Journalistiek of een arbeider is wel heel wat anders. Ook onder bedreiging moet je als journalist doorgaan. Of een ander vak kiezen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch ook gewoon hun werkplaats?
Andere tijd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, dat werkte voor Pim Fortuyn inderdaad ook prima.
Wie weet dollen ze de boel wel met appjes ergens over een nieuwe shooting.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind dat meer een signaal naar Nabil en toekomstige getuigen of mensen die zich met hem associëren dan even wat machtsvertoon.
Anders kan je in theorie ook het leidseplein onder vuur nemen bv.
Redelijk zinloos in het grote geheel als er geen vijanden tussen lopen.
Rtl boulevard is een kutprogramma maar op Peter of John vd Heuvel na lopen er geen vijanden tussen.
Ja, eigenlijk wel een hele gekke gedachte. Natuurlijk is dat niet het doel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk zo'n gekke gedachte nog niet. Live op tv.. Denk niet dat het zou werken, maar goed.
Dat is een signaal afgeven aan iedereen die met dat marengo proces te maken heeft of wil gaan doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dan schiet je niet iemand op klaarlichte dag middenin de stad neer.
Dit zijn geen misdaadverslaggevers, dit gaat om shownieuws. Dan verwacht je niet een glock tegen je kop te krijgen na een roddel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Journalistiek of een arbeider is wel heel wat anders. Ook onder bedreiging moet je als journalist doorgaan. Of een ander vak kiezen.
Tuurlijk en als er wat gebeurd was hier komen vertellen. hoe dom ze waren. beste stuurluiquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Journalistiek of een arbeider is wel heel wat anders. Ook onder bedreiging moet je als journalist doorgaan. Of een ander vak kiezen.
Ook als je leven ervan afhangt?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgens mij werden arbeiders ook afgeschoten. De broer van de kroongetuigen. Die had er niet zo veel mee temakenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die komt al jaren met pantserwagens en plein vol politie/ bewaking. Vanuit achteruitgang direct in pantserwagen omringd door beveiligingquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja... leuk...
Ze kunnen niet anders die John van de Heuvel moet ook weer naar huis...
In een Pantserwagen?
Zij moeten hun leven riskeren zodat jij op de bank met wat chips wat sensatie hebt op de zaterdagavond?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit zijn geen oorlogsverslaggevers, dit gaat over dat Andre Hazes weer vreemd is gegaan of dat je kat kan verkleden in roze pakjes.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk en als er wat gebeurd was hier komen vertellen. hoe dom ze waren. beste stuurlui
Ja echt he wat bezielt sommige mensen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef arvensis het volgende:
[..]
Zij moeten hun leven riskeren zodat jij op de bank met wat chips wat sensatie hebt op de zaterdagavond?
Kortom, een gegronde reden voor een bedreiging.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zijn geen oorlogsverslaggevers, dit gaat over dat Andre Hazes weer vreemd is gegaan of dat je kat kan verkleden in roze pakjes.
Was er ergens aangekondigd wie de gasten waren vanavond?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef Ole het volgende:
[..]
die komt al jaren met pantserwagens en plein vol politie/ bewaking. Vanuit achteruitgang direct in pantserwagen omringd door beveiliging
Maar sinds de aanslag is hij niet meer in de studio geweest
Serieus? wat treurig....quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef Ole het volgende:
[..]
die komt al jaren met pantserwagens en plein vol politie/ bewaking. Vanuit achteruitgang direct in pantserwagen omringd door beveiliging
Maar sinds de aanslag is hij niet meer in de studio geweest
het commentaar dat de uitzending niet doorgaat...quote:
volgens mij niet. En anders niet meer te vinden denk ik. Volgens mij hangt dat deels af van wat er vandaag gebeurd is,quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Was er ergens aangekondigd wie de gasten waren vanavond?
Gelulquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het commentaar dat de uitzending niet doorgaat...
want als het wel door zou gaan en er gebeurd wat, staat het hier weer vol met commentaar
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Ik stel voor dat de mensen die commentaar hebben op het besluit van RTL vanavond zelf aan de desk gaan zitten.
Denk je nou echt dat ze.............quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Ik stel voor dat de mensen die commentaar hebben op het besluit van RTL vanavond zelf aan de desk gaan zitten.
Regel jij het even dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Doodsverwensing tr gezetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Onzin. Ze hebben ook misdaad erin etc. Dus gewoon uitzenden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zijn geen oorlogsverslaggevers, dit gaat over dat Andre Hazes weer vreemd is gegaan of dat je kat kan verkleden in roze pakjes.
Als ik er riant voor betaalt zou krijgen zou ik misschien nog wel zo gek zijn om het te doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |