abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 15 januari 2023 @ 23:00:35 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_207579207
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef Ole het volgende:
Die 2 mannen zijn nog het leukst en meest oprecht van allemaal!
Echt he?
  maandag 16 januari 2023 @ 19:06:17 #127
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_207588924
Ik kijk via discovery + addicted *O*
pi_207653790
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 20:03 schreef Ole het volgende:
pillow talk *O*

Ik kijk alleen TLC , Maar blijft leukste
Pillowtalk vind ik ook het leukst om te kijken. Ik wacht nog steeds op het moment dat mijn wederhelft ook met grote cocktails komt aanzetten bij het begin van het programma :9

Ik vind het vooral boeiend om te zien hoe men omgaat met cultuur verschillen. Zoals het niet begrijpen dat in India de mening van de maatschappij boven die van het individu gaat. Of dat er landen zijn waar het krijgen van een kind dermate belangrijk is, en dat dit een allesbeslissende factor is bij het kiezen van een partner. Bij Pillowtalk hoor je vaak van de deelnemers wat meer uitleg waarom ze moeite hebben met een bepaalde situatie die ze zien, en dan krijg je een interessante kijk op hoe men redeneert.

Zoals Kenny en Armando die dan commentaar hebben op het feit dat het leeftijdsverschil moeilijk geaccepteerd wordt in India en dat Summit en Jenny beter in de V.S. kunnen gaan wonen omdat daar hun leeftijdsverschil wel geaccepteerd wordt, terwijl ze zelf kiezen om in Mexico te wonen waar ze ook niet overal zo maar hand in hand over straat kunnen en Armando vaak bang is om openlijk zijn genegenheid te tonen. Toch gaan ze zelf niet in de V.S. wonen. Je zou dan denken dat ze beter begrijpen waarom je sommige keuzes maakt.

Je ziet dit in ons land ook, zoals bij alle heisa rondom Qatar, wat grotendeels ook om botsende culturen ging. Veel onbegrip en alleen in staat om te kijken vanuit een eigen perspectief.
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 21:30:39 #129
446930 crew  ESF1Gamer
pi_207740358
Ed spoort echt niet
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 28 januari 2023 @ 12:46:35 #130
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_207746317
die Ed leeft in een andere dimensie, hoort totaal andere dingen dan wat er gezegd zijn of worden, vind dat anderen niet mogen reageren maar hij zelf mag iedereen bekritiseren en toespreken en veroordelen.
pi_207746500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ed spoort echt niet
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:46 schreef scrub_nurse het volgende:
die Ed leeft in een andere dimensie, hoort totaal andere dingen dan wat er gezegd zijn of worden, vind dat anderen niet mogen reageren maar hij zelf mag iedereen bekritiseren en toespreken en veroordelen.
Maar zo is ie toch gewoon? In relaties idem. Alles ligt altijd aan een ander. En als hij dan een keer zijn excuses maakt dan weet ie het zo weer te draaien dat aan het eind van zijn praatje, het vooral toch weer aan de ander ligt.
Hij draagt een masker waardoor ie sociaal, vriendelijk en meelevend overkomt, maar er is weinig voor nodig om dat masker te laten vallen. Best jammer, hij had allang een leuke relatie kunnen hebben, maar zijn kinderlijke en enigszins narcistische trekjes maken alles steeds kapot.
pi_207746551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 12:58 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]
[..]
Maar zo is ie toch gewoon? In relaties idem. Alles ligt altijd aan een ander. En als hij dan een keer zijn excuses maakt dan weet ie het zo weer te draaien dat aan het eind van zijn praatje, het vooral toch weer aan de ander ligt.
Hij draagt een masker waardoor ie sociaal, vriendelijk en meelevend overkomt, maar er is weinig voor nodig om dat masker te laten vallen. Best jammer, hij had allang een leuke relatie kunnen hebben, maar zijn kinderlijke en enigszins narcistische trekjes maken alles steeds kapot.
Als hij zijn attitude anders was geweest, dan was hij allang getrouwd met Rose.

Ed ziet zelf niet dat hij fout bezig is. Als anderen hem daar op aanspreken wordt hij pissig en laat hij weten dat hij de slachtoffer is ipv Liz.

Liz mag blij zijn dat ze van hem af is.

Ik vind het grappig dat Andrei Ed little Ed noemt :D
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207746808
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als hij zijn attitude anders was geweest, dan was hij allang getrouwd met Rose.

Ed ziet zelf niet dat hij fout bezig is. Als anderen hem daar op aanspreken wordt hij pissig en laat hij weten dat hij de slachtoffer is ipv Liz.

Liz mag blij zijn dat ze van hem af is.

Ik vind het grappig dat Andrei Ed little Ed noemt :D
Ja arme Liz. Hij moest per se haar als vrouw hebben, heeft haar net zolang "gestalkt" op haar werk tot ze overstag ging. En toen ze eenmaal voor hem ging, bleek dat ze constant door allerlei hoepels moest springen om in een relatie met hem te kunnen blijven. Je moet je partner wel de ruimte geven om persoonlijk te groeien en niet in een kooitje stoppen. Ik ben benieuwd of ze los van hem kan komen. Je ziet toch vaak dat als er veel tijd en energie in een relatie is gegaan, het loslaten en opnieuw beginnen heel lastig is. Zat voorbeelden van zulke relaties binnen de 90days serie.

Ik heb wel genoten van alle discussies tussen Andrei en Jovi in de lange Tell-All :D Al die verwijten naar elkaar over een slechte partner zijn, hun vrouwen die zich te traditioneel dan weer niet traditioneel genoeg gedroegen, de stripclubs :D , familieruzies alles kwam aan bod.

Ben ik trouwens de enige die het zangtalent van Libby maar matig vond? Iedereen in de Tell-All deed op z'n Amerikaans beleefd/enthousiast maar ik geloofde er maar weinig van.

[ Bericht 0% gewijzigd door hoe-die-nie op 28-01-2023 15:54:03 (typo) ]
pi_207746943
Ik vind Libby wel goed zingen.

Ik ben benieuwd naar wat er tussen Usman en Michael gaat gebeuren.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 28 januari 2023 @ 14:39:24 #135
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207747624
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207747681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:

Ik ben benieuwd naar wat er tussen Usman en Michael gaat gebeuren.
Heb je de laatste aflevering van de Tell-All nog niet gezien?
pi_207748079
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind Libby wel goed zingen.

Tonedeaf? :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 28-01-2023 18:54:20 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207749859
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 14:42 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]
Heb je de laatste aflevering van de Tell-All nog niet gezien?
Ik volg de via de Nederlandse TLC, de laatste aflevering is er nog niet uitgezonden
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207749944
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207750419
pi_207750471
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 18:12 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zelden zo'n misselijk ventje gezien.
  zondag 29 januari 2023 @ 12:13:01 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207762845
Er komt trouwens weer een nieuw seizoen aan: 90 Days: The Other way :7
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207763548
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:13 schreef SEMTEX het volgende:
Er komt trouwens weer een nieuw seizoen aan: 90 Days: The Other way :7
Begint vanavond!

90’day uk krijgt gelukkig ook 2e seizoen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 29 januari 2023 @ 18:07:19 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207768265
twitter
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 30 januari 2023 @ 20:58:00 #145
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_207784397
Mary had a little lamb.. -O- nee, verschrikkelijk
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 21:17:54 #146
446930 crew  ESF1Gamer
pi_207838587
Zo, deze reactie van Jenny had ik niet verwacht
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 4 februari 2023 @ 17:23:29 #147
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_207848781
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo, deze reactie van Jenny had ik niet verwacht
Heerlijk was het, ik houd van Jenny!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_207860088
Je ziet wel een heel groot verschil tussen de Tell-All’s van de eerste seizoenen en die van nu. Het is toch meer Jerry Springer-achtig geworden. Wat voor de sensatie en vermaak natuurlijk leuk is.

Het zou me niks verbazen als dit vanuit de productie aangejaagd wordt, maar het kan ook gewoon aan de deelnemers zelf liggen. Het is voor mij de reden dat ik nog maar zelden Nederlandse producties kijk. Big brother, Temptation, MAFS en al dat soort programma’s zijn of gaan in mijn ogen kapot door deelnemers die zich veel te bewust zijn van het feit dat ze op tv komen en een soort van rol spelen i.p.v. zichzelf. Vaak met een ander motief dan wat het doel van de desbetreffende show is.

Ik wil niet zo naïef zijn door te denken dat de deelnemers van 90days allemaal oprecht in hun meningen en gedrag zijn, maar het moet toch voor mij een beetje geloofwaardig overkomen.

Hoop dat dat zo blijft, want het uitgangspunt van de 90 days shows (relaties en liefde tussen mensen van verschillende culturen/landen) is heel leuk om te volgen.
pi_207888658
Vreselijk al die scheldpartijen. Geen normen en waarden meer.
Snap niet dat die Sunnis met een Jenny is .
Enige koppel die beschaafd waren dat waren Bilal en Shaeeda .
Die Liz die zegt dat ze een voorbeeld wilt zijn voor haar dochter en bijna naakt gekleed rondloopt .
Die Yara met een dochter en alleen maar vieze termen uit haar mond . Wat als haar dochter deze aflevering terug ziet.
Voor Angela heb ik totaal geen respect . Zij heeft kleinkinderen die naar deze afleveringen kijken. Schande !! Totaal geen voorbeeld voor de kinderen en beetje zelfrespect .
Ik las trouwens in een Amerikaans blad dat die Ed en Liz gewoon weer samen zijn dus al die drama om niets.
Al die couples zoals Angela , Jenny en nog vele die steeds roepen dat ze er klaar mee zijn blijven na de show gewoon met hun partner .
  dinsdag 7 februari 2023 @ 13:15:11 #150
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_207892735
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:07 schreef SEMTEX het volgende:
[ twitter ]
Wanneer zou dit op Discovery app komen??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')