SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Welke ken je alquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:32 schreef kwiwi het volgende:
Zo maar eens even wat nieuwe boeken kopen.
@:CherryLips, nog true crime tips?Heb niet zo gevolgd of er het laatste half jaar nog goede boeken uitgekomen zijn.
VVE ben je zelf ook toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Mail gehad van vve. Nu op funda kijken.
In ieder geval niks dat in 2021 uitgekomen is (if anything). Voor de rest ken ik de meeste boeken (in ieder geval titels) wel denk ikquote:
ja dat snap ik ook wel. Ik zit ook in zo'n constructie. Maar het is niet alsof "ze" wat hebben besloten waar je zelf niks over te zeggen hebt gehad toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb mezelf gemaild.
Het bestuur natuurlijk
Ze hebben iets doorgestuurd over de geluidsoverlast en de gedane metingen waar ik me bij neer zal moeten leggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel. Ik zit ook in zo'n constructie. Maar het is niet alsof "ze" wat hebben besloten waar je zelf niks over te zeggen hebt gehad toch?
American Predator, ken je die?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In ieder geval niks dat in 2021 uitgekomen is (if anything). Voor de rest ken ik de meeste boeken (in ieder geval titels) wel denk ik
Oh, het was niet luid genoeg om als overlast te bestempelen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben iets doorgestuurd over de geluidsoverlast en de gedane metingen waar ik me bij neer zal moeten leggen.
Flesquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer thuis. Beetje Tour kijken, pilsje d'r bie. Keurig.
Kwam dat door jou dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben iets doorgestuurd over de geluidsoverlast en de gedane metingen waar ik me bij neer zal moeten leggen.
Jawel, dus hebben ze van de week isolatiemateriaal geplaatst "waardoor het al een stuk minder is". Wel apart, want ik had gister en vandaag juist het idee dat het erger is geworden. Nu gaan ze over drie weken nog iets doen en dan zou het net onder de grens komen. En dan zijn ze klaarquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, het was niet luid genoeg om als overlast te bestempelen?
Hmm, weer het minimale dusquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, dus hebben ze van de week isolatiemateriaal geplaatst "waardoor het al een stuk minder is". Wel apart, want ik had gister en vandaag juist het idee dat het erger is geworden. Nu gaan ze over drie weken nog iets doen en dan zou het net onder de grens komen. En dan zijn ze klaar
Tering doe even normaal of zo? Ik vraag gewoon watquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loop niet zo irritant te eikelen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:27 schreef Koen66 het volgende:
Zo onderweg naar Dordt, moeder ophalen, en daarna ff emo vreten
Je stelt wel hele rare vragen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering doe even normaal of zo? Ik vraag gewoon wat
Ja maar ik hoor het nu ook met de achterdeur open. Dus hopelijk is dat dan in elk geval minder.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, weer het minimale dusMaar hopelijk is het dan in ieder geval beter.
Kebab, maīs kolven en nuggets voor de kleinequote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:01 schreef Easy-Rider het volgende:
ik wacht nog even, wat gaat er op de barbecue Dudor ?
vind ik hier ook hoor.. sowieso is chinees altijd genoeg voor een weeshuis.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Bestellen jullie vaak eten? Ik doe dat eigenlijk vrijwel nooit. Misschien 1x per jaar ofzo. Je moet hier altijd voor een minimum bedrag bestellen wat eigenlijk op eten voor 2 personen neerkomt.
2x per maand meestalquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Bestellen jullie vaak eten? Ik doe dat eigenlijk vrijwel nooit. Misschien 1x per jaar ofzo. Je moet hier altijd voor een minimum bedrag bestellen wat eigenlijk op eten voor 2 personen neerkomt.
ja maar wel leuke dingen vaakquote:
één keer per week meestal.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Dat is wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:10 schreef CherryLips het volgende:
De afgelopen maand was het elk weekendDus nu even die cyclus doorbreken.
Laatste maanden wel wat vaker.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Laat maar komen. Zit toch binnen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:28 schreef dud0r het volgende:
Kut Buienradar. Zou droog blijven tot 20.00. begint het nu te spetteren
Iets te vaak, maar heb me voorgenomen deze maand geen eten te bestellen en gewoon zelf ge koken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Prima voor jou. Ik wilde buiten etenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat maar komen. Zit toch binnen.
Hier veel te vaak. Zat soms wel op 3/4 keer per week. Afgelopen 2,5 week helemaal niksquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Hier ook straks, en onweer!quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook straks, en onweer!
Weet niet wat er met het weer aan de hand is dit jaar. Superlang sneeuw, en heel vaak onweer terwijl dat normaal maar heel weinig voorkomt waar ik woon..
tot nu toe kan ik deze zomer best goed hebbenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet wat er met het weer aan de hand is dit jaar. Superlang sneeuw, en heel vaak onweer terwijl dat normaal maar heel weinig voorkomt waar ik woon..
welke zomer precies?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe kan ik deze zomer best goed hebben
Wisselt heel erg, soms periodes dat ik 1/2 keer per week bestel of afhaal en soms maanden niks.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Het begin van het einde der tijdenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die van 21 juni tot 21 september 2021quote:
Lijkt me verstandig als het bij jou ook zo wordt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal vast de tuinkussens naar binnen.
Ziet er inderdaad als een behoorlijke bui uit..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig als het bij jou ook zo wordt.
Die mag je eigenlijk met goed fatsoen geen zomer noemenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die van 21 juni tot 21 september 2021
zelfs met supergoed fatsoen moet je het gewoon zomer noemenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die mag je eigenlijk met goed fatsoen geen zomer noemen
Zal hier wel langsgaan. Het heeft hier dit jaar nog niet geonweerd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig als het bij jou ook zo wordt.
deal with it!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die mag je eigenlijk met goed fatsoen geen zomer noemen
ik lees net dat je een nieuwe woonruimte zoekt. Ik kan zuid Limburg aanbevelenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal hier wel langsgaan. Het heeft hier dit jaar nog niet geonweerd.
ik heb al een paar jaar geen strand gezien..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. Al twee weken geen strand gezien
Kan ze bij jou intrekken?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees net dat je een nieuwe woonruimte zoekt. Ik kan zuid Limburg aanbevelen
Ik heb wel plek voor een roedel cavia'squote:
Maar dat ligt niet aan het weerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al een paar jaar geen strand gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |