Zijn dat die oplichters die valse ID's en certificaten aanbieden op telegramquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik weet van artsen voor vrijheid die beweerd dat 87.000 zorgmedewerkers weigeren zich te laten vaccineren .
Inderdaad , ik ben benieuwd hoeveel ogen nu weer open zijn gegaanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel een bak ja.
Ondergronds om normaal te zijn , wat een verloederingquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Mooi net als toen ondergrondse die mensen van valse papieren voorziet.
Reden genoeg dus om alles weer op slot te gooien tochquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:36 schreef ludovico het volgende:
Zoals u ziet in de OP kunnen we een aardige schatting maken van hoeveel mensen opgenomen gaan worden in het ziekenhuis van die 10k gevonden besmettingen...
Vandie 10k was +- 87% "jongere" met een IHR van 0.01%. Dat wordt dusss 1 persoon! Hoeraaaaaaaa
De zorg staat op omvallen.
Zeker, veel te veel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:37 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Reden genoeg dus om alles weer op slot te gooien toch
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zijn dat die oplichters die valse ID's en certificaten aanbieden op telegram
[ afbeelding ]
In liefde en oorlog ....quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ondergronds om normaal te zijn , wat een verloedering
De reguliere maximale straf voor valsheid in geschrifte (of gebruik voor het vervalste schrift) is een gevangenisstraf van 6 jaar, of een geldboete van de vijfde categorie (art. 225 strafrecht).quote:
Waarschijnlijk gaan ze dan weer hysterisch lachen als reactie.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
[..]
De reguliere maximale straf voor valsheid in geschrifte (of gebruik voor het vervalste schrift) is een gevangenisstraf van 6 jaar, of een geldboete van de vijfde categorie (art. 225 strafrecht).
Ik zeg doen
Gaat dus niet erg soepel met de ID/vaxpas software.haha.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ga maar lekker 'n klacht indienen. Moeten ze het allemaal in de domme appjes zetten. Artificial Intelliegence. haha. UK track en trace voor de laatste jaartje of zo ook zo'n ramp is geweest. 'Keep the people nervous' Appje.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
[..]
De reguliere maximale straf voor valsheid in geschrifte (of gebruik voor het vervalste schrift) is een gevangenisstraf van 6 jaar, of een geldboete van de vijfde categorie (art. 225 strafrecht).
Ik zeg doen
https://www.portugalresid(...)t-unworkable-decree/quote:““We will NEVER ask anybody for a Covid test result or proof of vaccine… NEVER! It is none of our business and goes against our clients human rights. We will not be party to society’s descent into fascism and apartheid”.
Welke gemanipuleerde cijfers?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:26 schreef PSVCL het volgende:
Wat een paniek in het COR topic na wat nietszeggende gemanipuleerde cijfers .. die mensen hebben nog steeds oogkleppen op, ongelofelijk.
Of ze zijn gewoon hersendood
[..]
https://www.portugalresid(...)t-unworkable-decree/
Niet bij iedereen werkt het vaccin voldoende.... Je weet niet precies waar die het over heeft, voldoende voor wat? Bijv.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:20 schreef Summers het volgende:
"Bij niet iedereen werkt het vaccin " Dat kunnen we ook weer mooi in onze zak steken .
Neuh denk niet dat die cijfers gemanipuleerd zijn, maar ik denk wel dat er wat andere zaken spelen, begin aardig te denken dat het aantal false positives enorm hoog is, PCR test gebruiken zonder symptomen... Lekker man.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sowieso de ''besmetting''cijfers vlak voor en na een persconferentie
Meer dan anders?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neuh denk niet dat die cijfers gemanipuleerd zijn, maar ik denk wel dat er wat andere zaken spelen, begin aardig te denken dat het aantal false positives enorm hoog is, PCR test gebruiken zonder symptomen... Lekker man.
Die cijfers zijn never nooit een afspiegeling van de werkelijkheid. Manipuleren gaat misschien wat ver maar hocus pocus met parameters 100%.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neuh denk niet dat die cijfers gemanipuleerd zijn, maar ik denk wel dat er wat andere zaken spelen, begin aardig te denken dat het aantal false positives enorm hoog is, PCR test gebruiken zonder symptomen... Lekker man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |