Nee meer om te kijken of hij dan wel op de PCR test vertrouwt.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah de Afrikaanse variant op Russisch roulette.
quote:Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah de Afrikaanse variant op Russisch roulette.
Ooit een soort van..quote:
Och jee, beginnen we weer over de Kary Mullis die AIDS als een complottheorie beschouwde, en inmiddels al een tijdje dood is, die gezegd zou hebben dat een PCR-test niet geschikt is om op corona te testen. Hahaha.quote:
Dat klopt. Zo'n PCR-test toont de aanwezigheid van specifiek genetisch materiaal aan. Daarom wordt er op verschillende markers getest en wordt er een drempelwaarde gehanteerd om te voorkomen dat samples waarin maar heel weinig viraal materiaal aanwezig is als positief de boeken ingaan. Zullen er mensen positief getest worden die niet (meer) besmettelijk zijn? Absoluut, maar dat betekent niet dat zo'n test ongeschikt is om de verspreiding in kaart te brengen.quote:die legt uit (en hij is dood) dat iemand die positief test op ‘n virus helemaal niet ziek en laat staan besmettelijk hoeft te zijn.
En hier is dus geen sprake van.quote:Als je maar lang genoeg zoekt en elk deeltje oneindig uitvergroot dan vind je altijd wel iets. Goed hè?
Misschien kan je in eigen woorden uitleggen wat er nou precies mis is met die PCR-test voor deze toepassing? Waarom is 'ie zo onbetrouwbaar? Weet je überhaupt hoe het werkt?quote:😁 Er zijn dus veel ‘besmettingen’ en daar is het Klaus Schwab ook om te doen om zijn Great Reset uit te voeren. Pandemie? Haha ja een ‘besmetting pandemie’ ja. Er vallen nog steeds geen mensen dood neer in hun tuin, huis, keuken zoals werd geacteerd in China. Maar de gemeten ’besmettingen’ zijn al voldoende om alles dicht te gooien en te “build back betteren”
Ik ook.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik kan in 3 zinnen zeggen waarom ik mijn keuze heb gemaakt.
Zou zomaar kunnen.quote:
Haha wat anders , snel nog voor de volgende lockdownquote:
Geen idee. Goeie vraag.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
In Mallorca stoppen ze hele groepen gewoon in quarantaine in hotels.
Waarom denk je dat Portugal en Spanje rood gekleurd zijn?
Leuk voor je. Hup naar nummer 3 dan!quote:Op maandag 12 juli 2021 12:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Net prik 2 gehad, positieve bijwerkingen mijn hoofdhaar is na prik 1 een stuk langer geworden.
En dan Hop hop naar de vierde en big pharma lacht zich dood en mag geld scheppenquote:
Metaphorically speaking - a lot of people have already been fucked in the arse.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
zou jij anale onbeschermde sex hebben met iemand die positief is getest op HIV?
Als mensen denken en voelen dat ze zo goed bezig zijn,mogen ze gewoon lekker laten volpompen.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:38 schreef Summers het volgende:
[..]
En dan Hop hop naar de vierde en big pharma lacht zich dood en mag geld scheppen
quote:
Indien nodig.. ja hoor.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:38 schreef Summers het volgende:
[..]
En dan Hop hop naar de vierde en big pharma lacht zich dood en mag geld scheppen
Elke maand als ik zie hoeveel belasting ik weer heb afgedragen.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Metaphorically speaking - a lot of people have already been fucked in the arse.
Krijg je ook 'n lintje?quote:Op maandag 12 juli 2021 12:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Indien nodig.. ja hoor.
Heb ook ooit 3x hep a en b gehaald
volgens mij nu ook al 2x DTP
Gele koorts ook ooit
Tetanus
Rabies
geen enkel probleem mee
Whatever rocks your boat, as they say.quote:
Ja toch eigen keuze , eigen lichaamquote:Op maandag 12 juli 2021 12:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als mensen denken en voelen dat ze zo goed bezig zijn,mogen ze gewoon lekker laten volpompen.
Tsja....mensen die klagen over belasting betalen ook lullos zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Elke maand als ik zie hoeveel belasting ik weer heb afgedragen.
Die fout zal niet snel nog eens gemaakt worden.quote:Rutte biedt excuses aan voor inschattingsfout coronaversoepelingen
Demissionair premier Rutte erkent dat het kabinet met de snelle versoepelingen van eind juni een inschattingsfout heeft gemaakt. "Wat wij dachten dat kon, kon toch niet." Hij verontschuldigt zich daarvoor.
https://nos.nl/artikel/23(...)coronaversoepelingen
Van mij mag hij zijn excuses aanbieden voor vrijheidsberoving. Je zegt toch ook geen sorry als je netjes op het potje hebt gescheten?quote:Op maandag 12 juli 2021 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die fout zal niet snel nog eens gemaakt worden.
Wat heeft Gommers er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 12 juli 2021 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van mij mag hij zijn excuses aanbieden voor vrijheidsberoving. Je zegt toch ook geen sorry als je netjes op het potje hebt gescheten?
Hansworst van een Gommers en klaploper Rutte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |