SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is altijd wel leuk ook als zo'n underdog het dan verrassend goed doet.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi ik vond de wedstrijden met de ‘kleintjes’ ook het leukste om te kijken
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk ook als zo'n underdog het dan verrassend goed doet.
De mooiste die ik gezien heb dit EK blijft voor mij Frankrijk-Zwitserland.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi ik vond de wedstrijden met de ‘kleintjes’ ook het leukste om te kijken
Er was nog zo eentje waarvan ik dacht "oh die zijn lang niet zo slecht als ik had gedacht", maar ben alweer vergeten wiequote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En bijvoorbeeld jouw thuisland speelde best aantrekkelijk voetbal.
Was een zeer toffe wedstrijdquote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De mooiste die ik gezien heb dit EK blijft voor mij Frankrijk-Zwitserland.
Kroatie?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was nog zo eentje waarvan ik dacht "oh die zijn lang niet zo slecht als ik had gedacht", maar ben alweer vergeten wie
Denemarken?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was nog zo eentje waarvan ik dacht "oh die zijn lang niet zo slecht als ik had gedacht", maar ben alweer vergeten wie
Ik had hem niet gezien maar daar waren jullie wel enthousiast over, was de wedstrijd voor Frankrijk-Zwitserland. Dacht ik.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Het zou wel eens kroatië geweest kunnen zijn ja.
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Het zou wel eens kroatië geweest kunnen zijn ja.
Kroatie viel mij zelfs een beetje tegen. Ze waren toch nog tweede drie jaar geleden op het WK..quote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens ik was vandaag bij de Jumbo zag ik dat er een sushibar tegenover komt te zitten...
Niks voor mij dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |