Sommige hebben oogkleppen op. Het kan gewoon niet anders zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nou, laf gedoogbeleid rondom coke waardoor mannetjes als Delano rondlopen.
Goed voor elkaar![]()
https://www.binnenlandsbe(...)nt-van-amsterdam.pdf
"Hij moest beveiligd worden!!" Ja dat wilde hij niet meneer de pizzavreterquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:59 schreef Nober het volgende:
Harde kritiek aanklager Italië: 'Nederland naïef over georganiseerde misdaad'
[..]
Was PRDV niet een maffiamaatje?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
"Hij moest beveiligd worden!!" Ja dat wilde hij niet meneer de pizzavreter
En dat Nederlandse gevangenissen prettiger zijn dan Italiaanse dat zal wel zo zijn. Maar ik zie niet hoe dat relevant is. Bovendien is er uit de EBI nog nimmer iemand ontsnapt.
Hij zit nog steeds in stabiele kritieke toestand.quote:
En verder wordt er vaak gesproken over zijn geliefden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een dom gelul weer van Olcay en Ruud, er stond bij het statement aan RTL zelfs "Familie en partner".
[ afbeelding ]
Jij doet nu exact wat veel in Italië deden een tijdje terug over dat geld naar zuid Europa. Toen viel je waarschij lijk over die Italianen, behoorlijk hypocriet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn hele gebieden waar de maffia de baas is in Italië, ik vraag me af in hoeverre zij in de positie zijn met de vinger naar ons te wijzen.
Vooralsnog hebben we het namelijk beduidend beter voor elkaar
Nouri was wel een heel ander verhaal, die heeft gewoon minuten zonder zuurstof gezeten. Dat is wat anders dan een kogel door je hoofd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:33 schreef Landgeld het volgende:
Toestand Nouri was helaas ook stabiel.
Bij wetenschap dat Peter R de Vries door zijn hoofd is geschoten, lijkt hersenschade onvermijdelijk. Treurig .
Bijzonder. Nooit geweten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens zei hij in het interview in VN van 31-05-2021 dat ze al jaren gescheiden zijn.
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:44 schreef Allyo het volgende:
In het vorige topic ging het even over de vrouw die naast hem zat en zijn hand vast hield. Ik meende dat in de uitzending van Boulevard de volgende dag, iemand (volgens mij Luuk Ikink) snel iets zei over een collega van hen die naar buiten is gegaan en bij Peter is gaan zitten. Verder wilden ze daar niets over kwijt zo leek het.
quote:hij mocht daar niet alleen liggen
Dat lijkt mij heel sterk, die vrouw op het filmpje zat er letterlijk net na de schoten bij al. Voordat mensen in de studio het wisten en daarna weer op locatie waren zou veel te lang geduurd hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:44 schreef Allyo het volgende:
In het vorige topic ging het even over de vrouw die naast hem zat en zijn hand vast hield. Ik meende dat in de uitzending van Boulevard de volgende dag, iemand (volgens mij Luuk Ikink) snel iets zei over een collega van hen die naar buiten is gegaan en bij Peter is gaan zitten. Verder wilden ze daar niets over kwijt zo leek het.
Een ander verhaal - maar wel allebei impact. Ik heb de beelden van Peter R. de Vries niet gezien, wil ze ook niet zien. Maar als hij daadwerkelijk in zijn voorhoofd is geraakt, dan is er grote kans op schade aan dit gebied:quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nouri was wel een heel ander verhaal, die heeft gewoon minuten zonder zuurstof gezeten. Dat is wat anders dan een kogel door je hoofd.
Ik denk dat het laatste meer kans heeft zelfs. Nouri zal nooit meer bijkomen ivm zijn hersenen bijna hersendood zijn, bij Peter is die kans er nog wel.
Nee, dit was iemand die daar woonde en het zag gebeuren. Die is naar buiten gerend en bij Peter R. de Vries gaan zitten. Was niemand van Boulevard, die zijn later de straat op gegaan om te kijken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:44 schreef Allyo het volgende:
Ik dacht dat het iemand was die in die straat woont. Had ik ergens zien staan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:44 schreef Allyo het volgende:
Het enige wat ik heb gezien is dat er bloed uit z'n neus over z'n gezicht liep.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:49 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Een ander verhaal - maar wel allebei impact. Ik heb de beelden van Peter R. de Vries niet gezien, wil ze ook niet zien. Maar als hij daadwerkelijk in zijn voorhoofd is geraakt, dan is er grote kans op schade aan dit gebied:
https://www.hersenletsel-(...)-kwab-voorhoofdskwab
Dat is niet best
Hij zal nooit meer de zelfde zijn. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:49 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Een ander verhaal - maar wel allebei impact. Ik heb de beelden van Peter R. de Vries niet gezien, wil ze ook niet zien. Maar als hij daadwerkelijk in zijn voorhoofd is geraakt, dan is er grote kans op schade aan dit gebied:
Dat is niet best
Oké dan heb ik dat verkeerd begrepen, excuses.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:50 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nee, dit was iemand die daar woonde en het zag gebeuren. Die is naar buiten gerend en bij Peter R. de Vries gaan zitten. Was niemand van Boulevard, die zijn later de straat op gegaan om te kijken.
Nouri zou wakker zijn volgens deze sitequote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nouri was wel een heel ander verhaal, die heeft gewoon minuten zonder zuurstof gezeten. Dat is wat anders dan een kogel door je hoofd.
Ik denk dat het laatste meer kans heeft zelfs. Nouri zal nooit meer bijkomen ivm zijn hersenen bijna hersendood zijn, bij Peter is die kans er nog wel.
Ja maar dat is helemaal niet bekend, ook niet zichtbaar waar hij nou geraakt is. Iig niet door zijn voorhoofd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:49 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat is niet best
Ja, volgens zijn broer...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:55 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nouri zou wakker zijn volgens deze site
https://www.rtlnieuws.nl/(...)C%20eet%20en%20boert.
Hij communiceert met zijn wenkbrauwen.
Jezus, daar moet je toch ook niet aan denken dat je dat overkomt.
Dat is erger dan dood zijn. Maarja in zulke gevallen is de familie vaak egoïstisch en/of religieus. Zelfde met schumacher of Friso.quote:
De moeder van mijn beste vriendin zit ook zo gevangen in haar eigen lichaam, enige wat ze nog kan is huilen (als in, er komen soms tranen uit haar ogen)quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:55 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nouri zou wakker zijn volgens deze site
https://www.rtlnieuws.nl/(...)C%20eet%20en%20boert.
Hij communiceert met zijn wenkbrauwen.
Jezus, daar moet je toch ook niet aan denken dat je dat overkomt.
Als je dit vraagt aan 1000 mensen zegt iedereen dat ze geen kasplantje willen zijn. Toch trekt de familie vaak de stekker niet uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De moeder van mijn beste vriendin zit ook zo gevangen in haar eigen lichaam, enige wat ze nog kan is huilen (als in, er komen soms tranen uit haar ogen)Ze kan niet meer bewegen, zelfs niet haar wenkbrauwen, niks. Maar ademt wel nog zelfstandig. Er is nooit vastgelegd wat ze wel/niet meer weer wilde in een dergelijke toestand, dus ze 'leeft' al jaren zo in een verpleegtehuis
Ach ach, wat een verdrietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De moeder van mijn beste vriendin zit ook zo gevangen in haar eigen lichaam, enige wat ze nog kan is huilen (als in, er komen soms tranen uit haar ogen)Ze kan niet meer bewegen, zelfs niet haar wenkbrauwen, niks. Maar ademt wel nog zelfstandig. Er is nooit vastgelegd wat ze wel/niet meer weer wilde in een dergelijke toestand, dus ze 'leeft' al jaren zo in een verpleegtehuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |