Waarom zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat je na het posten van dit lijstje je team hebt aangepast
om ons op een vals spoor te zettenquote:
Jup, ik ook 4quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:10 schreef franklop het volgende:
4 man mee. Zou erg mooi zijn als dit voorop blijft
4/9, ach.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar op de sprint. Teveel teams die er geen zin in hebben dat er een vlucht rijdt lijkt het.
Mijn originele team was:
Cortina
Stuyven
Oss
Rickaert
Pacher
Turgis
Asgreen
Mezgec
Walscheid
Die zullen dus wel alle 9 mee zitten (lol)
Dat het voorop blijft lijkt me duidelijk. Nu zorgen dat ze geen 17,18,19,20 wordenquote:
Plek 83 in shambles?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel me nu best wel een sukkel dat ik Asgrien in mijn team heb. Dat gezegd hebbende, Colbrelli en Bol mogen de berm in donderen. Of gewoon weer netjes FALEN.
Cortina die zich heeft laten piepelen, huubstevens.gifquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:23 schreef franklop het volgende:
Walscheid en laporte net niet meegenomen. 1 van hen maakte plaats voor Garcia Cortina. Jammer
Ik heb Stuyven, Laporte en Garcia Acosta.quote:
Cortina is er af gewapperd hequote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Stuyven, Laporte en Garcia Acosta.
Dat is erg spijtig. Wie heb je er voor ingezet?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:53 schreef Slobeend het volgende:
Zeer vervelend dat ik Laporte er als laatste uit heb gegooid, anders dagwinst denk ik.
Zijn er mensen met Mohoric + Laporte of Teunissen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:53 schreef Slobeend het volgende:
Zeer vervelend dat ik Laporte er als laatste uit heb gegooid, anders dagwinst denk ik.
Juul-Jensenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is erg spijtig. Wie heb je er voor ingezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |