abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200327481
In dit topic wordt u aanbevolen om statistieken te delen die aantonen dat de IFR en IHR van Corona in de 2e golf, wezenlijk verschilt met die van gemiddelde influenza besmetting.

Verder wachten wij met smart op statistieken m.b.t. long covid, mevrouw koopmans spreekt er weleens over maar de feitelijke data hebben wij nou nog nooit gezien, behalve dan ruime wazig schattingen van wat mensen, als het een reeel probleem is lijkt het me niet teveel gevraagd dat hier cijfers over zouden moeten worden bijgehouden toch? Dan gebeurt dat vast.
En vermeld dan ook m.b.t. long covid ook graag welke definitie gehanteerd is en besef je dat "na 2 weken nog last" tamelijk kleinzerige kwaaltjes kunnen zijn. Dus iets met substantie graag dat mensen kan doordringen van de ernst van long covid.... En nee, ook niet een interview met pechvogel X en pechvogel Y, zoals u weet is anekdotisch "bewijs", geen bewijs.

Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

The show must go on folks!
Vakman pur sang
pi_200327530
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ah de Afrikaanse variant op Russisch roulette. :)
Nee meer om te kijken of hij dan wel op de PCR test vertrouwt.
pi_200327582
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ah de Afrikaanse variant op Russisch roulette. :)
_O- ehh haha.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200327681
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jij was toch wappie? :o
Ooit een soort van.. :7 Maar in vage complotten zoals Sandy Hook, Platte aarde en wereldwijde groep van elite die kinderen misbruiken in satanische rituelen heb ik nooit geloofd.

Ik was meer van de anti farma en hun psycho pillen... totdat die gingen werken ach je hebt het verhaal vast wel eens gelezen...

Maar om de één of andere reden koppel ik jouw aan een Engel volgende wappie.. Vast bijwerking van de 1e prik,,,
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  maandag 12 juli 2021 @ 11:44:55 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200327968
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:03 schreef Monomeism het volgende:
Kary Mullis, de uitvinder van de test
Och jee, beginnen we weer over de Kary Mullis die AIDS als een complottheorie beschouwde, en inmiddels al een tijdje dood is, die gezegd zou hebben dat een PCR-test niet geschikt is om op corona te testen. Hahaha.

quote:
die legt uit (en hij is dood) dat iemand die positief test op ‘n virus helemaal niet ziek en laat staan besmettelijk hoeft te zijn.
Dat klopt. Zo'n PCR-test toont de aanwezigheid van specifiek genetisch materiaal aan. Daarom wordt er op verschillende markers getest en wordt er een drempelwaarde gehanteerd om te voorkomen dat samples waarin maar heel weinig viraal materiaal aanwezig is als positief de boeken ingaan. Zullen er mensen positief getest worden die niet (meer) besmettelijk zijn? Absoluut, maar dat betekent niet dat zo'n test ongeschikt is om de verspreiding in kaart te brengen.

quote:
Als je maar lang genoeg zoekt en elk deeltje oneindig uitvergroot dan vind je altijd wel iets. Goed hè?
En hier is dus geen sprake van.
quote:
😁 Er zijn dus veel ‘besmettingen’ en daar is het Klaus Schwab ook om te doen om zijn Great Reset uit te voeren. Pandemie? Haha ja een ‘besmetting pandemie’ ja. Er vallen nog steeds geen mensen dood neer in hun tuin, huis, keuken zoals werd geacteerd in China. Maar de gemeten ’besmettingen’ zijn al voldoende om alles dicht te gooien en te “build back betteren”
Misschien kan je in eigen woorden uitleggen wat er nou precies mis is met die PCR-test voor deze toepassing? Waarom is 'ie zo onbetrouwbaar? Weet je überhaupt hoe het werkt?
Huilen dan.
pi_200328192
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik kan in 3 zinnen zeggen waarom ik mijn keuze heb gemaakt.

Ik ook.
Fijne vakantie!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200328219
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook.
Fijne vakantie!
Zou zomaar kunnen.
Net prik 2 gehad, positieve bijwerkingen mijn hoofdhaar is na prik 1 een stuk langer geworden.
  maandag 12 juli 2021 @ 12:24:03 #8
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200328412
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook.
Fijne vakantie!
Haha wat anders , snel nog voor de volgende lockdown :'(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200328438
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

In Mallorca stoppen ze hele groepen gewoon in quarantaine in hotels.
Waarom denk je dat Portugal en Spanje rood gekleurd zijn?
Geen idee. Goeie vraag.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200328544
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen.
Net prik 2 gehad, positieve bijwerkingen mijn hoofdhaar is na prik 1 een stuk langer geworden.
Leuk voor je. Hup naar nummer 3 dan!
  maandag 12 juli 2021 @ 12:38:29 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200328555
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

En dan Hop hop naar de vierde en big pharma lacht zich dood en mag geld scheppen
pi_200328583
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 11:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]

zou jij anale onbeschermde sex hebben met iemand die positief is getest op HIV?
Metaphorically speaking - a lot of people have already been fucked in the arse.
pi_200328611
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:38 schreef Summers het volgende:

[..]

En dan Hop hop naar de vierde en big pharma lacht zich dood en mag geld scheppen
Als mensen denken en voelen dat ze zo goed bezig zijn,mogen ze gewoon lekker laten volpompen.
pi_200328656
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Indien nodig.. ja hoor.

Heb ook ooit 3x hep a en b gehaald
volgens mij nu ook al 2x DTP
Gele koorts ook ooit
Tetanus
Rabies

geen enkel probleem mee
pi_200328694
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Metaphorically speaking - a lot of people have already been fucked in the arse.
Elke maand als ik zie hoeveel belasting ik weer heb afgedragen.
pi_200328707
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Indien nodig.. ja hoor.

Heb ook ooit 3x hep a en b gehaald
volgens mij nu ook al 2x DTP
Gele koorts ook ooit
Tetanus
Rabies

geen enkel probleem mee
Krijg je ook 'n lintje?
pi_200328716
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Krijg je ook 'n lintje?
Nee, wel veel leuke herinneringen
pi_200328737
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, wel veel leuke herinneringen
Whatever rocks your boat, as they say.
pi_200328749
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Whatever rocks your boat, as they say.
Afrika, India, midden Amerika... Ja mooie herinneringen
  maandag 12 juli 2021 @ 13:16:29 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200328918
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als mensen denken en voelen dat ze zo goed bezig zijn,mogen ze gewoon lekker laten volpompen.
Ja toch eigen keuze , eigen lichaam :Y
  maandag 12 juli 2021 @ 13:22:23 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200329009
Maar ze ondertussen wel voor schapen uitmaken. Juist ja.
Huilen dan.
pi_200329029
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Elke maand als ik zie hoeveel belasting ik weer heb afgedragen.
Tsja....mensen die klagen over belasting betalen ook lullos zijn.
pi_200329059
quote:
Rutte biedt excuses aan voor inschattingsfout coronaversoepelingen
Demissionair premier Rutte erkent dat het kabinet met de snelle versoepelingen van eind juni een inschattingsfout heeft gemaakt. "Wat wij dachten dat kon, kon toch niet." Hij verontschuldigt zich daarvoor.
https://nos.nl/artikel/23(...)coronaversoepelingen
Die fout zal niet snel nog eens gemaakt worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 12 juli 2021 @ 13:42:28 #24
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200329330
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die fout zal niet snel nog eens gemaakt worden.
Van mij mag hij zijn excuses aanbieden voor vrijheidsberoving. Je zegt toch ook geen sorry als je netjes op het potje hebt gescheten?

Hansworst van een Gommers en klaploper Rutte
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200329346
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Van mij mag hij zijn excuses aanbieden voor vrijheidsberoving. Je zegt toch ook geen sorry als je netjes op het potje hebt gescheten?

Hansworst van een Gommers en klaploper Rutte
Wat heeft Gommers er nou weer mee te maken?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')