abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200286445
-plaatje-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200286450
Lapo:
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Douchen: minuut of vijf.

Bad: half uur tot een uur. Ligt eraan hoe lekker mijn badspul is en hoe leuk mijn boek is.

@:Kaatje1 er is alsnog een pakje gekomen nav de werkmeeting! Meldden ze gisteren ook al.

Superblij! Nu de trotse bezitter van een theezakje en wat losse snoepjes ‘om relaxed de zomer in te kunnen’ *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 9 juli 2021 @ 18:09:33 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200286479
Daar is die zorg bonus gebleven :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200286586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 18:09 schreef Barreltje het volgende:
Daar is die zorg bonus gebleven :+
Nope, andere werkgever :+
pi_200287826
Ik heb m'n favoriete pindakaas weer in huis. Ben weer gelukkig. O+
pi_200287844
En ik vind eigenlijk al die pakketjes stom en zonde van het geld van de werkgever. Een theezakje is wel erg karig, maar de 'normale' zijn toch ook het geld echt niet waard.
pi_200287862
Ik doe gewoon telefoon in mijn tweepersoons 80 bij 1.80 bad. Best te doen. Maar toch ga ik er zelden in, doe mij de douche maar.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200287901
Ik kreeg vandaag te horen dat ik een extra beloning krijg. Dat vind ik wel tof. O+ Sowieso gewoon leuk om te horen dat ze wel zien dat ik m'n werk goed doe en ook extra dingen heb opgepakt.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 19:52:57 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200288182
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat ik een extra beloning krijg. Dat vind ik wel tof. O+ Sowieso gewoon leuk om te horen dat ze wel zien dat ik m'n werk goed doe en ook extra dingen heb opgepakt.
Daar kan je wat mee *O*
pi_200288218
Hoi O+ BBQ aan O+ Pizza vanavond :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200288223
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:39 schreef Myraela het volgende:
^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200288322
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi O+ BBQ aan O+ Pizza vanavond :9
Oeh, foto van de pizza? Ik vind het altijd interessant om te zien hoe de pizza lukt. Ik ben zelf nog niet zo goed in pizza's bakken, echt een kunst is dat.
pi_200288454
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 20:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oeh, foto van de pizza? Ik vind het altijd interessant om te zien hoe de pizza lukt. Ik ben zelf nog niet zo goed in pizza's bakken, echt een kunst is dat.
Wij ook niet :P Maar ze zijn altijd wel lekker ;)
pi_200288615
Ennn....... de september vakantie naar Corfu geannuleerd.
Ennn.... ja.... aanbetaling dus weg.... maarrrrr een kilo stenen van mijn maag en 1450 euro verdiend.

*) *)

Ruimte voor eventeel andere dingen en een 2e Ebike voor g bijvoorbeeld O+
pi_200288656
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 20:20 schreef Blues het volgende:
Ennn.... ja.... aanbetaling dus weg.... maarrrrr een kilo stenen van mijn maag en 1450 euro verdiend.

*) *)
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel weer fijn dat je de stenen kwijt bent.
pi_200288659
quote:

*) *)

Opgelucht, desondanks. 8-)
pi_200288671
Gasten zijn al weer weg, die hadden nog een feestje

Alle "ins en outs' gehoord over de syrische bruiloft van maandag. Het is wat eh...apart
Ze zijn dus al een paar maanden geleden al religieus getrouwd zodat ze ook samen in een kamer mogen zitten of uiteten mogen (ze hebben elkaar 24 december leren kennen).
Maandag ochtend heeft zij een soort makeup feestje met haar zussen en vriendinnen, om 6 uur haalt hij haar op en gaan ze foto's maken en vervolgens naar de feestzaal. Daar komt iedereen samen (klein ivm corona, 30 mensen) en gaat het bruidspaar dansen. Dan verdwijnen alle mannen naar een zaaltje ernaast (bruidegom, vader, ooms broers) en de vrouwen vieren feest tot 21 uur. Dan gaan de mannen de zaal in, snijden ze de taart aan, danst het bruidspaar nog een keer en is het klaar.
En in oktober gaan ze voor de nederlandse wet trouwen
En die arme (echt) bruidegom moet alles betalen. Van het makeupfeestje, trouwkleding voor de bruid en haar familie, het feest maar ook de nieuw gekochte kleding van de bruid en een bepaalde hoeveelheid sieraden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200288684
quote:

*) *)

Klote maar ook heel verstandig waarschijnlijk
pi_200288931
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Gasten zijn al weer weg, die hadden nog een feestje

Alle "ins en outs' gehoord over de syrische bruiloft van maandag. Het is wat eh...apart
Ze zijn dus al een paar maanden geleden al religieus getrouwd zodat ze ook samen in een kamer mogen zitten of uiteten mogen (ze hebben elkaar 24 december leren kennen).
Maandag ochtend heeft zij een soort makeup feestje met haar zussen en vriendinnen, om 6 uur haalt hij haar op en gaan ze foto's maken en vervolgens naar de feestzaal. Daar komt iedereen samen (klein ivm corona, 30 mensen) en gaat het bruidspaar dansen. Dan verdwijnen alle mannen naar een zaaltje ernaast (bruidegom, vader, ooms broers) en de vrouwen vieren feest tot 21 uur. Dan gaan de mannen de zaal in, snijden ze de taart aan, danst het bruidspaar nog een keer en is het klaar.
En in oktober gaan ze voor de nederlandse wet trouwen
En die arme (echt) bruidegom moet alles betalen. Van het makeupfeestje, trouwkleding voor de bruid en haar familie, het feest maar ook de nieuw gekochte kleding van de bruid en een bepaalde hoeveelheid sieraden.
Wat vinden ze daar zelf van?
Of schikken ze in 'omdat het nu eenmaal zo moet' ?
Kan me voorstellen als je nu in een hele andere cultuur leeft, je als bruidegom je wel eens op je hoofd krabt waarom je het allemaal zelf zou gaan betalen!
  vrijdag 9 juli 2021 @ 20:35:52 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200288939
quote:

*) *)

Opluchting is ook een hoop waard.
pi_200288946
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

Klote maar ook heel verstandig waarschijnlijk
Nou ik voel geen klote-gevoel, alleen opluchting.
Die aanbetaling hebben we in januari 2020 al gedaan dus dat doet voor nu toch geen pijn in de portemonnee.
pi_200288995
Duurt altijd een paar dagen na het uitspreken van iets waar ik al maanden mee bezig bent af en aan in mijn hoofd.
Dan slaat het over op g, die gaat er ook over nadenken en dan geven we samen een klap op dingen.
Komt altijd goed bij ons gelukkig *G*
pi_200289007
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 20:35 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat vinden ze daar zelf van?
Of schikken ze in 'omdat het nu eenmaal zo moet' ?
Kan me voorstellen als je nu in een hele andere cultuur leeft, je als bruidegom je wel eens op je hoofd krabt waarom je het allemaal zelf zou gaan betalen!
Haar ken ik niet, dus geen idee hoe zij er over denkt. En Hasan gaat "mee met de flow" volgens mij. Haar vader is de beste vriend van zijn oom die hier ook in Nederland woont.
Ahmad, de andere man die hier was wil echt geen Syrisch meisje/vrouw. "dan kan je nog niet leven zoals je zelf wilt leven". En hij wil liever dat zijn kinderen opgroeien met Nederlandse familieleden zodat ze meer kansen in de wereld krijgen.
pi_200289033
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Haar ken ik niet, dus geen idee hoe zij er over denkt. En Hasan gaat "mee met de flow" volgens mij. Haar vader is de beste vriend van zijn oom die hier ook in Nederland woont.
Ahmad, de andere man die hier was wil echt geen Syrisch meisje/vrouw. "dan kan je nog niet leven zoals je zelf wilt leven". En hij wil liever dat zijn kinderen opgroeien met Nederlandse familieleden zodat ze meer kansen in de wereld krijgen.
Dat is dan weer heel westers gedacht.. waarbij hij w.s. ook weer veel fam leden over zich heen krijgt.. ?

Lijkt me allemaal erg lastig.
pi_200289200
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 20:40 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat is dan weer heel westers gedacht.. waarbij hij w.s. ook weer veel fam leden over zich heen krijgt.. ?

Lijkt me allemaal erg lastig.
Ahmad is ook niet heel erg religieus (koerdisch) en gaat ook z'n eigen gang, tindert er op los en zet z'n opleiding en toekomst voorop. Hij wil na de HBO ook naar Nijenrode.
Enige waar hij van slag van raakt is als er iets niet gaat zoals hij wil met voetbal :P Heeft laatst een (oudere) laptop in tweeen gescheurd toen z'n favoriete club verloor _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')