quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, toen werd ie 12e? Gefeliciteerd!
Heb je een goed puntquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar dan mistten we nu al die zure Belgen.
Jeetje, hij heeft er opeens zin in.quote:
Plaatsje na de derde man van DQS.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:25 schreef Mani89 het volgende:
BREAKING NEWS: KEES BOOL KAN ER NOG STEEDS NIKS VAN
Ik had hem gisteren wel en vandaag niet (lol)quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:24 schreef franklop het volgende:
Had de finish beter moeten bekijken, dan had ik morkov wel opgesteld
Ik zet er de volgende keer wel een PI bij.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
-Het RECORD
-Groen
-Hij was niet zeker of Morkov zou winnen als hij in zou houden
Met de PatBonus kan Bol zelfs winnen denk ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:28 schreef dz5b604 het volgende:
Bol zou met datzelfde treintje van Cav waarschijnlijk heel knap 6de worden.
Rudi Kemna neem je kernafval mee.quote:
Als hij wat minder moeite zou doen om te dicht te staan voor groen zou hij gisteren of morgen veel gemakkelijker mee mogen in een kopgroep.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb me weer kapot geërgerd aan die vent, waar is die eigenlijk mee bezig in zo'n eindfase?
Dat lijkt mij nu niet echt een probleem meer.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik blijf het zeggen de grootste concurrent voor Cavendish is niet Matthews , maar de tijdslimiet.
Zondag wordt nog een gevaarlijke dagquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu niet echt een probleem meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |