SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Welke ken je alquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:32 schreef kwiwi het volgende:
Zo maar eens even wat nieuwe boeken kopen.
@:CherryLips, nog true crime tips?Heb niet zo gevolgd of er het laatste half jaar nog goede boeken uitgekomen zijn.
VVE ben je zelf ook toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Mail gehad van vve. Nu op funda kijken.
In ieder geval niks dat in 2021 uitgekomen is (if anything). Voor de rest ken ik de meeste boeken (in ieder geval titels) wel denk ikquote:
ja dat snap ik ook wel. Ik zit ook in zo'n constructie. Maar het is niet alsof "ze" wat hebben besloten waar je zelf niks over te zeggen hebt gehad toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb mezelf gemaild.
Het bestuur natuurlijk
Ze hebben iets doorgestuurd over de geluidsoverlast en de gedane metingen waar ik me bij neer zal moeten leggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel. Ik zit ook in zo'n constructie. Maar het is niet alsof "ze" wat hebben besloten waar je zelf niks over te zeggen hebt gehad toch?
American Predator, ken je die?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In ieder geval niks dat in 2021 uitgekomen is (if anything). Voor de rest ken ik de meeste boeken (in ieder geval titels) wel denk ik
Oh, het was niet luid genoeg om als overlast te bestempelen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben iets doorgestuurd over de geluidsoverlast en de gedane metingen waar ik me bij neer zal moeten leggen.
Flesquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer thuis. Beetje Tour kijken, pilsje d'r bie. Keurig.
Kwam dat door jou dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben iets doorgestuurd over de geluidsoverlast en de gedane metingen waar ik me bij neer zal moeten leggen.
Jawel, dus hebben ze van de week isolatiemateriaal geplaatst "waardoor het al een stuk minder is". Wel apart, want ik had gister en vandaag juist het idee dat het erger is geworden. Nu gaan ze over drie weken nog iets doen en dan zou het net onder de grens komen. En dan zijn ze klaarquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, het was niet luid genoeg om als overlast te bestempelen?
Hmm, weer het minimale dusquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, dus hebben ze van de week isolatiemateriaal geplaatst "waardoor het al een stuk minder is". Wel apart, want ik had gister en vandaag juist het idee dat het erger is geworden. Nu gaan ze over drie weken nog iets doen en dan zou het net onder de grens komen. En dan zijn ze klaar
Tering doe even normaal of zo? Ik vraag gewoon watquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loop niet zo irritant te eikelen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:27 schreef Koen66 het volgende:
Zo onderweg naar Dordt, moeder ophalen, en daarna ff emo vreten
Je stelt wel hele rare vragen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering doe even normaal of zo? Ik vraag gewoon wat
Ja maar ik hoor het nu ook met de achterdeur open. Dus hopelijk is dat dan in elk geval minder.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, weer het minimale dusMaar hopelijk is het dan in ieder geval beter.
Kebab, maīs kolven en nuggets voor de kleinequote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:01 schreef Easy-Rider het volgende:
ik wacht nog even, wat gaat er op de barbecue Dudor ?
vind ik hier ook hoor.. sowieso is chinees altijd genoeg voor een weeshuis.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Bestellen jullie vaak eten? Ik doe dat eigenlijk vrijwel nooit. Misschien 1x per jaar ofzo. Je moet hier altijd voor een minimum bedrag bestellen wat eigenlijk op eten voor 2 personen neerkomt.
2x per maand meestalquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Bestellen jullie vaak eten? Ik doe dat eigenlijk vrijwel nooit. Misschien 1x per jaar ofzo. Je moet hier altijd voor een minimum bedrag bestellen wat eigenlijk op eten voor 2 personen neerkomt.
ja maar wel leuke dingen vaakquote:
één keer per week meestal.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Dat is wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:10 schreef CherryLips het volgende:
De afgelopen maand was het elk weekendDus nu even die cyclus doorbreken.
Laatste maanden wel wat vaker.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Laat maar komen. Zit toch binnen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:28 schreef dud0r het volgende:
Kut Buienradar. Zou droog blijven tot 20.00. begint het nu te spetteren
Iets te vaak, maar heb me voorgenomen deze maand geen eten te bestellen en gewoon zelf ge koken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Prima voor jou. Ik wilde buiten etenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat maar komen. Zit toch binnen.
Hier veel te vaak. Zat soms wel op 3/4 keer per week. Afgelopen 2,5 week helemaal niksquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Hier ook straks, en onweer!quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook straks, en onweer!
Weet niet wat er met het weer aan de hand is dit jaar. Superlang sneeuw, en heel vaak onweer terwijl dat normaal maar heel weinig voorkomt waar ik woon..
tot nu toe kan ik deze zomer best goed hebbenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet wat er met het weer aan de hand is dit jaar. Superlang sneeuw, en heel vaak onweer terwijl dat normaal maar heel weinig voorkomt waar ik woon..
welke zomer precies?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe kan ik deze zomer best goed hebben
Wisselt heel erg, soms periodes dat ik 1/2 keer per week bestel of afhaal en soms maanden niks.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Het begin van het einde der tijdenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die van 21 juni tot 21 september 2021quote:
Lijkt me verstandig als het bij jou ook zo wordt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal vast de tuinkussens naar binnen.
Ziet er inderdaad als een behoorlijke bui uit..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig als het bij jou ook zo wordt.
Die mag je eigenlijk met goed fatsoen geen zomer noemenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die van 21 juni tot 21 september 2021
zelfs met supergoed fatsoen moet je het gewoon zomer noemenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die mag je eigenlijk met goed fatsoen geen zomer noemen
Zal hier wel langsgaan. Het heeft hier dit jaar nog niet geonweerd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig als het bij jou ook zo wordt.
deal with it!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die mag je eigenlijk met goed fatsoen geen zomer noemen
ik lees net dat je een nieuwe woonruimte zoekt. Ik kan zuid Limburg aanbevelenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal hier wel langsgaan. Het heeft hier dit jaar nog niet geonweerd.
ik heb al een paar jaar geen strand gezien..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. Al twee weken geen strand gezien
Kan ze bij jou intrekken?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees net dat je een nieuwe woonruimte zoekt. Ik kan zuid Limburg aanbevelen
Ik heb wel plek voor een roedel cavia'squote:
Maar dat ligt niet aan het weerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al een paar jaar geen strand gezien..
Hoe is het met de teckels?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel plek voor een roedel cavia's
niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
September voor het laatst maar ik ben ook gewoon te lui om te rijden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kloptquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan het weer
de puppy is weg. Misschien dat ze nog eens een nieuw nestje gaan proberenquote:
is denemarken voor het laatst, maar was te koud om het water in te gaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
September voor het laatst maar ik ben ook gewoon te lui om te rijden.
Ik zal ook zeker nog eens terug gaanquote:
mis je niks aan hoor in NLquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. Al twee weken geen strand gezien
Waar ben je eigenlijk geweest/?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GezelligLekker bijgepraat. Veel te veel gegeten
![]()
Vond alleen de rondvaart echt niks aan
Moet gewoon kunnen tegenwoordig hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Het was hier even de hotline voor smartphone problemen voor 70+ ers
Mijn vader belde. Haar zus kreeg de zaklamp van haar telefoon niet uit. Probleem kunnen verhelpen. 2 minuten later belde mijn vader weer. Hij wist niet hoe hij het geluid harder kon zetten![]()
Ook kunnen verhelpen..
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen tegenwoordig hoor
Dordrechtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk geweest/?
Je schrijft over je vader. En dan haar zus. Alsof je vader een zij is en het over zijn zus gaat. Ik denk dat daar nog wat informatie ontbrak.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het moest dus zijn zus zijn. Hoe kan ik in hemelsnaam mijn KALE vader haar noemen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja als het maar gezellig was tijdens de rondvaartquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dordrecht
Vrienden hadden mijn nieuwe huis nog niet gezien.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Vrouwen kunnen ook kaal zijn
Meestal ergens anders alleen.
Jawel, het was allemaal hartstikke leukquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als het maar gezellig was tijdens de rondvaart
Huehue.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:43 schreef CherryLips het volgende:
onder hun oksels bedoel je toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:43 schreef CherryLips het volgende:
geschoren benen kan ook nogquote:
dat is niet kaal. dat is gemillimeterdquote:
sommigen zullen inderdaad naaktkatten hebbenquote:
Oh sorry.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is niet kaal. dat is gemillimeterd
Ik vind die Exotic no sugarquote:
nee, stranden zijn relatief smerig en wagelijk drukquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met 25-30 graden prima lekker hoor.
Beter dan deze benauwde bewolking.
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJskoffie is yesterweek’s news?
Die ken ik (nog) nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind die Exotic no sugar![]()
![]()
![]()
Heb hier wel nu de 7-up zero cherry. Die is ook lekkah
Erg verslavingsgevoelig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJskoffie is yesterweek’s news?
Volgende maand aan de cokequote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welElke maand een nieuwe verslaving
Ik vond nog een blikje fanta berry in de koelkast, daar zit de ontbrekende suiker in die niet in de zero is gegaanquote:
Ik heb dat ook met hobby's.. elke paar maanden wat nieuws waar ik dan weer even helemaal in op ga.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Erg verslavingsgevoelig inderdaad.
Jaloers wel, zou willen dat ik tijd zou maken door bepaalde dingen en er door gegrepen zou worden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met hobby's.. elke paar maanden wat nieuws waar ik dan weer even helemaal in op ga.
Ja, maar daarna liggen al die spullen dus in de kast tot in lengte van dagenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaloers wel, zou willen dat ik tijd zou maken door bepaalde dingen en er door gegrepen zou worden.
Wiet is het probleem niet. Het zijn de munchies daarnaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou laat ik rustig met wiet beginnen dan. Wel wiet-zero want ik ben op dieet hč.
Paar maanden zou voor mij al lang zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar daarna liggen al die spullen dus in de kast tot in lengte van dagen
Niet met 30 graden op zaterdag gaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, stranden zijn relatief smerig en wagelijk druk
dan moet je of in de ochtend (voor ~11:00) of 'savonds na 19:00 gaanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet met 30 graden op zaterdag gaan.
Ik ga meestal naar Katwijk, loop een stukje weg van de parkeergarage en heb alle rust van de wereld. Maar ik ga dus niet in de zomer. Dan fik ik weg.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je of in de ochtend (voor ~11:00) of 'savonds na 19:00 gaan
elk ander moment in de zomer is kut, en met die tijden is het ook niet 30 graden..
ik woon op steenworp afstand van strand.. helaas genoeg ervaring mee..
Ik ga meestal naar de Wassenaarse Slag en dan loop ik richting Katwijk. Je komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Katwijk, loop een stukje weg van de parkeergarage en heb alle rust van de wereld. Maar ik ga dus niet in de zomer. Dan fik ik weg.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Zagen vandaag een auto op de Franse snelweg met bestickering van menrealdollclub.
En achter het stuur zat een Aron Jeremy lookalike.
Ja daar wil ik ook nog eens naartoe, leek me wat rustiger. Maar ik zie wel gebeuren dat er geen parkeerplek is en ik er voor de kat z'n viool naartoe rij. Bij Katwijk heb je iets meer plek.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar de Wassenaarse Slag en dan loop ik richting Katwijk. Je komt wel dichtbij zo.
Kwiwiet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou laat ik rustig met wiet beginnen dan. Wel wiet-zero want ik ben op dieet hč.
O nee hoor, er zijn twee hele grote parkeerterreinen. Buiten het seizoen kun je daar makkelijk parkerenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar wil ik ook nog eens naartoe, leek me wat rustiger. Maar ik zie wel gebeuren dat er geen parkeerplek is en ik er voor de kat z'n viool naartoe rij. Bij Katwijk heb je iets meer plek.
Als je ook lekker veel warme dagen hebt spreidt het ook een beetje en dan je doordeweeks heerlijk rusting op het strand liggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet met 30 graden op zaterdag gaan.
Zou hier ook gaan regenen. Zie nog niksquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Jongedame, zeg waar is dat buitje. Ik ben altijd te porren voor een buitje
![]()
Zit al een uur op de regen te wachten
Wel het juiste dansje gedaan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Jongedame, zeg waar is dat buitje. Ik ben altijd te porren voor een buitje
![]()
Zit al een uur op de regen te wachten
Nou ja, de naam blijft wel hangen zo in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh laat maar is gewoon een hippe naam voor een ict bedrijf.![]()
https://www.realdolmen.com/nl
Geen dansje. Ja, dat is het dus hč.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel het juiste dansje gedaan?
Dat zeg je nu net de zomervakantie is begonnenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee hoor, er zijn twee hele grote parkeerterreinen. Buiten het seizoen kun je daar makkelijk parkeren
Als mensen dat bedrijf gaan googelen komen ze nu hier terecht.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh laat maar is gewoon een hippe naam voor een ict bedrijf.![]()
https://www.realdolmen.com/nl
Ik ben er nooit tijdens de zomervakantie geweest, volgens mijquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg je nu net de zomervakantie is begonnen
Wachten op september dan maar.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er nooit tijdens de zomervakantie geweest, volgens mij
Dat heb ik echt in twee dagen gekeken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
Jeremy Clarkson's farm is alweer klaar
ja zoveel vrije tijd heb ik nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat heb ik echt in twee dagen gekeken.
Nu weer een jaar wachten op de Grand Tour
gewoon niet slapenquote:
Gelukkig komt er een seizoen twee.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
Jeremy Clarkson's farm is alweer klaar
En wat fruit ergens. Alleen was nu aan het eind van de dag de munt op geloof ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als thee met een suikerspin.
Ik zat er gisteren over te twijfelen. Van de week toch maar doenquote:
Nu niet meer toch nu jij het drinkt?quote:
Ik vind hem wel duur. Deze was een beetje karig. Bij de vorige zaten er nog aardbeien in, dit is gewoon Spa rood met een smaakje en wat van die bolletjes en twee blaadjes munt. Nu wil ik nog een keer die met Oreo proeven en dan is het wel weer mooi geweest.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zat er gisteren over te twijfelen. Van de week toch maar doen
Ik moet even een nieuwe uitzoeken in Utrecht. Degene waar ik altijd haalde zit er niet meer. Maar ondertussen zijn er volgens mij drie nieuwe voor terug gekomenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind hem wel duur. Deze was een beetje karig. Bij de vorige zaten er nog aardbeien in, dit is gewoon Spa rood met een smaakje en wat van die bolletjes en twee blaadjes munt. Nu wil ik nog een keer die met Oreo proeven en dan is het wel weer mooi geweest.
hoe was bootje varen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er nooit tijdens de zomervakantie geweest, volgens mij
Ik zit de hele dag al te snacken en te vreten. Heb echt een vreetbui vandaagquote:
Vond ik een beetje tegen vallen.quote:
wat heb je allemaal op?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag al te snacken en te vreten. Heb echt een vreetbui vandaag
herkende je ze nog?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond ik een beetje tegen vallen.De man die het bootje bestuurde vergat steeds op de play-knop te drukken voor de uitleg
![]()
Maar de rest van de dag was top
Buiten m'n normale eten om, bolognese chips(Croky natuurlijk), karamel zeezout pinda's, triple chocolate chip cookie, vanille yoghurt met aardbeienjam spul op de bodem, chocolade amandelen en ehm dat was het. Nog steeds trek.quote:
gewerktquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat wel. Was leuk om een dagje bij te praten. Veel gelachen.
Wat heb jij gedaan?
Heb je z'n grap nog verpest?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat wel. Was leuk om een dagje bij te praten. Veel gelachen.
Wat heb jij gedaan?
Lekkerviesdikzoquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buiten m'n normale eten om, bolognese chips(Croky natuurlijk), karamel zeezout pinda's, triple chocolate chip cookie, vanille yoghurt met aardbeienjam spul op de bodem, chocolade amandelen en ehm dat was het. Nog steeds trek.
Je hebt een auto gegeten?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
En teveel gevreten ook. Gyros, souvlaki en zo’n suzuki.
Nee, we willen na de zomer weer een keer afspreken. Dan in Hilversum.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewerkt![]()
Hebben jullie over 2 jaar weer afgesproken?
waarom daar?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, we willen na de zomer weer een keer afspreken. Dan in Hilversum.
En niet zo'n klein beetje ookquote:
Souvlaki?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hoe heet dat gerecht ook alweer. Zo’n griekse gehaktstaaf
Eėn van die vrienden woont daar in de buurt.quote:
Heb je de velgen even vergeleken met de foto van usquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was vandaag in Den Bosch. Best wel wat Porsches gezien.
Lijkt het op Kofte?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hoe heet dat gerecht ook alweer. Zo’n griekse gehaktstaaf
En dat hebben ze daar nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eėn van die vrienden woont daar in de buurt.![]()
En ik heb een restaurant in Hilversum voorgesteld.
@:tamieke weet welk.
Al kan dat eigenlijk niet. Want we hebben al sinds 1998 een traditie dat het dessert altijd een dame blanche is
Bifteki?quote:
Dat lijkt wel op Suzuki dus dat zal het wel zijn danquote:
Las je af en toe flink mopperen in TRV SCquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus, weer terug uit Oostenrijk. Travelsnack duurt nog even. Net zo lang tot ik alleen de leuke dingen nog weet
O ja, ik zie het nu.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh in Albaantje zijn dat ook geen balletjes maar soort kleine frikandellen van de grill.
Was de vakantie niet helemaal geslaagd dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus, weer terug uit Oostenrijk. Travelsnack duurt nog even. Net zo lang tot ik alleen de leuke dingen nog weet
Kaas tengels!quote:
er ging teveel mis. Sowieso doordat er helemaal geen voorpret-traject was. Maar ik heb ook soms complete dagen moeten overslaan omdat ik niet aan mijn nachtrust toekwam. Aan het eind van de eerste week toen we nog in Zuid-Limburg zaten ben ik zelfs een dag terug naar Deventer gegaan om maar een nacht in mijn eigen bed te kunnen slapen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was de vakantie niet helemaal geslaagd dan?
Hoe vaak moet ik het nog uitleggen?quote:
Hoezo kon je niet slapen dan, snurkte nico teveelquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er ging teveel mis. Sowieso doordat er helemaal geen voorpret-traject was. Maar ik heb ook soms complete dagen moeten overslaan omdat ik niet aan mijn nachtrust toekwam. Aan het eind van de eerste week toen we nog in Zuid-Limburg zaten ben ik zelfs een dag terug naar Deventer gegaan om maar een nacht in mijn eigen bed te kunnen slapen.
ohquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog uitleggen?
[ afbeelding ]
Tengels!
Kaasstengels
[ afbeelding ]
Jeetje, waarom kon je dan niet slapen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er ging teveel mis. Sowieso doordat er helemaal geen voorpret-traject was. Maar ik heb ook soms complete dagen moeten overslaan omdat ik niet aan mijn nachtrust toekwam. Aan het eind van de eerste week toen we nog in Zuid-Limburg zaten ben ik zelfs een dag terug naar Deventer gegaan om maar een nacht in mijn eigen bed te kunnen slapen.
Je bent die eerste aan het eten hčquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker zijn die. Heb ik ook nog in de vriezer liggenquote:
Nee niet eens! Die had eoa beademings-apparaat bij zich, die snurkte niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo kon je niet slapen dan, snurkte nico teveel
zei het hotel dat tegen jequote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet eens! Die had eoa beademings-apparaat bij zich, die snurkte niet.
Maar het bed was finaal doorgezakt, kussen sloeg nergens op, en het was bloedheet. En geen airco. En er mankeerden zeker nog twintig andere dingen aan die kamer, maar als je er wat van zei werd je gewoon uitgelachen "HA had je maar een fatsoenlijk hotel moeten boeken!!"
Dusjah. Bommen op Kerkrade.
Hmm, dat moet dan wel heel erg slecht zijn geweest, was het ook erg goedkoop en stond er niets in de reviews?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het bed was finaal doorgezakt, kussen sloeg nergens op, en het was bloedheet. En geen airco. En er mankeerden zeker nog twintig andere dingen aan die kamer, maar als je er wat van zei werd je gewoon uitgelachen "HA had je maar een fatsoenlijk hotel moeten boeken!!"
Kerkrade. Wist niet dat daar hotels waren waar mensen willen blijven slapen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wisten ze het zelf ook niet. Zo van oh kut, we hebben een boeking.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerkrade. Wist niet dat daar hotels waren waar mensen willen blijven slapen.
Ja. Bleek gerund te worden door een Amsterdammer.quote:
Reviews niet echt naar gekekenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm, dat moet dan wel heel erg slecht zijn geweest, was het ook erg goedkoop en stond er niets in de reviews?
Is ook helemaal niet het geval inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerkrade. Wist niet dat daar hotels waren waar mensen willen blijven slapen.
Parkstad is wel een beetje het afvoerputje van Limburgquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:01 schreef kwiwi het volgende:
Kerkrade, daar blijven zelfs limburgers ver vandaan
tamme darmpoliepquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Bleek gerund te worden door een Amsterdammer.Die het allemaal geen ene tiefes kon schelen. "Koop je een hotelltje weetjewel. Kijken wat het doet" Ja vanzelf niks tamme darmpoliep. JIJ moet er wat van maken
[..]
Reviews niet echt naar gekekenMaar het was wel enigszins goedkoop ja. Indachtig het principe "geld uitgeven aan vakantie in eigen land is zonde" Nou dat hebben we geweten.
Lol je bent een doorgewinterde reiziger, dan moet je altijd de reviews lezen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Bleek gerund te worden door een Amsterdammer.Die het allemaal geen ene tiefes kon schelen. "Koop je een hotelltje weetjewel. Kijken wat het doet" Ja vanzelf niks tamme darmpoliep. JIJ moet er wat van maken
[..]
Reviews niet echt naar gekekenMaar het was wel enigszins goedkoop ja. Indachtig het principe "geld uitgeven aan vakantie in eigen land is zonde" Nou dat hebben we geweten.
Staan ze met de stoelen te schuiven! En met de deuren te slaan!quote:
Ik zal er eens eentje schrijvenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol je bent een doorgewinterde reiziger, dan moet je altijd de reviews lezen.
Daar betalen ze nog met Deutsche Markenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:01 schreef kwiwi het volgende:
Kerkrade, daar blijven zelfs limburgers ver vandaan
was 't zo erg?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
glutenvrij bedoel jequote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag probeerde ik een glutenbrood en lactosevrij deeg voor flammkuchen te maken. Laatste keer dat ik dat geprobeerd heb.
Some Guys just can’t handle Limburg.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen airco
De vloer was zo scheef dat je je al dronken voelde voor het eerste biertje
Zeer eenvoudig ontbijt (geen fruit, geen groente, geen spek, geen ei anders dan hardgekookt, geen yoghurt etc)
Na 3 dagen moeten vragen om schone handdoeken
Na 4 dagen werd het bed eens opgemaakt (niet verschoond)
eten op de kaart matig en 5 euro te duur
wastafel pal naast bed
kamers gehorig
geen tweede sleutel
geen lounge gedeelte
kamers niet gestofzuigd
douchewater loopt slecht weg
op een goed moment lekte het plafond in het restaurant. Vrouw van baas zet emmertjes onder de lekkasges. Baas is eerst druk met vrouw de huid vol schelden dat ZIJ niet naar boven gaat om tegen gast te zeggen dat die normaal moet douchen. Zelf durfde hij niet.
Dit hotel heet "De Zevende Hemel"![]()
Doe dit niet jongens. Echt
Lol 6,6 op booking, dat moet je gewoon sowieso al niet willen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen airco
De vloer was zo scheef dat je je al dronken voelde voor het eerste biertje
Zeer eenvoudig ontbijt (geen fruit, geen groente, geen spek, geen ei anders dan hardgekookt, geen yoghurt etc)
Na 3 dagen moeten vragen om schone handdoeken
Na 4 dagen werd het bed eens opgemaakt (niet verschoond)
eten op de kaart matig en 5 euro te duur
wastafel pal naast bed
kamers gehorig
geen tweede sleutel
geen lounge gedeelte
kamers niet gestofzuigd
douchewater loopt slecht weg
op een goed moment lekte het plafond in het restaurant. Vrouw van baas zet emmertjes onder de lekkasges. Baas is eerst druk met vrouw de huid vol schelden dat ZIJ niet naar boven gaat om tegen gast te zeggen dat die normaal moet douchen. Zelf durfde hij niet.
Dit hotel heet "De Zevende Hemel"![]()
Doe dit niet jongens. Echt
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
je had het gewoon ff moeten melden fles:P
1/5
Primitief oudbollig muf en te duur voor wat je krijgt
Reactie van de eigenaar
een jaar geleden
Jammer dat we het u niet naar de zin hebben kunnen maken. We blijven waar mogelijk verbeteren. Goed 2020 gewenst. Blijft toch een beetje de mentaliteit. Volgende keer gewoon ff melden. Misschien kunnen we het zelfs wel oplossen.
Dat is natuurlijk ook ook vrij Spartaans. Zeker in dat gebied waar je niemand kunt verstaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Some Guys just can’t handle Limburg.
Onder de 8 waag ik me al niet aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol 6,6 op booking, dat moet je gewoon sowieso al niet willen.Maar meeste zijn terechte klachten anderen weet ik niet wat er in de voorwaarden stond, had je bijvoorbeeld wel met airco geboekt? En prijzen ze een simpel of uitgebreid ontbijt aan, dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |