Ik ben ook elders mod, da's geen excuusquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tonja is mod op twitch en espri zit op de camping.
Ah.. dat waren de omstandigheden... jij dacht steeds een blikje fris te pakkenquote:
Ahhh, +0,5?quote:
Rip D.quote:
Een flesje bier en een blikje fris lijken ook best veel op elkaar natuurlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA
[..]
Ah.. dat waren de omstandigheden... jij dacht steeds een blikje fris te pakken
+ beersmileyquote:
+1 was de laagste die ze haddenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh, +0,5?
De eerste doet altijd ff pijn.
Komt goed, schatje
quote:
Nee hoor, ik kom hier al sinds ik eruit zag als een jonge godquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Was dat geen vereiste dan om in 40+ te posten?
Agossie toch. Nog ff en je moet aan een witte stokquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
+1 was de laagste die ze hadden
Ik heb 'm bij de zelfscan afgerekend![]()
Ik was die dingen steeds kwijt... dus heb bij de Action er tien gekocht en die liggen nu overal... handigquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
+1 was de laagste die ze hadden
Ik heb 'm bij de zelfscan afgerekend![]()
Hij rijd ook al geen auto meer...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Agossie toch. Nog ff en je moet aan een witte stok
Die moeten ze me dan aanreiken, want ik zie 'm niet meerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Agossie toch. Nog ff en je moet aan een witte stok
Ik vond eentje wel even genoegquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was die dingen steeds kwijt... dus heb bij de Action er tien gekocht en die liggen nu overal... handig
Maar je raad het al... nog steeds moet ik soms zoeken.. of liggen er 5 op één plek
Wellusquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij rijd ook al geen auto meer...
En die van de Action is prima kwaliteit. M'n allereerste leesbril had ik daar gekocht en die bleef lang goed en heel.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was die dingen steeds kwijt... dus heb bij de Action er tien gekocht en die liggen nu overal... handig
Maar je raad het al... nog steeds moet ik soms zoeken.. of liggen er 5 op één plek
@drakin ff roepen.. Die zou idd gaan zoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef shiitake het volgende:
Ik dacht dat Drakin ook nog mee zou doen met het tweede biertje of is dat volgende week?
Ach welnee man.quote:
Dan een hond, die komt naar je toe als je roept en die kan bier halenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Die moeten ze me dan aanreiken, want ik zie 'm niet meer
Hand aan de vangrailquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij rijd ook al geen auto meer...
Zonder bril is die hond ook niet veilig bij D.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan een hond, die komt naar je toe als je roept en die kan bier halen
Gewoon zo'n vaatje om z'n nek doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan een hond, die komt naar je toe als je roept en die kan bier halen
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
PROOST ALLEN.
Ik schreeuw niet, is voor D.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
PROOST ALLEN.
Ik schreeuw niet, is voor D.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder bril is die hond ook niet veilig bij D.
* Domnivoor stelt zich een hond met een veiligheidsbril voor.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder bril is die hond ook niet veilig bij D.
Ik heb beeldquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
* Domnivoor stelt zich een hond met een veiligheidsbril voor.
Idd hier ook goed schuimend. En ja... beetje ipa achtig.. of Weizen achtig.. kan het niet helemaal thuis brengen,quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
Flink schuim en een internationaal vleugje proef ik
Is een tarwe-gerst-mengselquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idd hier ook goed schuimend. En ja... beetje ipa achtig.. of Weizen achtig.. kan het niet helemaal thuis brengen,
Maar redelijke eerste indruk.
Zie je toch op het plaatjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Had je wel even met grote letters mogen posten
Heb je thuiszorg die FOK! Voorleest?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Had je wel even met grote letters mogen posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |