quote:Wellicht heb je gelijk.. Heb nu alleen zoiets van; als ik er nu niet voor ga, zal ik hier misschien nog wel jaren aan denken. Zo van "als ik toen..." Er was het weekend gewoon direct een gevoel van vertrouwen, genegenheid, warmte, zelfde woorden, zelfde gedachten.... Heb dit nog nooit meegemaakt, ben normaal ook altijd vrij nuchter in de liefde, maar dit slaat echt alles... Ik heb het gevoel alsof ik gek wordt...
Op dinsdag 28 januari 2003 21:42 schreef KonnieKipke het volgende:
ik geloof het, of het de beste basis is voor een relatie valt te betwijfelen.
[edit]
Heb het gevoel alsof ik gek wordt... User-icon is wel erg op z'n plaats merk ik net op
[/edit]
quote:Me too
Op dinsdag 28 januari 2003 21:45 schreef trance40 het volgende:
foto'sIk zou er voor gaan
Leuke avatar trouwens
tis alleen lastig dat je dan niet "spontaan" langs kunt komen... (I know what I am talking about)
gaan met die banaan, je leeft maar een keer !
Toen ik mijn vriendin zag dacht ik ook YUMMIE !! En was op slag verliefd en het gaat nog steeds goed (na 1,5 Jaar)...
quote:afgelopen donderdag
Op dinsdag 28 januari 2003 22:57 schreef MahRain het volgende:
Ow kan natuurlijk welheb het ook weleens meegemaakt hoor, heel apart. Alleen 't komt je "versierkunsten" (die je dan toch wel nodig hebt eigenlijk
) niet echt ten goede
damn wat ben ik flauw
Ik geloof er wel in. Ook in liefde op het tweede gezicht trouwens.
Uitleg: ik kwam mijn vriendin tegen op een feest waar ik muziek draaide. Ff voorgesteld, maar zij was bezig met een vriendin en ik met de muziek. Maar het weekend er op zag ik haar weer, ff kletsen, wat drinken en BOEM....... auw......... vliefd en dat al 2,5 jaar.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |