bij Vitesse wist hij wel z'n momentjes te pakken in dat soort situatiesquote:Op maandag 12 juli 2021 13:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom is Linssen een aardige countervoetballer? Hij is niet bijzonder snel.
Kampioen buitenspel staan. Nee, veel inzicht heeft hij niet. Gewoon niet goed genoeg maar we zullen het ermee moeten doen vrees ik.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie timing van loopacties (en hij is zeker niet traag hoor)
Als je 10x een goeie loopactie maakt waarmee je vrij voor de keeper komt en het is 7x buitenspel heb je alsnog 3 goeie kansenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kampioen buitenspel staan. Nee, veel inzicht heeft hij niet. Gewoon niet goed genoeg maar we zullen het ermee moeten doen vrees ik.
Het afmaken van kansen was afgelopen seizoen ook nog wel een dingetje bij Linssen.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je 10x een goeie loopactie maakt waarmee je vrij voor de keeper komt en het is 7x buitenspel heb je alsnog 3 goeie kansen
Klopt. Toch 10 goals en bijna allemaal in de 2e seizoenshelft. Kan echt wel een nuttige speler zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het afmaken van kansen was afgelopen seizoen ook nog wel een dingetje bij Linssen.
Linssen kan wel goed druk zetten, daar zit denk ik zijn waarde.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot wil toch hoog druk zetten? Dan krijg je die ruimtes niet, hij is best een aardige countervoetballer.
Ik bedoel eigenlijk meer vrijheid in de rol die hij kan vervullen.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot wil toch hoog druk zetten? Dan krijg je die ruimtes niet, hij is best een aardige countervoetballer.
We hebben genoeg controleurs hoor, alleen het is daar net als in de aanval een kwestie van kwaliteit.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen kan wel goed druk zetten, daar zit denk ik zijn waarde.
Over een tijdje keert Baldé natuurlijk ook terug die tot zijn blessure positief verraste. Ik vind het voorin allemaal ook te mager maar qua CV’s en CVM’s komen we echt tekort.
In elke linie hebben we eigenlijk nog wel echt een kwalitatieve versterking nodig los van of er nog wat weggaat. Wordt een hele uitdaging, maar 1 goede speler van het budget en salaris wat vrijkomt moet nu toch wel lukken.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben genoeg controleurs hoor, alleen het is daar net als in de aanval een kwestie van kwaliteit.
Een centrale verdediger is echt nodig qua bezetting, niemand ziet Skogen als serieuze optie
Oneens. In principe ben ik akkoord met Sinisterra - Bozenik - Linssen (wel met enige twijfels) als voorhoede begin dit seizoen, alleen bij een blessure wordt het nijpend. Voor controleur hebben we echt geen basisopties. AEB speelt in die rol maar is 21 en heeft nauwelijks profvoetbalervaring, en Fer is al geen optie meer op die plek. De rest van de middenvelders zijn geen controleurs.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben genoeg controleurs hoor, alleen het is daar net als in de aanval een kwestie van kwaliteit.
Een centrale verdediger is echt nodig qua bezetting, niemand ziet Skogen als serieuze optie
Toornstra kan er spelen, Burger ook, Fer dus inderdaad (je kan het geen optie meer vinden, het is er wel 1) en El B. En dan heb je Hartjes ook nog op dit moment.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens. In principe ben ik akkoord met Sinisterra - Bozenik - Linssen (wel met enige twijfels) als voorhoede begin dit seizoen, alleen bij een blessure wordt het nijpend. Voor controleur hebben we echt geen basisopties. AEB speelt in die rol maar is 21 en heeft nauwelijks profvoetbalervaring, en Fer is al geen optie meer op die plek. De rest van de middenvelders zijn geen controleurs.
Fer 10 pace genot.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toornstra kan er spelen, Burger ook, Fer dus inderdaad (je kan het geen optie meer vinden, het is er wel 1) en El B. En dan heb je Hartjes ook nog op dit moment.
Het is gewoon geen prioriteit.
Dat komt ook uit het niets zeg. Waarschijnlijk een zelfde soort constructie als destijds met Berghuis die van Watford kwam?quote:
Was bij AZ een uitstekende speler, maar daarna toch niet echt meer iets laten zien? Beetje hetzelfde als bij Berghuis dus.quote:
Alleen zitten er nu 2 seizoenen tussen ipv 1, dus iets meer onzekerheidquote:Op maandag 12 juli 2021 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Was bij AZ een uitstekende speler, maar daarna toch niet echt meer iets laten zien? Beetje hetzelfde als bij Berghuis dus.
ja, degene die wel redelijk aan de bak komen in de Premier League gaan vaak niet terug naar NL om bij Feyenoord te ballenquote:Op maandag 12 juli 2021 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Was bij AZ een uitstekende speler, maar daarna toch niet echt meer iets laten zien? Beetje hetzelfde als bij Berghuis dus.
Overnemen staat er, dat lijkt me geen huur.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:54 schreef fetX het volgende:
Zal wel om huur gaan lijkt me? Met optie tot koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |