Zelden is een underdog zo onsympathiek geweestquote:Op zondag 11 juli 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Uiteindelijk mogen de Italiaantjes wel winnen, overigens. Italianen creëren ideeën, Engelsen kopen ze. Daar hou ik niet zo van.
Is dat serieus?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij zag 2 penalty's zelfs in dezelfde actie. Toch 2 meer dan 97% van de rest van de wereld
Volgens mij is er niet echt een underdog. Alleen qua prijzenkast misschienquote:Op zondag 11 juli 2021 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelden is een underdog zo onsympathiek geweest![]()
quote:
Wat zijn je slaaptijden?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:56 schreef franklop het volgende:
Veel plezier met de finale allen. We juichen voor Italië
Ik zie vannacht wel wat de uitslag is
Afgelopen nacht; 21.00 tot 23.30 en van 8.30 tot 10.30, met tussendoor wat korte slaapjesquote:Op zondag 11 juli 2021 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat zijn je slaaptijden?
Hoe gaat het voor de rest, veel wakker snachts?
Dit is een tikkie overdreven. Dit was mijn eerste reactie op een 5-2-3.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Vooraf collectief roepen dat het verschrikkelijk gaat worden --> kijken --> constateren dat het inderdaad verschrikkelijk was. Waarom, waarom, waarom?
Waarom zou je de tv hiervoor niet aanzetten?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk niet, maar ik zit klaar voor de meltdowns.
Heb wel wat beters te doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je de tv hiervoor niet aanzetten?
En om de minuut ververs je Fok! haha!quote:Op zondag 11 juli 2021 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik buiten en lees ik een boek.
Iedere post op dit forum wil ik lezen, mij ontgaat niets. Stel je voor dat er over mij gepraat is, dat mag ik niet missen.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En om de minuut ververs je Fok! haha!
Hij wil graag laten zien hoe superieur hij zichzelf vindt.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En om de minuut ververs je Fok! haha!
Ja, is daar iets mis mee dan? De waarheid mogen we altijd benoemen.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij wil graag laten zien hoe superieur hij zichzelf vindt.
Je vragen waarom we ernaar kijken vond ik op zich al genoeg. Ik heb de TV nu maar uitgezet.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, is daar iets mis mee dan? De waarheid mogen we altijd benoemen.
Nee, die hebben te weinig diepgang en maken vreemde keuzes in de finale fase.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Italianen komen nooit door deze muur heen, dit is gespeeld.
Ik weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:44 schreef DeeBee het volgende:
Ingurlund aids die het EK gaat winnen, terwijl @:Koffieplanter mij het beloofde land bleef beschrijven.
Beflikkerd.
Gelukkig lees je alleen kwaliteit.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik buiten en lees ik een boek.
Jeetje.quote:Angst voor een aanslag met een raketwerper of met automatische vuurwapens op het redactielokaal van RTL Boulevard aan het Leidseplein in Amsterdam is volgens bronnen binnen het opsporingsapparaat de reden dat de uitzending van zaterdagavond geen doorgang kon vinden.
Zou je hem voor 11 miljoen laten gaan?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft wel een leuk schot in de benen maar ik zeg van niet.
Ben ik er toch weer ingetuind.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Hoe is Frank geen kampioen gewordenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ben ik er toch weer ingetuind.
Wat een mokerslechte pot voetbal, lol. Slechter dan de 2010 vinale zelfs.
De enige kans is een bevlieging van de Italiaanse Berghuis.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, die hebben te weinig diepgang en maken vreemde keuzes in de finale fase.
Gewoon 8 totale nonvoetballers opstellen en dan alsnog voor komen.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees dat mensen Marten de Rice goed vonden spelen.
Voetjebal is écht geen sport.
Zegt toch genoeg, als je een Engeland opstelt waarin Rice de beste man kan zijnquote:Op zondag 11 juli 2021 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees dat mensen Marten de Rice goed vonden spelen.
Voetjebal is écht geen sport.
MaAr dE dAtaAnaLisTen @wimderonquote:Op zondag 11 juli 2021 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Zegt toch genoeg, als je een Engeland opstelt waarin Rice de beste man kan zijn
Gerrit Zuidpoort is een voetbalhater
Mount is wel goed. Daar geniet ik wel van.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon 8 totale nonvoetballers opstellen en dan alsnog voor komen.
Dan kun je het niet over vandaag hebbenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mount is wel goed. Daar geniet ik wel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |