Daar doe je toch ook het meeste leeswerk?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:29 schreef shiitake het volgende:
Ik zit tegenwoordig met leesbril naar mijn monitor te kijken.
Ja maar is niet de ideale afstand voor een leesbril. Maar met +1 werkt het voor mij prima als een computerbril.quote:
Computerbril?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar is niet de ideale afstand voor een leesbril. Maar met +1 werkt het voor mij prima als een computerbril.
Ik heb een computerbril aan laten meten. Erg fijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:29 schreef shiitake het volgende:
Ik zit tegenwoordig met leesbril naar mijn monitor te kijken.
Ik zat net ff in je fotoboek... valt best mee toch..?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Computerbril?
Als ik er nog meer nodig heb ga ik laseren overwegen
Dank jequote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat net ff in je fotoboek... valt best mee toch..?
[ afbeelding ]
Goh, ik herken hem bijna niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow, niet gekliktquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
YW
Maareh... wat was er met mij linkje? Heb je genoten?
Ja zit ik ook wel aan te denken. Lijkt me fijner dan steeds een leesbril gebruiken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb een computerbril aan laten meten. Erg fijn.
Tevens ook een mega beeldscherm
Corona kapselquote:
Pokon op zijn hoofd gestrooid.quote:
Jij posttequote:
Oh, dat was bij mij nog niet in me opgekomen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Jij postte
En ik zag de afbeelding, en zag de dame denken
"Oja, dom van me, ik had na een boobjob ook ruimere kleding moeten kopen"
Geeft niets hoor, is haar eigen schuldquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, dat was bij mij nog niet in me opgekomen.
Dat zie je dan weer wel...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Jij postte
En ik zag de afbeelding, en zag de dame denken
"Oja, dom van me, ik had na een boobjob ook ruimere kleding moeten kopen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |