Zij moeten hun leven riskeren zodat jij op de bank met wat chips wat sensatie hebt op de zaterdagavond?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Journalistiek of een arbeider is wel heel wat anders. Ook onder bedreiging moet je als journalist doorgaan. Of een ander vak kiezen.
Dit zijn geen oorlogsverslaggevers, dit gaat over dat Andre Hazes weer vreemd is gegaan of dat je kat kan verkleden in roze pakjes.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Journalistiek of een arbeider is wel heel wat anders. Ook onder bedreiging moet je als journalist doorgaan. Of een ander vak kiezen.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk en als er wat gebeurd was hier komen vertellen. hoe dom ze waren. beste stuurlui
Ja echt he wat bezielt sommige mensen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef arvensis het volgende:
[..]
Zij moeten hun leven riskeren zodat jij op de bank met wat chips wat sensatie hebt op de zaterdagavond?
Kortom, een gegronde reden voor een bedreiging.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zijn geen oorlogsverslaggevers, dit gaat over dat Andre Hazes weer vreemd is gegaan of dat je kat kan verkleden in roze pakjes.
Was er ergens aangekondigd wie de gasten waren vanavond?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef Ole het volgende:
[..]
die komt al jaren met pantserwagens en plein vol politie/ bewaking. Vanuit achteruitgang direct in pantserwagen omringd door beveiliging
Maar sinds de aanslag is hij niet meer in de studio geweest
Serieus? wat treurig....quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef Ole het volgende:
[..]
die komt al jaren met pantserwagens en plein vol politie/ bewaking. Vanuit achteruitgang direct in pantserwagen omringd door beveiliging
Maar sinds de aanslag is hij niet meer in de studio geweest
het commentaar dat de uitzending niet doorgaat...quote:
volgens mij niet. En anders niet meer te vinden denk ik. Volgens mij hangt dat deels af van wat er vandaag gebeurd is,quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Was er ergens aangekondigd wie de gasten waren vanavond?
Gelulquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het commentaar dat de uitzending niet doorgaat...
want als het wel door zou gaan en er gebeurd wat, staat het hier weer vol met commentaar
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Ik stel voor dat de mensen die commentaar hebben op het besluit van RTL vanavond zelf aan de desk gaan zitten.
Denk je nou echt dat ze.............quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Ik stel voor dat de mensen die commentaar hebben op het besluit van RTL vanavond zelf aan de desk gaan zitten.
Regel jij het even dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Doodsverwensing tr gezetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Onzin. Ze hebben ook misdaad erin etc. Dus gewoon uitzenden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zijn geen oorlogsverslaggevers, dit gaat over dat Andre Hazes weer vreemd is gegaan of dat je kat kan verkleden in roze pakjes.
Als ik er riant voor betaalt zou krijgen zou ik misschien nog wel zo gek zijn om het te doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Ik denk dat Taghi in een deuk ligtquote:
ben er blij mee.. woon vlakbij, en het is dat het nu regent maar anders zit het hele plein vol met onschuldige mensen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
Dat denk ik ook!quote:
Dat denk ik ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:29 schreef Collide het volgende:
Grote kans dat dit een grappenmaker is die wat aandacht nodig heeft. Waarom zou je het van te voren aankondigen als je iets van plan bent?
Met die sigaar in je muilquote:
wie zegt dat degene aangekondigd heeftquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:29 schreef Collide het volgende:
Grote kans dat dit een grappenmaker is die wat aandacht nodig heeft. Waarom zou je het van te voren aankondigen als je iets van plan bent?
wie zegt dat het aangekondigd is? Misschien zijn er andere aanwijzingenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:29 schreef Collide het volgende:
Goed punt het zou wel uitgelekt zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wie zegt dat degene aangekondigd heeft
Er is (waarschijnlijk) niks aangekondigd. Het gaat om een dreiging, niet een BEdreiging.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:29 schreef Collide het volgende:
Oh jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:31 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Er is (waarschijnlijk) niks aangekondigd. Het gaat om een dreiging, niet een BEdreiging.
Eens, zo gaat het altijd. Woensdag werd er ook niets van te voren aangekondigd en de geschiedenis is bekend...Dit is gewoon een gekkie. Die komen altijd los na zo'n gebeurtenis als met de Vries.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:29 schreef Collide het volgende:
Een waarzegsterquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wie zegt dat degene aangekondigd heeft
Denk niet dat de driehoek en RTL na een flauwekulletje besluiten de uitzending te cancellen.quote:Bronnen melden aan RTL dat het gaat om een 'serieuze dreiging' uit de hoek van de georganiseerde misdaad.
In combi met vluchtdreiging wellichtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dreiging tot geweld natuurlijk wat anders
Ik weet het lieve Sfancta ik was zo blij om je te zien daarom reageerde ik zo vreemd. doordat ik een beetje opgewonden raakte van blijdschap.quote:
Vindt hij het nou overdreven, of gewoon een moeilijk besluit?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:35 schreef Momo het volgende:
Grapperhaus: maatregelen na bedreiging redactie RTL Boulevard
Demissionair justitieminister Ferd Grapperhaus zegt dat er „zichtbare en onzichtbare maatregelen” worden getroffen naar aanleiding van de bedreiging van de redactie van RTL Boulevard.
„Ik sta in contact met de lokale driehoek van Amsterdam en daarnaast heb ik ook gesprekken gehad met de redactie van RTL Boulevard en de directie van RTL Nederland”, aldus de minister.
Lees ook: Live-uitzending RTL Boulevard afgelast vanwege ernstige dreiging
In een reactie stelt hij dat hij het een „ingrijpend en heftig besluit” vindt van de redactie van RTL Boulevard om de live-uitzending zaterdagavond te schrappen.
Het gaat volgens hun om ernstige bedreiging. Dat moet toch wel serieus zijn dan. Ik kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol aflasten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:35 schreef Momo het volgende:
Grapperhaus: maatregelen na bedreiging redactie RTL Boulevard
Demissionair justitieminister Ferd Grapperhaus zegt dat er „zichtbare en onzichtbare maatregelen” worden getroffen naar aanleiding van de bedreiging van de redactie van RTL Boulevard.
„Ik sta in contact met de lokale driehoek van Amsterdam en daarnaast heb ik ook gesprekken gehad met de redactie van RTL Boulevard en de directie van RTL Nederland”, aldus de minister.
Lees ook: Live-uitzending RTL Boulevard afgelast vanwege ernstige dreiging
In een reactie stelt hij dat hij het een „ingrijpend en heftig besluit” vindt van de redactie van RTL Boulevard om de live-uitzending zaterdagavond te schrappen.
Als het op dit niveau is geregeld, dan lijkt me het sterk dat ze dit toen na een schijtlollig berichtje op social media van 1 iemand.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:37 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Het gaat volgens hun om ernstige bedreiging. Dat moet toch wel serieus zijn dan. Ik kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol aflasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |