3:45 en zo is hetquote:
hij kreeg gisteren een donatie van 5,50 om een liedje te spelen en na 20 seconden kwam er iemand vertellen dat hij naar de overkant moest, dag stream en dag donatiequote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:20 schreef Solotovski het volgende:
Basis
1.00 ¤
per maand
Een symbolisch bedrag voor de mensen die mijn content leuk vinden
Je maakt mij blij
Er komt meer content op BradgeTV
Dan zijn jullie ook blij
Dat is gewoon diefstalquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij kreeg gisteren een donatie van 5,50 om een liedje te spelen en na 20 seconden kwam er iemand vertellen dat hij naar de overkant moest, dag stream en dag donatie
Heb je terug van 50,-?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:20 schreef Solotovski het volgende:
Basis
1.00 ¤
per maand
Een symbolisch bedrag voor de mensen die mijn content leuk vinden
Je maakt mij blij
Er komt meer content op BradgeTV
Dan zijn jullie ook blij
Als diegene het netjes vraagt is Braad vast niet te beroerd om hem nog eens te spelenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij kreeg gisteren een donatie van 5,50 om een liedje te spelen en na 20 seconden kwam er iemand vertellen dat hij naar de overkant moest, dag stream en dag donatie
helaas is braddie voor de 12de keer dit jaar definitief gestopt met streamenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als diegene het netjes vraagt is Braad vast niet te beroerd om hem nog eens te spelen
Gelukkig voor de gulle donateur is hij al 11 keer weer begonnen en is de vraag niet of maar wanneer de volgende stream isquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
helaas is braddie voor de 12de keer dit jaar definitief gestopt met streamen
Ik wil eerst weten wat hij aan de overkant moest doen, alvorens ik mijn weloverwogen mening ventileerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
buurvrouw aanduwenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:54 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat hij aan de overkant moest doen, alvorens ik mijn weloverwogen mening ventileer
DJMO?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:57 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Woont Moonlight bij Braddie aan de overkant?
misschien was de cola weer op bij de overbuurman net als de vorige keerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:54 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat hij aan de overkant moest doen, alvorens ik mijn weloverwogen mening ventileer
Zou doneren als je tijdens een livestream in de woonkamer van Bradge naar boven komtquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Mochten jullie me zoeken dan ben ik een tunnel onder mijn tuin aan het graven
Een echte artiest blijft gewoon performenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)ver-peter-r-de-vries
Volgens mij blijkt uit dat filmpje dat ze er juist wel wakker van ligt
Wat een walgelijk wijf toch ook
Dat is ook exact wat ze hier doet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een echte artiest blijft gewoon performen
Dat is toch wel het toppunt van het leed van een ander jezelf toe-eigenen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:34 schreef Solotovski het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)ver-peter-r-de-vries
Volgens mij blijkt uit dat filmpje dat ze er juist wel wakker van ligt
Wat een walgelijk wijf toch ook
Slechte publiciteit bestaat niet. Alles voor de aandacht.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is toch wel het toppunt van het leed van een ander jezelf toe-eigenen.
Ze misbruikte haar eigen pa die op sterven lag voor wat views. Stom wijf.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is toch wel het toppunt van het leed van een ander jezelf toe-eigenen.
Haar favoriete bloem moet welhaast de narcis zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ze misbruikte haar eigen pa die op sterven lag voor wat views. Stom wijf.
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
mee-read-braad
kun je dit maken en reviewen?
[ afbeelding ]
ah kutquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:22 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit gerecht vereist dat je tomaten en champignons moet kunnen snijden.
Hoho. Champignons kun je voorgesneden kopenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Dit gerecht vereist dat je tomaten en champignons moet kunnen snijden.
Gaat die vetklep nou Jan Roos stalken? Straks wordt hij de nieuwe Tukkertje Lorenzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Jan en NederlandseVlogger hebben gelijk
[ twitter ]
Braad vind alleen rauwe Champignons lekker.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ah kut
vergeten dat hij geen champignons eet
Dat doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:28 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hoho. Champignons kun je voorgesneden kopen
Gisteren ook lekker 3 haringen gegeten. Heerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:35 schreef Fcu030 het volgende:
Boh lekker haring gehaald bij de visboer, een sappie en lekker fingerfood. Topdag! Groetjes aan alle gevarenlichten.
Genietenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gisteren ook lekker 3 haringen gegeten. Heerlijk
De baas in hel jaquote:
Ik drink zelf niet meer. Maar een Hefeweizen bij haring kon ik altijd goed waarderen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:46 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Genietenik ben er nu 2 naar binnen aan het werken en straks lekker een despootje.
Bier bij vis? Dat hoor ik dan toch wel voor het eerst, ik wacht er expres nog even mee om eerst die vissmaak kwijt te raken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik drink zelf niet meer. Maar een Hefeweizen bij haring kon ik altijd goed waarderen.
Vis moet zwemmen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bier bij vis? Dat hoor ik dan toch wel voor het eerst, ik wacht er expres nog even mee om eerst die vissmaak kwijt te raken.
Haring & Bier feest.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wij hebben een feestdag er naar vernoemd.
Branders feest.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En onze buren zijn jeneverneuzen.
Ja ik leerde wel bij Finding Nemo dat vissen vrienden zijn en geen voedsel, maar geldt dat niet voor alle diertjes dan?quote:
Kip eet je met appelmoesquote:
Nummer 2 al vandaag... al mijn eerdere ervaringen liepen uit op visbier, maar ik ga toch maar eens zo'n witbiertje proberen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Haring en bier is een goddelijke combinatie.
wodka?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:47 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Nummer 2 al vandaag... al mijn eerdere ervaringen liepen uit op visbier, maar ik ga toch maar eens zo'n witbiertje proberen.
Eens.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Appelmoes hoort bij een schnitzel
Hey hai hallo kindje ja wil jij een lekkere lolly?quote:
Draag je nu ook een regenjas?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey hai hallo kindje ja wil jij een lekkere lolly?
Dit is genant. Wat een smerige parasiet. Die Keyboards en andere elektronische meuk terugsturen, bedelen om vreten en nu dit.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:53 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Parasiet is uit.
Geklikt om een duimpje OMLAAG te geven daarna meteen weggedonderd.
quote:
quote:
quote:
Allemaal een kleine piemel julliequote:
Hahahaha Fok-it eet altijd patat met appelmoes en een frikandel als ie uit eten gaatquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal een kleine piemel jullie
Nou uit eten is beetje overdreven, maar genoeg eten/drinken wat voor `kinderen'' bedoeld is prima te behappen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahaha Fok-it eet altijd patat met appelmoes en een frikandel als ie uit eten gaat
Is dit echt waar?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahaha Fok-it eet altijd patat met appelmoes en een frikandel als ie uit eten gaat
Bevestigd door zijn moeder netquote:
Nee bambino, jij eet het appelenmoes.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou uit eten is beetje overdreven, maar genoeg eten/drinken wat voor `kinderen'' bedoeld is prima te behappen.
En patat eet je met oorlogsaus
Stel dat ik die al 20 jaar niet heb gezien zou dit best kunnen kloppen dat ik de laatste keer uit eten patat met frikandel at natuurlijkquote:
hehquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee bambino, jij eet het appelenmoes.
Heb je toch niks meer aan joh nu je clean bentquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:19 schreef Solotovski het volgende:
Lowlands zwaar onzeker nu gvd hoerenzooi
Kindermenu.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeiend is toch een overrated kut festivalquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:19 schreef Solotovski het volgende:
Lowlands zwaar onzeker nu gvd hoerenzooi
Ben je ook clean Bambino Solo?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je toch niks meer aan joh nu je clean bent
Je moeder is een overrated kutquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:24 schreef gers het volgende:
[..]
Boeiend is toch een overrated kut festival
Denken dat ik me dan ga inhouden lolquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je toch niks meer aan joh nu je clean bent
Op een biertje zo af en toe wel jaquote:
Lekker relapsenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denken dat ik me dan ga inhouden lol
Oh je bedoelde Solo natuurlijk lol. Nee bij Solo weet je het nooitquote:
Als een championnetjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal een kleine piemel jullie
Kloptquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je bedoelde Solo natuurlijk lol. Nee bij Solo weet je het nooit
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |