Post gezet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:41 schreef Paul het volgende:
Alles volgen van onze held Chris? Volg dan dit topic, het zal je verbazen!
EK / Chris Woerts Fantopic
Komt hieruit;quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:55 schreef Evertjan het volgende:
wat is dat voor gezeur over Wilfred Genee en zijn ladyshave onder de YT clips van VI? heb ik iets gemist?
ik ga geen 45min Jan Roos bekijken. Kan je geen korte samenvatting geven?quote:
Denk je dat ik die onzin ga kijken?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ga geen 45min Jan Roos bekijken. Kan je geen korte samenvatting geven?
Oké.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:09 schreef DKUp het volgende:
LADYSHAVED
Samenvatting dan maar:
Wilfred heeft een lady shave in zijn auto liggen voor de dames met schaamhaar. Wilfred gaat dan even wandelen tot dat de dame zich heeft geschoren daar beneden. Hij is vaak te vinden bij Van Der Valk-hotels zonder Lilly zeg maar.
Komt uit een treurig youtube programmaatje van twee gehandicapten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:55 schreef Evertjan het volgende:
wat is dat voor gezeur over Wilfred Genee en zijn ladyshave onder de YT clips van VI? heb ik iets gemist?
Een supporter van Heracles bedacht zich niet, daalde af van de tribune en nam plaats in het doel. De speaker besloot hem een warm welkom te geven.quote:Scheidsrechter Bas Nijhuis had al gefloten voor de tweede helft, maar zag niet dat er niemand in het doel stond van Go Ahead Eagles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |