locatie van bellen bepalen? dan moet hij de hele dag in de trein zitten en steeds van andere station bellenquote:Op maandag 12 juli 2021 14:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
k weet niet man, t klinkt allemaal zo geforceerdquote:Op maandag 12 juli 2021 14:39 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit is hoe een happende pimpelkneus eruit ziet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
overdrijf ff, bijna iedereen gebruikt vpn man
Mooi, dan genieten we allemaal. Win-win.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer gevat, eend!quote:Op maandag 12 juli 2021 14:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
looijkartel ik stel voor dat we hem vanaf nu pimpelkneus noemen of zo
Zou ook de 81 kijkers verklaren, midden op de dag. Alle kijkers zijn tegen uitkeringen dus ze zullen wel fulltime werkenquote:Op maandag 12 juli 2021 14:36 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is schoolvakantietijd dus dat zou een hoop verklaren
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een hele sneue roman. Ik wacht wel op de verfilming.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Het verschil is dat Bradge vooral zichzelf saboteert en pimpelkneus zich op anderen richt.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]echt het is alsof twee zwakbegaafde met elkaar touwtrekken maar vergeleken met looijkartel is bradge soort grote vriendelijke reus..... terwijl bradge ook een ondankbare klootzak kan zijn
Als je maar niet gaat vragen 'Heb ik nog wat gemist?' want daar gaat niemand antwoord op geven.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:43 schreef Fcu030 het volgende:
Ik kom later vandaag nog wel even de stand van zaken opnemen. Een prettige dag allemaal![]()
Ondanks alle bagger die er over hem heen wordt gestort is hij toch nog meestal de grote vriendelijke reus.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]echt het is alsof twee zwakbegaafde met elkaar touwtrekken maar vergeleken met looijkartel is bradge soort grote vriendelijke reus..... terwijl bradge ook een ondankbare klootzak kan zijn
Ik mis ook niet veel, maar bedankt voor de heads up!quote:Op maandag 12 juli 2021 14:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat vragen 'Heb ik nog wat gemist?' want daar gaat niemand antwoord op geven.
toch wel bijzonder, die thuisbezorgd bestellingen komen helemaal niet aan, ook niet de gene die anoniem waren gemaakt.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ondanks alle bagger die er over hem heen wordt gestort is hij toch nog meestal de grote vriendelijke reus.
Ik weet dat hij ook een ondankbare klootzak kan zijn maar ik heb daar meer respect voor dan voor die kartelmusketier
Mooi verwoordquote:Op maandag 12 juli 2021 14:27 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Vriend, we zitten allemaal (onbewust) in de Braddietrein die constant rondjes rijdt. Soms stap je uit om op het perron te staan, maar vroeg of laat stap je gewoon weer in.
Oof. Confronterend ditquote:Op maandag 12 juli 2021 14:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe ik mij pimpelkneus voorstel.
Dan moet het Het Marc zijnquote:Op maandag 12 juli 2021 14:46 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
toch wel bijzonder, die thuisbezorgd bestellingen komen helemaal niet aan, ook niet de gene die anoniem waren gemaakt.
Ik denk dat kartelpatient zelf een hele dikke gast is die voor zichzelf besteld had
Gewoon een Braddie die andere Braddies pest dus.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:47 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe ik mij pimpelkneus voorstel.
wel triest ditquote:[b]Op maandag 12 juli 2021 14:57 schreef spinazieruiker het volgen
Heel gedoe met simkaarten, VPN's e.d. maar niet weten hoe je een echte melding doet bij het UWV
Die echte fraudemelding gaat er natuurlijk nooit komen want pimpelkneusje weet dat dit niks gaat opleveren en zich eerder tegen hem keert. Hij gaat liever door met het op de kast jagen van zijn slachtoffers daar heeft hij het UWV niet bij nodig.
Je beseft dat er een profielfoto van jezelf zichtbaar is?quote:Op maandag 12 juli 2021 14:57 schreef spinazieruiker het volgende:
Heel gedoe met simkaarten, VPN's e.d. maar niet weten hoe je een echte melding doet bij het UWV
Die echte fraudemelding gaat er natuurlijk nooit komen want pimpelkneusje weet dat dit niks gaat opleveren en zich eerder tegen hem keert. Hij gaat liever door met het op de kast jagen van zijn slachtoffers daar heeft hij het UWV niet bij nodig.
scherp habibo goed gehandeld!quote:Op maandag 12 juli 2021 14:59 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Je beseft dat er een profielfoto van jezelf zichtbaar is?
Gedaanquote:Op maandag 12 juli 2021 15:02 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Pas post #185 dan ook even aan, habibo.
Doe ik thuis ook.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:54 schreef Zipportal het volgende:
R&P / Hoe denkt een zwakbegaafde?
Plast met de deur open.
Hoge dauwpuntstemperatuur en relatieve vochtigheid.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hoe kan dat het is niet eens zo heet?
bah wel kutquote:Op maandag 12 juli 2021 15:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hoge dauwpuntstemperatuur en relatieve vochtigheid.
Zo danquote:Op maandag 12 juli 2021 15:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ga ik al dood aan nattebol?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Crip manquote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
@ Noel, heb je wel eens eten besteld voor thebradge?
He?quote:
Ken ik niet. Ik ken wel Ambipur en stimorolquote:Op maandag 12 juli 2021 15:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat was die moslimchick hier jaren geleden
Ik ook. Hahaquote:Op maandag 12 juli 2021 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ken wel Ambipur en stimorol
Hahaquote:
Haha ben je gek niet nog meer idioten op deze aardbolquote:
Je chick wil toch barenquote:Op maandag 12 juli 2021 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ben je gek niet nog meer idioten op deze aardbol
Nietquote:
Hee vriend.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik sta even niet open voor potentiële partners, even geen zin meer.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Heb jij je eerste niet gek al gevonden als potentiele partner?
1-800-273-8255quote:Op maandag 12 juli 2021 15:54 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik sta even niet open voor potentiële partners, even geen zin meer.
wow jij hier halloquote:
quote:
Maar verjaar je niet al snel wat betreft kinderen?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:54 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik sta even niet open voor potentiële partners, even geen zin meer.
Ik ga mijn eisen aan een man niet verlagen, omdat ik eventueel een kind zou willen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar verjaar je niet al snel wat betreft kinderen?
Dat vind ik wel heel goedquote:Op maandag 12 juli 2021 15:56 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ga mijn eisen aan een man niet verlagen, omdat ik eventueel een kind zou willen.
Vraag ik me af. Ad heeft wel aangifte gedaan en toen zei de politie dat hij niet meer moest streamen.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
meerdere keren, toen gaf de politie het advies om minder te streamen en toen zei Braddie dikke tiet en sindsdien heeft de zaak geen prioriteit meer
Neehee!quote:Op maandag 12 juli 2021 16:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wellicht heeft Braad dat verhaal gewoon gekopieerd van Addie.
Dat zei je niet tegen je zus of wel?quote:
Ik geloof dit onmiddellijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Ad heeft wel aangifte gedaan en toen zei de politie dat hij niet meer moest streamen.
Wellicht heeft Braad dat verhaal gewoon gekopieerd van Addie.
Oh ik dacht dat je een zus had met een kindquote:
oh wow oldskool info dit. Ben ook wel benieuwdquote:
Dat kan de beste overkomen.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een zus had met een kindmaar nee dan heb je wel een punt.
ik begin ze ook te krijgen dus ik zoek tipsquote:Op maandag 12 juli 2021 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh wow oldskool info dit. Ben ook wel benieuwd
nee ja dat is meestal, niet echt iets wat je zonder haartransplantatie in de turkije kunt fixenquote:Op maandag 12 juli 2021 16:08 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ze zijn stabiel maar ze krimpen niet helaas.
Ik vraag bij de kapper altijd wat afgeknipt haar en plak dit dan met pritstift op mijn inhammen geen mens die het zietquote:Op maandag 12 juli 2021 16:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik begin ze ook te krijgen dus ik zoek tips
Nooit en dat zal ik ook nooit doenquote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Hou dan gewoon je dikke hoerensmoel dichtquote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
Als ik hem stel?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel goed van je. Misschien helpen die wandelingen van 1km wel icm minder eten zoals 10 crackers met kaas als lunchquote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nooit en dat zal ik ook nooit doen
Ik zet de meubels wel even buiten.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:11 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hehehequote:Op maandag 12 juli 2021 16:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je dikke hoerensmoel dicht
Voor disco?quote:
rustig gallagherquote:Op maandag 12 juli 2021 16:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je dikke hoerensmoel dicht
Beter dan een kind met je zusquote:Op maandag 12 juli 2021 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een zus had met een kindmaar nee dan heb je wel een punt.
Ik weet NIETSquote:Op maandag 12 juli 2021 14:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik denk stiekem gewoon @:scrupuleus
Finasteridequote:Op maandag 12 juli 2021 16:08 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ze zijn stabiel maar ze krimpen niet helaas.
quote:Op maandag 12 juli 2021 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dan een kind met je zus![]()
Vriendquote:
Was toot die jongen met die bips?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:15 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
hey toto, leuk je weer te zien
hallo dermannetjequote:Op maandag 12 juli 2021 16:15 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
hey toto, leuk je weer te zien
Kan ik ERGENS inloggen zonder dat de mensen direct op me geilen ik ben het zo ZAT ik heb ook een PERSOONLIJKHEID.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Als de hypothetische zus van TARDIS ook een beetje dezelfde looks zou hebben zou ik daar wel een kind mee nemen
Een goeie jongenquote:
Tja dat heb je als je uiterlijk de boventoon voert dan valt je innerlijk en persoonlijkheid minder op ook al ben je een gouden knulquote:Op maandag 12 juli 2021 16:17 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Kan ik ERGENS inloggen zonder dat de mensen direct op me geilen ik ben het zo ZAT ik heb ook een PERSOONLIJKHEID.
HPLCquote:Op maandag 12 juli 2021 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ja kan iedereen even zijn ouder username bevestigen![]()
Ik ben frozen assassinquote:Op maandag 12 juli 2021 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
graagquote:Op maandag 12 juli 2021 16:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
WCH geen idee maar als je wil kan ik een boodschap naar hans brengen
cripquote:Op maandag 12 juli 2021 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Zekers. Mag je weer niet over braddie praten hier?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:22 schreef TARDIS het volgende:
Wat is het hier oldskool gezellig. Alleen jammer dat we in de gaten worden gehouden ten nadeel van the Bradge.
quote:Op maandag 12 juli 2021 16:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb er mijn eigen draai aan gegeven, hopelijk ben je niet vies van het woordje kanker
ik ben braddie nietquote:Op maandag 12 juli 2021 16:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb er mijn eigen draai aan gegeven, hopelijk ben je niet vies van het woordje kanker
Ik kijk hier eens per maand maar volgens mij gaat het hier louter over Braddie maar is er een groepje dat hem stalkt en hier af en toe wat informatie komt halen.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zekers. Mag je weer niet over braddie praten hier?
Stalken nog wel... treurig...quote:Op maandag 12 juli 2021 16:25 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik kijk hier eens per maand maar volgens mij gaat het hier louter over Braddie maar is er een groepje dat hem stalkt en hier af en toe wat informatie komt halen.
Ik ben mozy moet je een klapquote:Op maandag 12 juli 2021 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
i-spyquote:Op maandag 12 juli 2021 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Het_huptquote:Op maandag 12 juli 2021 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk nog steeds dat jij Omgevallen_Flat bent met je Poolse gezwamquote:Op maandag 12 juli 2021 16:31 schreef Boze_Eend het volgende:
wie jullie zijn maakt niet uit zolang jullie niet de brad zijn
en nu met beide voeten op de grond
quote:Op maandag 12 juli 2021 16:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
echt he, 1 racistische uitspraak en we weten meteen wie het is
onzin cachet was best leuk.quote:
wat kom je haten danquote:Op maandag 12 juli 2021 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij Omgevallen_Flat bent met je Poolse gezwam
Walgelijke vent was datquote:Op maandag 12 juli 2021 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij Omgevallen_Flat bent met je Poolse gezwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |