SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee die is voor budaquote:Op zondag 11 juli 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe allemaal assepoestersmileys voor bal
quote:Op zondag 11 juli 2021 13:17 schreef Flory het volgende:
Er was ook nog iemand die dansendewilde. dacht @:CherryLips ?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is (te)veel werkquote:Op zondag 11 juli 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
Flory kan je een zoekfunctie maken op de site of gaat dat niet?
Okequote:Op zondag 11 juli 2021 13:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Is (te)veel werk
Het plan was om meer categoriën te maken, daar wil ik nog een keer mee verder.
Naar Andorra, mooiste land van Europaquote:
Zoek me soms zelf ook gek hoor, dan weet ik zéker dat er zo'n smiley is en kan ik hem maar niet vindenquote:
Ik ga ze wel zo halenquote:
Wat tofquote:Op zondag 11 juli 2021 13:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey hoi
Heb nog een badkamer gemaakt voor je
[ afbeelding ]
Wel eens van een bos gehoord?quote:Op zondag 11 juli 2021 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Zo op een zondag is het toch wel lekker om op het industrieterrein te lopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, dat hebben we hier niet, het enige stukje dat 'bos' kan worden genoemd is meer een hondenuitlaatplaats en kun je niet rustig lopen.quote:
Oh das jammer, hier wonen we naast een natuurgebied van water en natuur.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we hier niet, het enige stukje dat 'bos' kan worden genoemd is meer een hondenuitlaatplaats en kun je niet rustig lopen.
Stofzuigen enz doe ik morgen wel.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:13 schreef Easy-Rider het volgende:
ook nog even stofzuigen daarna doe ik echt niets meer
Lekker hoor.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens wat een heerlijke warmte hier.
Het is 31C maar voelt echt lekker door de lage vochtigheid en voortdurende bries.
..."dan heb je ook nog wat te snacken" ?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Denk dat je volgende keer bitterbal ook mee moet nemen.
Ga je weer deurknoppen likken?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf Rotterdam naar Zoetermeer met metro en tram mis je altijd net die tram je stapt uit en hij rijdt weg. Kan je dus een kwartier wachten
Misschien hebben ze gewoon lekkere deurknoppen daarquote:Op zondag 11 juli 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al heeft het geen zin meer nu koen zijn 5g shot heeft gehad
ik heb nog wat nootjes en een half worstjequote:Op zondag 11 juli 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens toastjes met een Frans kaasje organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |