Dat was dan ook veruit de lastigste etappe, zeker met het weer. Hij liet daar ook nog een stuk of 12 renners achter zich.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Naar Tignes had hij minder dan 2 minuten over, volgens mij
Een voor Cavendish begrippen 'heel matig klimmende Cav' was allang buiten tijd gereden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij bent wel uitgelachen als ze hem buiten tijd rijden
Ook op gebodenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:24 schreef Sabata het volgende:
YESS!!! Gmork Mørkøv weer in de top10. Beste FPCL transfer van de zomer
Je zou er maar je hoop op gevestigd hebben als ploegquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Cees Bol is nog erger dan Kenny van Hummel.
Die is vernoemd naar Femke Bol, die is wel klassequote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:05 schreef TLC het volgende:
Waarom is trouwens die hele webwinkel naar Cees genoemd ?? zo'n bijzondere wielrenner is ie toch ook weer niet
Lekker ook hoe hij die wielen op het laatst in de auto legt/gooit. Ik doe er altijd enorm voorzichtig mee.quote:
Lutsenko solliciteert alvast naar een plekje als toekomstig capo van Astanaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Fraile zei vandaag op de Spaanse televisie dat hij gisteren niet mee mocht in de ontsnapping. Geen orders vanuit de auto, maar van Lutsenko himself. Dat vind ik minstens zo lachwekkend als de strategieën van Wanty.
Oei, even mijn cyclingmaster aanpassen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Fraile zei vandaag op de Spaanse televisie dat hij gisteren niet mee mocht in de ontsnapping. Geen orders vanuit de auto, maar van Lutsenko himself. Dat vind ik minstens zo lachwekkend als de strategieën van Wanty.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |